Тема. Дослідження функції за похідною
та побудова її графіка.
(Конспект уроку з алгебри і початків аналізу у 11 класі)
Мета : відпрацювати вміння та навички досліджувати функції та будувати їх графіки; розвивати пам'ять та мислення ; виховувати наполегливість , уважність, зосередженість.
Обладнання: таблиця «Дослідження функцій за похідною», картки - інструкції, картки контролю знань.
Тема. Дослідження функції за похідною
та побудова її графіка.
(Конспект уроку з алгебри і початків аналізу у 11 класі)
Мета : відпрацювати вміння та навички досліджувати функції та будувати їх графіки; розвивати пам'ять та мислення ; виховувати наполегливість , уважність, зосередженість.
Обладнання: таблиця «Дослідження функцій за похідною», картки - інструкції, картки контролю знань.
Хід уроку.
І етап . Лекція з елементами бесіди( подача нового матеріалу)
План лекції
3. Дослідити функцію на парність і непарність ; періодичність.
( Пояснити для чого це потрібно, як врахувати періодичність та парність чи непарність при побудові графіків функцій).
Діяльність учнів
II етап .Самозанурення
Вправи на закріплення
Дослідити функції та побудувати їх графіки:
а) у=х3 -Зх2 + 4; б)у=х3-3х+1
IIIетап . Практичний
1. Робота в групах .(У вигляді математичної естафети , в якій беруть участь по 10 учнів кожної команди, кожен учень , або самостійно , або при допомозі членів команди виконує один крок алгоритму і передає іншому).
Завдання для першої команди Дослідити функцію і побудувати її графік
Завдання для другої команди Дослідити функцію і побудувати її графік
Перемагає та команда, яка виконає завдання швидше та правильно. Правильність перевіряє вчитель, членам команди переможців виставляє відповідний бал в класний журнал. Якщо виникнуть проблеми з розв'язанням завдання, дати відповідь.
VI. Підсумок уроку
По закінченню уроку учні відповідають на питання:
IV. Контрольний етап.
Учні самостійно виконують завдання .
Де ви можете застосувати набуті знання на практиці?
VII.Домашнєзавдання
( Записати на звороті дошки перед уроком)
Підготувати відповіді на теоретичні питання :
Дослідити функції і побудувати їх графіки:
.(письмово)