Урок " Додавання виду 350+240. Віднімання виду 350-240"

Про матеріал
Під час уроку діти ознайомлюються більше з видатними місцями Одеси. Урок складений за підручником " Математика 3 клас (ІІ частина) Гісь О. М., Філяк І. В.
Перегляд файлу

Дата: 25.01.2019

Предмет: Математика

Тема: Додавання виду 350+240. Віднімання виду 350 – 240

Мета: вчити учнів додавати та віднімати трицифрові числа виду 350+240;  350 – 240; формувати вміння розв’язувати задачі; вдосконалювати вміння знаходити невідоме; розвивати увагу, математичне мовлення; виховувати старанність

Обладнання: усний рахунок, відеоматеріал

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація набутих знань

1) Перевірка домашнього завдання

- Відкрийте зошити з домашнім завдання.

Задача № 7

1) 680-400 = 280 ( велосип) – отримали звання ефрейтора

2) 280 – 70 = 210 ( велосип.)

Відповідь: 280 – ефрейторів, 210 –молодших сержантів.

Завдання № 8

180+500 = 680 – рядових                              120:6-1=19 – старшин

50+230 = 280 – ефрейторів                           110+90= 200 - лейтенантів

180-60=120 – сержантів                                695-690= 5 – капітанів

2) Усні обчислення

- Відкрийте підручники на сторінці 11 завдання 1. Закінчіть обчислення виразів.

110+50=100+(10+50) = 160                480-30=400+(80-30)= 450

110+500=(100+500)=10=610              480-300=(400-300)+80=180

- А зараз подивіться на дошку. Нам потрібно вставити відповідний знак дій.

690 – 40 = 600+ ( 90-40) = 650

690-400 = ( 600-400) +90 = 290

920 – 200 =(900 – 200) +20 = 720

480 – 70 = 400+ ( 80-70) = 410

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності: оголошення теми і мети уроку

- Сьогодні на уроці ми навчимось додавати та віднімати трицифрові числа виду 350+240;  350 – 240, а також будемо розв’язувати різноманітні цікаві задачі

-Діти, відкрийте зошити. Відступіть від домашньої роботи 4 клітинки. Запишіть число 25 січня, класна робота.

-Пропишіть каліграфічно рядок цифри 5.

IV. Робота над темою уроку

1. Робота за підручником.

- Запишіть в зошитах задача 3 с. 12. Прочитайте задачу про себе. Один учень читає вголос.

- Скільки всього сторінок в книжці? ( 160)

- на якій сторінці розгорнув підручник Писар? ( 50)

- Що нас запитується в задачі? ( скільки сторінок до кінця?

- Ми зможемо знайти? Якою дією? ( віднімання)

1) 160 -50 = 110 ( стор.)

Відповідь: 110 сторінок залишилось до кінця підручника

- Запишіть в зошитах задача 4 с. 12. Прочитайте задачу про себе. Один учень читає вголос.

- Скільки козачок Дзиґа розв’язав завдань? ( 210)

- Скільки розв’язав козачок Відчайдух ( на 40 більше від Дзиґи)

- А скільки Писар? ( на 100 менше ніж Відчайдух)

1) 210+40 = 250 ( завд.) розв’язав Відчайдух

2) 250 – 100 = 150 (завд.)

Відповідь: 150 завдань розв’язав козачок Писар.

- Діти подивіться будь ласка на дошку.

- Для того щоб додати 350+240, другий доданок розкласти на розрядні доданки ( 200 і 40)

До першого доданка додаємо 200в дужках, і потім додаємо 40. – Є і другий варіант. Перший та другий доданок розкадаємо на розрядні доданки. Додаємо сотні, потім десятки і додаємо результати, які виходять.

- Подивіться на схему( так само з дією віднімання)

V. Первинне закріплення.

- - Знайдіть у підручнику завдання 6 стор 13. Потренуймося обчислювати усно.

120+370=(120+300)+70 = 490

120+370=(100+300)+(20+70) = 490

370-120=(370-100)-20=250

370-120=(300-100)-(70-20)=250

- Знайдіт у підручнику завдання 7 . с. 13. - Запишіть в зошитах задача 7 с. 13. Прочитайте задачу про себе. Один учень читає вголос.

- Діти скільки коштують 3 квитки на екскурсію корабликом? ( 240 грн)

- А скілький коштує один квиток на яхту? ( 160)

- Що нас питається в задачі? ( у скільки разів дорожчий квиток на таке ж екскурсію на яхті)

1) 240 : 3 = 80 ( грн) – коштує 1 квиток на кораблик

2) 160: 80 = 2 ( раз.)

Відповідь у 2 рази дорожчий

- Завдання на уважність запишіть завдання 8. С.13. Розкодуй шифрограму.

Дельфін – символ моря.

- Діти, подивіться на картинки це в нас дельфіни. Вони бувають різні. У чорному морі живуть три вида дельфінів : Азовка, Афаліна, Білобочка..

- запишіть завдання 9. С.14. Прочитайте задачу про себе.

Довжина афаліни 310 см, білобочка менша на 10 см менша , ніж афаліна. Яка довжина азовки, якщо сума їх довжин 6 м 90 см.

1) 310 – 10 = 300 ( см) довжина афаліни.

2) 310+300 = 610 ( см) – довжина афаліни та білобочки разом

3) 690-610 = 80 ( см)

Відповідь: 80 см довжина азовки.

VI. Підсумок уроку

- З яким тваринками моря ми сьогодні познайомились?

- Яке завдання найбільше сподобалось?

VII. Домашнє завдання.

С. 15 № 11-12

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 лютого 2019
Переглядів
2698
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку