Урок "Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230 + 80. Розв’язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії ,які є комбінацією вивчених видів простих задач"

Про матеріал
Урок для учнів 3 класів з математики за темою "Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230 + 80. Розв’язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії , які є комбінацією вивчених видів простих задач"
Перегляд файлу

Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 230 + 80. Розв’язування рівнянь. Складені задачі на 2-4 дії , які є комбінацією вивчених видів простих задач.

 

Мета: Ознайомити учнів з усним додаванням круглих трицифрових чисел з переходом через розряд; формувати вміння розв’язувати задачі, рівняння; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до предмета; виховувати патріотичні почуття до своєї країни.

 

Хід уроку:

 

І. Організаційний момент.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань.

 

  1. Перевірка домашнього завдання.

( Двоє учнів працюють на дошці. № 365, 366.)

 

  1. Гра « Рибалки» 

(Учитель працює на повторення з усім класом). Сьогодні на уроці математики ми будемо подорожувати народними казками різних країн, які ми вже вивчили на уроках літературного читання і виконувати завдання, представника цієї країни. І перше завдання від наступної країни.

- Хто зображений на малюнку? (Лев і мишеня)

- З якої казки? ( Сильний лев і маленьке мишеня)

     - З якої країни? ( З Болгарії(Болгарчька казка)).

- Завдання: Гра « Рибалки» 

На дошці прикріплено 2 відра і числа: 723, 433, 548, 115, 274, 93, 975, 360. Учні (вибірково виходять до дошки)  ловлять рибу з числами і кидають у 2 відра більше, або менше за 361.

 

  1. Хвилинка каліграфії.

Учні, які працювали на дошці сідають. Учитель і діти перевіряють домашнє завдання і міняють зошити. Записують число і класна робота. Працюємо усі разом.

  • На ст. 57 записана каліграфічна хвилинка.
  • Прочитайте числа і установіть закономірність. 920, 910, 900, 890, 880, 870, 860, 850,840,830.

  4. Математичний диктант.

- Хто зображений на малюнку? (Фазан і Ворон)

- З якої казки? ( Як серед птахів виникла дружба)

- З якої країни? ( З Бірманії (бірманська казка)).

Завдання: Математичний диктант. (ст. 57 № 367)

Один учень за закритою дошкою. Інші діти самостійно в зошитах.

  1. До суми чисел 400 і 20 додай 500.
  2. Суму чисел 300 і 70 зменш на 40.
  3. Суму чисел 500 і 40 збільш на 50.
  4. Суму чисел 600 і 30 зменш на 400.
  5. Знайди суму чисел 510 і 300.
  6. Знайди різницю чисел 890 і 700.

Учні обмінюються зошитами і виправляють олівцем помилки.

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні на уроці ми будемо вчитися усно додавати круглі трицифрові числа з переходом через розряд виду 230 + 80; застосуємо ці знання під час розв’язування задач , прикладів, рівнянь.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу.

 

  1. Пояснення нового матеріалу. Робота з підручником ( № 368) і дошкою.
  • Розгляньте запис у підручнику і на дошці.
  • Пояснемо обчислення виразу:

230 + 80 =

Міркуємо так: Щоб знайти суму чисел 230 + 80, треба перше число розкласти на розрядні доданки: сотні і десятки. Потім додаємо десятки й одержуємо 110. До 200 додали 110, отримали 310.

 

  1. Первинне закріплення.

- Хто зображений на малюнку? (Синя свита)

- З якої казки? ( Синя свита навиворіт пошита)

     - З якої країни? ( З Білорусії (Болоруська казка)).

- Завдання: Обчислити приклади з коментуванням. (с. 58 № 369)

170 +60 = 230

230 + 70 = 300

540 + 60 = 600

 

3. Робота над задачею.

 - Хто зображений на малюнку? (Їжак та Заєць)

- З якої казки? ( Іжак та Заєць)

     - З якої країни? ( З України (Українська казка)).

- Завдання: Робота над задачею усно. ( № 372) ( Національно-патріотичне виховання).

От ми і дібралися до нашої неньки України. Наша держава славиться українськими казками, віршами (що ми вивчаємо на уроках літ.чит.), піснями ( що ми вивчаємо на уроках музики), червоними маками і родючістю чорноземів (про що говоримо на уроках природознавства), смачного корисногобощу ( уроки здоров я) та гарних дівчат. А ще наша Україна славна унікальними, неповторними містами та селами. Про які і піде мова в нашій наступних задачах

Цікавинки про:

Новоселиця

Королево

Веряця

Хижа

Житомир

Прочитай задачу. Словникове слово

День села – це

Фестиваль «Волоські стрви» -  це

Райцентр це –

  • Скільки гостей прибуло із сусідніх сіл і райцентру? ( 130)
  • Скільки прибуло учасників фестивалю із селища Королево та інших сіл?( 80)
  • Якою дією дізнаємося , скільки всього гостей прибуло на свято?
  • Назвіть цю дію і розв язок задачі.
  • Зачитайте відповідь.

 

  1. Фізкультхвилинка.

 

 

V. Розвиток математичних знань.

 

1. Розв язування рівнянь з коментуванням.

Ще одне завдання від представників України Їжака та Зайця.

Розв язати рівняння.

Двоє  учнів працюють біля дошки з поясненням. Інші самостійно в зошиті. Хто справився отримує додаткову карточку.

250 – х = 40

х – 250 = 60

 

  1. Робота над задачею письмово. ( № 373)
  • Прочитйте задачу.
  • Покровський ярмарок - це
  • Викликаю учня, який буде кухарем, що варить кашу.
  • Що роздавали на ярмарку?
  • Що використали для приготування каші і чаю?( кухар всі продукти складає в каструлю і витягає кашу і чай.
  • Яке запитання в задачі?
  • Якими діями будемо шукати?
  • Запишіть на дошці вираз. Обчисліть зручним способом і запишіть відповідь.

 

  1. Робота над задачею. Самостійна робота. (с. 59 № 374)
  • Скільки всього грошей було у тата?
  • Як ми про це дізналися?
  • Скільки залишилося грошей утата?
  • Скільки грошей витратив тато?

План розв язання задачі:

  1. Скільки грошей було у тата?
  2. Скільки грошей він витратив?

 

Учень на закритій дошці розв язує задачу. Перші 3 роботи перевіряю на оцінку.

 

VІ. Підсумок уроку

  • Ребуси
  • Які приклади навчилися розв язувати?
  • Які завдання сподобалися. Що було найскладніше?

 

VІІ. Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
10 березня 2019
Переглядів
1399
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку