Урок-дослідницький проект "«Макетно-модельний матеріал гіпс та його властивості»

Про матеріал
В розробці подано методику проведення практичного заняття за темою: «Макетно-модельний матеріал гіпс та його властивості» із застосуванням проектної технології навчання для студентів 2 курсу з спеціальності «Будівництво та цивільна інженерія»
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ

МАРІУПОЛЬСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

ДЕРЖАВНОГО ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

«ПРИАЗОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

 

 

 

 

Методична розробка

практичного заняття із застосування проектної технології навчання

на тему:

«Макетно-модельний матеріал гіпс та його властивості»

 

Навчальна дисципліна «Матеріалознавство»

Для спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія»

Викладач: Новикова Світлана Юріївна

2020

 

Методичну розробку заняття з дисципліни «Матеріалознавство»  підготувала Новикова С.Ю. – викладач Маріупольського фахового коледжу ДВНЗ  «Приазовський державний технічний університет»

В  розробці подано методику проведення практичного заняття за темою: «Макетно-модельний матеріал гіпс та його властивості» із застосуванням проектної технології навчання  для студентів 2 курсу з спеціальності «Будівництво  та цивільна інженерія»

 

 

 Для викладачів навчальної дисципліни «Матеріалознавство» ВНЗ

1-2 рівнів акредитації.

 

 

 

 

 

 

  

 

Розглянуто та схвалено на засіданні циклової комісії Будівельних дисциплін МФК ДВНЗ «ПДТУ»

Протокол                 від     ________________

Голова ЦК __________          Проценко В.І.

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

                                                                                                                   

Рецензії                                                                                                                    4

Передмова                                                                                                                6

План заняття                                                                                                            8

Структура заняття                                                                                                 10

Паспорт проектної роботи                                                                                    11

Хід заняття                                                                                                              12

Додатки                                                                                                                   17 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Передмова

 

 Найважливішою умовою, яку висуває сучасне інформаційне суспільство до закладів освіти, є конкурентоспроможність випускника, набуття ним таких якостей, як самостійно, критично і творчо мислити;  працювати з інформацією (вміти збирати певні факти, аналізувати їх, робити ґрунтовні об`єктивні висновки; вирішувати певні задачі); вміти доцільно й доречно висловлюватися; адаптуватися в соціумі, тобто актуалізується проблема формування соціально-особистісної компетентності студентів, адже на сьогодні — це один із найважливіших чинників успішності молодої людини.

Методичний засіб, який реалізує такий підхід, є метод проектів. Метод проектів - це метод, в основі якого лежить розвиток пізнавальних, творчих навичок студентів, умінь самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі, критично мислити. Мета проектного методу полягає у формуванні навичок ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій при навчанні студентів різного віку за допомогою інноваційних педагогічних технологій, якими передбачається самостійна (індивідуальна чи групова) дослідницько-пошукова діяльність студентів.

При застосуванні проектного методу освітня діяльність набуває для студента творчого характеру, а тим самим  викликає у нього інтерес до вивчення даного матеріалу.

Тому, маючи на меті формування у студентів соціально-особистісних компетенцій, заняття з дисципліни «Матеріалознавство» на одну з тем, а саме «Макетно-модельний матеріал гіпс та його властивості» проводиться з використанням методу проектів.

           Запропоноване заняття передбачає поглиблення, розширення, систематизацію  знань, умінь і навичок та засвоєння нового матеріалу з даної теми шляхом застосування інтерактивних методів колективно-групового  навчання: метод проектів, «робота в групах», «асоціативна робота з малюнками», взаємоопитування , випереджальних завдань  та проблемних питань, а також  використання комп’ютерних технологій (мультимедіа - супровід).

0_99a55_32e800c8_XL.pngЗапропонована методика вивчення нового матеріалу та закріплення набутих знань базується на результативній праці всіх студентів у співтворчості з викладачем, яка розвиває творчі здібності студентів; сприяє самостійному здобуттю знань; диференціює та індивідуалізує процес навчання; розвиває творче мислення, вміння робити узагальнення; формує у студентів навички самооцінки та самоконтролю своєї навчальної діяльності.

  Методична розробка відкритого заняття за темою «Макетно-модельний матеріал гіпс та його властивості»  спрямована на формування у студентів соціально-особистісних компетенцій, а саме: активізацію розумової діяльності, розвиток аналітичного творчого мислення, вміння робити узагальнення, вироблення навиків спілкування, спонукання студентів до самостійного прийняття рішень при  розв’язанні проблемного завдання, займати чітку позицію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План заняття

Група        09-ОБД-2019

Спеціальність: 192 «Будівництво та цивільна інженерія»

Тема заняття: «Макетно-модельний матеріал гіпс та його властивості»

 Мета заняття:

навчальна: ознайомити з макетно-модельним  матеріалом гіпсом, дослідити його властивості,  навчити  виготовляти  гіпсовий виріб, актуалізувати  знання з попередньої теми

розвиваюча: розвивати  навички  колективної роботи для отримання   якісного результату,  дослідницькі вміння, здібність адаптуватися в життєвих ситуаціях; формувати вміння працювати з потоком інформації та критично мислити.

виховна: виховувати у студентів любов до обраної професії, наполегливість, працьовитість,  уважність, відповідальність та вимогливість до себе, культуру колективної праці, викликати бажання мати глибокі, якісні знання.

Вид заняття: практичне заняття

Тип заняття: дослідницький проект

Форма  та методи проведення заняття: фронтальне опитування, робота в групах,  презентація  групових  проектів,  взаємоопитування , тестування.

Міжпредметні зв’язки:

Забезпечуючі:  хімія, фізика, вступ до спеціальності.

Забезпечувані: основи дизайну, конструкції будівель і споруд, кольоровий і просторовий дизайн, макетування та моделювання в матеріалі.

 

Методичне забезпечення: опорні конспекти, інструкційні карти, тести,  таблиця  досліджень, мультимедійна презентація, студентські проекти.

 

Література:

Основна:

1.  Байер В.Е. Материаловедение для архитекторов, реставраторов, дизайнеров: учеб. пособие/М.А. Астрель АСТ:Транзиткнига, 2005г. – 250 г.

2. Байер В.Е. Строительные материалы: Учебник – К: Архитектура-С,2004.-240с.,ил 6.

 

 

 

 

Додаткова: 

1. Горчаков Г.И., Баженов Ю.М.. Строительные материалы. – М.:Стройиздат, 1986. – 687с.

2. Попов Л.Н. Лабораторные испытания строительных материалов: учебное пособие. – М.: Высшая школа,1984. – 168с.

3. Л.Н. Пименова. Материаловедение.  Строительные материалы :

учебно-методическое пособие/ , 2010. – 108 с.

 

Технічні засоби навчання: мультимедійний проектор, комп’ютер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Структурна схема заняття

№ з/п

Структура і зміст заняття

1.  

I. Вступна частина

1.1.Організаційний момент. Привітання студентів.

1.2. Підготовка аудиторії до заняття, перевірка наявності студентів

2. Ознайомлення студентів з темою та навчальними цілями заняття.

 

2.

II. Основна частина

3. Мотивація навчання – слово викладача про гіпс

4. Актуалізація опорних знань (методичний прийом  «тестування», «взаємоперевірка знань».

5. Формування професійних вмінь та навичок

5.1. Вступне слово викладача

5.2. Презентація проектів студентів:

      Тематика проектів:

1 група: «Гіпс –це  мінерал , створений природою».

2 група: «Використання гіпсу в дизайні інтер’єру і архітектурі».

3 група: «Гіпс-це сучасний будівельний матеріал».

4 група: «Застосування гіпсу в медицині».

 

5.3. Методичний прийом взаємоопитування «Ти мені - я тобі»

5.4. Проведення досліджень студентами (досліди1,2,3.)

5.4.1. Ознайомлення студентів з інструкцією і методикою виконання дослідницької роботи

5.4.2. Ознайомлення студентів з технікою безпеки

5.4.3. Поетапне виконання студентами дослідів

6. Коментар виконання практичної роботи викладачем

 

3.

III Підсумкова частина

7. Підсумок заняття та висновки викладача Оцінювання.

 

8. Домашнє завдання

 

Підручник Пименова, Л.Н. Материаловедение. 2010. стор 35-37 зробити конспект

Розфарбувати гіпсовий виріб акриловими фарбами. Повторити властивості гіпсу, його різновиди, застосування.

 

 

 

 

 

Паспорт проектної роботи

  1. Назва проекту: «Макетно-модельний матеріал гіпс та його властивості».
  2. Керівник проекту: Новикова Світлана Юріївна
  3. Співавтори проекту:  студенти групи 09-ОБД-2019
  4. Розподіл на проектні  групи:

1 група: «Гіпс –це  мінерал , створений природою».

2 група: «Використання гіпсу в дизайні інтер’єру і архітектурі».

3 група: «Гіпс-це сучасний будівельний матеріал».

4 група: «Застосування гіпсу в медицині».

 

  1. Тип проекту: дослідницький проект
  2. Вік учасників проекту: 16-17 років.
  3. Гіпотеза: Гіпс – це  не тільки природний мінерал,  але й  матеріал, який   широко використовується  в будівництві, дизайні, медицині, архітектурі.
  4. Мета проекту: ознайомитися з будівельним матеріалом гіпсом, дослідити його властивості, ознайомитися з областю застосування гіпсу в архітектурі, медицині, дизайні інтер’єру, будівництві.

 

  1. Задачі проекту:

- знайти інформацію про гіпс відповідно до отриманого завдання і оформити у вигляді мультимедійної презентації;

- провести  досліди з  гіпсом, виготовити гіпсовий виріб;

- проаналізувати властивості  гіпсу;

- отримані  результати оформити у вигляді таблиці.

  1. Форма представлення: усне повідомлення з презентацією.
  2.  Термін виконання проекту:  один тиждень.
  3.  Представлені результати: протягом одного заняття.

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

1. Організаційний момент.

 1.1 Привітання студентів.

 1.2 Підготовка аудиторії до заняття, перевірка наявності студентів.

2. Ознайомлення студентів з темою та навчальною метою заняття.

 

Викладач

Тема заняття: «Макетно-модельний матеріал гіпс та його властивості»

Мета заняття:   ознайомитися з макетно-модельним матеріалом гіпсом, дослідити його властивості,  навчитися  виготовляти  гіпсовий  виріб.

Епіграф      Велика скульптура скатиться з гори і  не розколиться.   

 

Микеланджело Буонарроти (Італійський скульптор)

3. Мотивація навчання.

Викладач

Гіпс – це  цінний природний матеріал. Без гіпсу не можуть працювати травматологи,  маляри-штукатури,  будівельники, скульптори, стоматологи.  Він служить сировиною для виготовлення штукатурних сумішей, гіпсокартонних  листів, гіпсобетонних блоків , з гіпсу створюють декорації для фільмів і вистав.

 Якби б  не було  гіпсу:

- скільки людей залишилось б каліками після отриманих травм, пов'язаних з переломами кісток;

-  стоматологія не розвивалася  в області протезування та лікування  зубів;

-  не було б таких  архітектурних елементів з гіпсу, що прикрашають більшість інтер'єрів та фасадів;

- наші будівельники позбавилися  "дихаючого", екологічно чистого матеріалу для будівництва та обробки приміщень;

- ми би не знали   матеріалу для оздоблення стін, стель, арок - як гіпсокартон.

                                                                                                                         

4. Актуалізація опорних знань.

Спочатку перевіримо знання з попередньої теми.

4.1. Метод тестування (Додаток 1) Прийом взаємоперевірка знань

Коментар відповідей студентів

 

5.Формування професійних вмінь та навичок

 

5.1.Вступне слово викладача

 

Гіпс – це будівельний матеріал, без якого не обходиться жоден будівельний проект. І це не дивно, адже гіпс – вогнестійкий, позбавлений запаху, електрично нейтральний матеріал. У поєднанні з ізоляційними засобами гіпс забезпечує найвищий рівень звуко- і теплоізоляції. Крім того, цей матеріал «дихає» (поглинає надлишкову вологу і виділяє її у навколишнє середовище, коли її бракує). Гіпс не містить токсичних компонентів і речовин. А його кислотність аналогічна кислотності людської шкіри.

Виготовляється будівельний гіпс способом дроблення природних матеріалів з подальшою переробкою в автоклавах. Для досягнення потрібної фракції матеріал проходить сушіння та помел у кульових млинах. Отримання будівельного гіпсу засноване на унікальній здатності речовини до виділенню вологи з кристалічної решітки при нагріванні до 140 про С. При досить незначних температурних впливах нагріванням отримують алебастр.

Різновиди гіпсу

 

Існує кілька різновидів гіпсу, які знаходять широке застосування у сфері будівництва та ремонту:

Високоміцний – схожий за складом з звичайним будівельним гіпсом, однак будівельна фракція відрізняється більш дрібної кристалічною структурою. Високоміцний гіпс, завдяки наявності великих кристалів, володіє меншою пористістю і високою міцністю.

Полімерний – застосовується при виконанні дрібних ремонтних робіт. Добре знайомі з матеріалом лікарі-травматологи, які нерідко використовують речовину для накладання пов'язок при переломах.

Целлакастовий – відрізняється податливою в'язкої структурою. Ефективний при необхідності закладення дрібних порожнин в горизонтальних і вертикальних поверхнях.

Скульптурний – відрізняється найвищою міцністю. Практично не містить домішок і володіє природною білизною. Використовують переважно для заливки форм, виготовлення скульптур, статуеток, фаянсової продукції.

Акриловий – проводиться шляхом з'єднання мінералу з водорозчинній акриловою смолою. Застигла субстанція багато в чому нагадує гіпс будівельний, однак є більш легким матеріалом.

Будівельний гіпс-  використовується для виготовлення більшості поширених будівельних сумішей: шпаклівок, наливної підлоги, штукатурки

 

5.2 Презентація    проектів  студентів. (Додаток 2)

Викладач

На даному етапі студенти створених груп  представлять власні дослідження. Представники груп розпочинають доповіді з теми дослідження.

Критерії оцінювання (Додаток 7)

Після виступу всі члени групи заносять оцінку в графу «Проект»

 

5.3.  Взаємоопитування  «Ти - мені, я– тобі».  Студенти готують по два запитання іншим групам по черзі: 1-другій, 2-третій, 3-четвертій, 4-першій.

Можливі запитання:

  1. Які властивості  фізичні і хімічні властивості має гіпс?
  2. Скільки марок будівельного гіпсу існує?
  3. Як виготовляють будівельний гіпс?
  4. Які різновиди гіпсу ви знаєте?
  5. Який видатний хірург почав використовувати гіпс в медицині?
  6. Які будівельні матеріали виготовляють з гіпсу?

Після відповіді студенти заносять оцінку в графу «Ти - мені, я– тобі». 

                          

5.4.Проведення досліджень студентами:

5.4.1Ознайомлення студентів з інструкцією і методикою виконання дослідницької  роботи (Додаток 3)

5.4.2.Ознайомлення студентів з технікою безпеки (Додаток 3)

5.4.3.Поетапне виконання студентами  дослідницької роботи

                         

 

 

                                       Виконання досліджень 

 

Дослід №1. Гіпс- порошок білого кольору, який  не розчиняється у воді, за допомогою води гіпс приймає форму:

Засипаємо гіпс  у воду і побачимо, що він падає на  дно стакану – це позначає що він  важкіше води і не розчиняється у ній.

А)Щільність гіпсу  у насипному вигляді- 800-1100 кг/м³,

 

Дослід  №2. Визначення строків  тужавлення  гіпсу

Засипали гіпс у воду, розмішуємо і заливаємо  у форму, спостерігаємо скільки хвилин він схоплюється.

 

Класифікація гіпсових в’яжучих за строками тужавлення

 

Вид в’яжучого

Індекс строків твердіння

Строки тужавлення (хвилини)

початок, не раніше

кінець, не пізніше

Швидкотверднуче

А

2

15

Нормальнотверднуче

Б

6

30

Повільнотверднуче

В

20

не нормується

 

 

По строкам схоплення він поділяється  на три групи:

А – швидко схоплюється(початок  схоплення – 2 хвилини кінець схоплення – 15 хвилин);

Б –нормально схоплюється (від 6 хвилин до  30  хвилин);

В – повільно схоплюється (початок схоплення  – не раніше 20 хвилин з моменту затворювання гіпсового тіста).

 

 

Дослід  №3. Визначення водостійкості гіпсу

 

Опускаємо гіпсові фігурки в ємність з водою і бачимо як руйнується верхній шар і вода мутніє- це говорить про те, що гіпс не водостійкий.

Водостійкість гіпсу можна збільшити  вкривши зразок водостійкими фарбами.

Висновок студентів.

 

 

 

 

 

                     Результати досліджень вносимо до таблиці

Характеристика гіпсових в’яжучих

 

№ п/п

Вид гіпсового в’яжучого

Колір

Сировина

для отриман-ня

Властивості

міцність

термін тужавлення

Водостій-кість

Застосування

1

Будівельний гіпс

 

 

 

 

 

 

 

8. Коментар виконання практичної роботи

 

Оцінити якість готового відливання:

1. Гладкість поверхні

2. Наявність  вм'ятин і щілин  на поверхні.

3. Міцність поверхні.

4. Рівність  кромки виробу.

 

  1.               Підсумок заняття та висновки викладача:

 Оцінювання- капітани здають  таблиці результатів оцінювання (Додаток 4)

Висновки викладача:  Ми ознайомилися з макетно-модельним  матеріалом гіпсом, дослідили  його властивості,   застосування гіпсу в архітектурі, медицині, дизайні інтер’єру, будівництві.

 

  1.               Видача домашнього завдання:

Підручник Пименова, Л.Н. Материаловедение. Стор. 35-37 зробити конспект

Розфарбувати гіпсовий виріб акриловими фарбами. Повторити властивості гіпсу, його різновиди, застосування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                       Додаток 1

 

Тест для перевірки знань з теми «Макетно-модельний матеріал гіпс та його властивості»

 

     1.Гіпсові в’яжучі отримують термічною обробкою гіпсової сировини.

а) так;

б) ні.

 

2.Чи служить вихідною сировиною для отримання гіпсових в’яжучих природний гіпсовий камінь?

а) так;

б)ні.

 

3.Що відбувається з гіпсовими в’яжучими матеріалами при твердінні?

а) розширюються;

б) стискуються;

в) стають гігроскопічними.

 

4.Які терміни тужавлення має будівельний гіпс?

а) від 2хв до 30хв;

б) понад 1 годину;

в) 2 години.

 

5.Який термін тужавлення має формувальний гіпс?

а) 10-15хв;

б) 6-20хв;

в) 5-25хв.

 

6. Яка щільність гіпсу у насипному вигляді?

а) 1300-1500 кг/м³;

б) 800-1100 кг/м³;

в) 1200 кг/м³.

 

      7.При якій температурі обпалюють природній гіпсовий камінь для отримання будівельного гіпсу?

а) 90-1100С;

б) 140 0С;

в) 180-2000С.

 

8. Чи можна застосовувати будівельний гіпс у вологих умовах?

а) так;

б) ні.

 

 

9.Чи можна гіпсові в’яжучі  застосовувати для приготування розчинів?

а) так;

б) ні.

 

10.На скільки марок поділяються гіпсові в’яжучі?

а) 12 марок;

б) 10 марок;

в) 8 марок.

 

11.Який вид гіпсу використовують  у медицині для накладання гіпсу?

а) формувальний гіпс;

б) полімерний гіпс;

в) будівельний гіпс.

 

    12. З якого виду  гіпсу  виготовляють  скульптури?

а) високоміцний гіпс;

б) будівельний гіпс;

           в) скульптурний гіпс

 

 

Відповіді:

1) б; 2) а; 3) а; 4) а; 5) в;  6) б; 7) б; 8) б ; 9) а ; 10) а; 11) б ; 12) в.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                   Додаток 2

 

 

                             Теми проектів:

 

1 команда «Винахідники» : «Гіпс –це  мінерал , створений природою».

2 команда «Дизайнери»: «Використання гіпсу в дизайні інтер’єру і архітектурі».

           3 команда  «Будівельники» : «Гіпс-це сучасний будівельний    матеріал».

  4 команда «Медики»: «Застосування гіпсу в медицині». 

 

 

 

                         Задачі проектів:

 

Задачі для групи  1. Винахідники

Знайти інформацію про залягання гіпсу, колір, клас мінералу, його фізичні і хімічні властивості,  здобування.

 

Задачі для групи 2. Дизайнери

Знайти інформацію який гіпс використовується в архітектурі і дизайні інтер’єру, що з нього виготовляють, які його властивості.

 

Задачі для групи 3. Будівельники

Знайти інформацію про виготовлення гіпсокартону, гіпсобетонних блоків, будівельних сумішей.

 

Задачі для групи 4. Медики

Знайти інформацію про полімерний гіпс, який використовують  в медицині: накладання гіпсових пов’язок Пірогова, застосування гіпсу в стоматології

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        Додаток  3

 

Технологічна  карта

по виготовленню  гіпсового виробу

 

 


з/п

Технологічна операція

Порядок виконання

          роботи

Матеріали, інструменти, пристосування

1

Підготовка форми, гіпсу, стакану для замішування розчину

1. Взяти форму і  розташувати у горизонтальному положенні.

2. Смочити форму водою.

Молд "Мечтательный ангел 5"

2

Насипати повільно гіпс у воду

1. Налить в ємкість  води.

3. Повільно висипати гіпс у воду

4. Перемішувати паличкой.

Вода + Гіпс

http://pandia.ru/text/78/356/images/image002_8.jpg

3

Залити гіпсовий розчин у форму.

1. Перемішаний гіпсовий розчин залити у форму і розрівняти його

 

Молд "Мечтательный ангел 5"

http://pandia.ru/text/78/356/images/image004_2.jpg

4

Коли гіпс схопиться висунути гіпсовий виріб з форми

 

Молд "Мечтательный ангел 2"

http://pandia.ru/text/78/356/images/image006_1.jpg

 

             

                              Техніка безпеки при роботі з гіпсом

 

1. До початку роботи надіти  рукавиці, респіратор.

2. Підготувати робоче місце до роботи: підготувати гіпс, воду, лопатку для перемішування.

3.Не допускати попадання сухого гіпсу в очі. При попаданні промити великою кількістю води.

4. Не допускати попадання гіпсового пилу в дихальні шляхи.

5. Прилади й приналежності повинні бути чистими, без залишків використаного раніше гіпсу.

6. Для отримання заданого складу з гіпсу дотримуватися співвідношення порошку і води. Вода і порошок повинні мати температуру 20 ᵒ С. Порошок слід повільно засипати в воду і давати йому зануритися в воді. І тільки потім починати розмішувати шпателем. Цей час становить 1 хвилину.

7. Гіпсова суміш повинна відразу ж після замішування виливатися в форму.

8. Остатки розчину не можна виливати в каналізацію, викинути їх у мусорне відро.

9. Прибрати робоче місце ,  зберігати  гіпс треба  у сухому приміщенні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     Додаток  4

Рейтингова таблиця особистих досягнень студентів

команди «Винахідники»

*Кожна відповідь оцінюється від 1  до 5 балів

№ з/п

Прізвище ім’я студента

Тест на перевірку знань

 

«Проект»

«Ти-мені, 

я-тобі»

«Гіпсовий

виріб»

Середній бал

1.

Наумова В.

 

 

 

 

 

 

2.

Дудко А.

 

 

 

 

 

3.

Погрібна К.

 

 

 

 

 

4.

Заболотська В.

 

 

 

 

 

5.

Комісарова Г.

 

 

 

 

 

6.

Соколова А.

 

 

 

 

 

 

Рейтингова таблиця особистих досягнень студентів

команди «Дизайнери»

*Кожна відповідь оцінюється від 1  до 5 балів

№ з/п

Прізвище ім’я студента

Тест на перевірку знань

 

«Проект»

«Ти-мені, 

я-тобі»

«Гіпсовий

виріб»

Середній бал

1.

Безугла М.

 

 

 

 

 

 

2.

 Мельник Б.

 

 

 

 

 

3.

Савченко А.

 

 

 

 

 

4.

Буланцева Г.

 

 

 

 

 

5.

Давиденко К.

 

 

 

 

 

6.

Гражданова А.

 

 

 

 

 

 

Рейтингова таблиця особистих досягнень студентів

команди «Будівельники»

*Кожна відповідь оцінюється від 1  до 5 балів

№ з/п

Прізвище ім’я студента

Тест на перевірку знань

 

«Проект»

«Ти-мені, 

я-тобі»

«Гіпсовий

виріб»

Середній бал

1.

Алдунова А.

 

 

 

 

 

 

2.

Ячменьова Г

 

 

 

 

 

3.

Очарова С.

 

 

 

 

 

4.

Беш О.

 

 

 

 

 

5.

Махсма Б.

 

 

 

 

 

 

Рейтингова таблиця особистих досягнень студентів

команди «Медики»

*Кожна відповідь оцінюється від 1  до 5 балів

№ з/п

Прізвище ім’я студента

Тест на перевірку знань

 

«Проект»

«Ти-мені, 

я-тобі»

«Гіпсовий

виріб»

Середній бал

1.

Нестеренко О.

 

 

 

 

 

 

2.

Котолупенко Д

 

 

 

 

 

3.

Качекан Л.

 

 

 

 

 

4.

Голосна І.

 

 

 

 

 

5.

Анісімова А.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                  Додаток 5

                                  Результати досліджень

 

 

                     Результати досліджень вносимо до таблиці

Характеристика гіпсових в’яжучих

 

№ п/п

Вид гіпсового в’яжучого

Колір

Сировина

для отриман-ня

Властивості

міцність

термін тужавлення

Водостій-кість

Застосування

1

Будівельний гіпс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновки:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                      Додаток  6

 

Списки команд:

 

Список  команди:

«Винахідники»

1. Наумова В.

2.Дудко А.

3.Погрібна К.

4.Заболотська В.

5.Комісарова Г.

6.Соколова А.

 

 

 

Список  команди:

«Дизайнери»

 

1. Безугла М.

2. Мельник Б.

3. Савченко А.

4. Буланцева Г.

5. Давиденко К.

6. Гражданова А.

Список  команди:

«Будівельники»

 

1.Алдунова А.

2.Ячменьова Г

3.Очарова С.

4.Беш О.

5.Махсма Б.

Список  команди:

«Медики»

 

1.Нестеренко О.

2.Котолупенко Д

3.Качекан Л.

4.Голосна І.

5.Анісімова А.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    Додаток 7

                               Критерії оцінювання проектів

Рівні

 

Зовнішня оцінка

 

Оформлення
й виконання

Захист,

презентація

Висо-кий   

    

Достатня глибина проникнення у проблему. У процесі роботи використані різноманітні методи дослідження й обробки отриманих результатів, була продемонстрована нестан-дартність мислення. Прийняті рішення доведені, висновки аргументовані. Кожен з учасників проекту працював активно, рішення приймалися колективно; учасники демонстрували заємодоповню-ваність, взаємодопомогу, демократич-ність і діловитість у спілкуванні

Проект демонструє реальну, практичну спрямованість і
значимість. Студенти продемонстрували творчість, оригі-нальність. Усі записи виконані якісно, відповідно до стандарт-них вимог.

Доповідь вирізняється якістю, переконаністю й переконливістю, аргументованістю. Продемонстрована глибина знань з предмету. Доповідач готовий до дискусії, повно відповідав на запитання, має ділові й вольові якості. Продемонстрована культура мовлення. Використана наочність.

Достатній

 У процесі роботи використані різноманітні методи дослідження й обробки отриманих результатів, але студенти  мислили стандартно. Висновки й рішення недостатньо аргументовані. Учасники проектування працювали активно, колективно приймали рішення, але між їхніми діями спостерігалася неузгодженість

Проект демонструє реальну, практичну спрямованість і значимість. Студенти працювали за зразком, стандартно. У записах спостерігалися окремі порушення стандартних вимог.

Доповідь переконлива, але не всі твердження достатньо аргумен-товані. Не проде-монстрована глиби-на знань з предмету. Доповідач має ділові й вольові якості, готовий до дискусії, але наявні недоліки у відповідях на запитання. Допущені недоліки. Викорис-тана наочність.

Серед-ній

 

 

 

Проблеми розроблені поверхнево. Студенти мислили стандартно. Рішення й висновки не аргу ментовані.  Студенти  працювали неактивно, неузгоджено

Проект не має практичної спрямо-ваності. Записи виконані з порушенням стандартних вимог.

Доповідь недостатньо аргументована, не переконлива.Знання з предмету повер-хневі. Мовлення не розвинене. Наоч-ність відсутня

Низь-кий

 

 

Висунуті проблеми не розроблені. Студенти працювали безсистемно. Проект не має висновків, чітко висловлених рішень. Не всі студенти працювали над проектом

Проект не має практичної спрямованості. Допущені мовні та мовленнєві помилки, порушення вимог.

Доповідь не підготована. Рівень знань з предмету низький. Мовлення не розвинене.
Наочність відсутня

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
20 листопада 2020
Переглядів
994
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку