Клас: 2
Дата: 29.01.2019р.
Тема: Доповнення зображень підписами чи коментарями
у вигляді кількох слів.
Мета: навчальна: формувати вміння додавати написи до зображень, навички роботи з клавіатурою; розвивальна: розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення; виховна: виховувати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап
• привітання;
• перевірка присутніх;
• перевірка готовності учнів до уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань
Робота з підручником ст..
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Учитель. На сьогоднішньому уроці ми дізнаємось, як додавати текст до малюнка. Це вміння стане вам у пригоді під час створення вітальної листівки чи фотоальбому, власного рисунку, який треба буде підписати.
Увага у нас на дошці є вікно програми графічний редактор прошу подивимося, як створити текст. Потрібно навести курсор на букву А.
Робота в групах.
А зараз створемо коло друзів. Вийдіть на середину. Вчитель роздає зірочку , квіточку. Хто отримав зірочку сідає за перший стіл. А хто отримав квіточку за другий стіл.
І група «Зірочки»
1.Ваше завдання . Визнач послідовність. Пронумеруй етапи створення вітальної листівки.
2. Обведи інструмент призначений для створення написів на малюнках. Запиши його назву.
ІІ група «Квіточка.»
2. Обведи інструмент призначений для створення написів на малюнках. Запиши його назву.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
V. Засвоєння нових знань
Ми з вами створемо листівку до дня Святого Валентина. Для цього поділимося на пари. У вас на парті є зразок листівки. Спробуємо зараз відкрити програму Paint.
- Як ми оформимо листівку?
- Що можна написати на ці листівці?
А зараз проведемо метод Мікрофон.
VІ. Фізкультхвилинка
Станемо струнко! Руки в боки!
Пострибаємо, як сороки,
Як сороки-білобоки.
Стрибу-стрибу! Скоки-скоки!
А тепер як жабенята
Хочем трохи пострибати.
— Ква-ква-ква! Ква-ква-ква!
Щоб спочила голова!
Робота в зошиті. Ст..59.
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
2) Інструктаж учителя.
3) Практична робота за комп’ютерами.
А зараз приступаємо до роботи
Ваше завдання створюємо листівку.( Валентинку)
- Прошу вибираємо які інструмнти?
- А що можна використати ?( геометричні фігури)
4) Вправи для очей.
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості
Вихідне положення — сісти на стілець.
Заплющити і розплющити очі. Повторити 3-4 рази. Виконувати в середньому темпі.
VІІ. Підбиття підсумків уроку
Отже сьогодні на уроці що ми вчили?
Що вам сподобалося?
Оцініть наш урок за допомогою смайликів на дошці. Прикрасіть наше сердечко.