Урок 5 Досліджуємо задачі
Мета: знати, як розбивати 1 складену задачу на кілька простих.
1. Вчитель говорить, щоб учні відкрили підручник ст.12, і зробили перший номер (тільки результати)
— 48 - 24 : 4 • 3 • 2 • 5 + 72 : 8 : 3
— 4 • 6 : 3 + 16 : 4 : 2 • 7 - 9 • : 6
Кінцеві результати учнів:
0
19
6, 18, 9, 45, 3, 9, 3, 0.
24, 8, 4, 2, 14, 18, 3, 22, 19.
2. Приклади 4 ст.13 (1, 2 стовпчики, розписувати не треба, тут навіть без перехода через десяток)
54+36=90 78-36=42
65-45=20 22+15=37
3. Усно учні складають задачі з числами 3 і 5 про яблука у двох вазах. Задачі мають розв'язуватися дією додавання. Потім учні перевіряють задачу яку склав Ігор (№3 ст.12, перша)
4. Учні усно розв'язують задачу третю, четверту і п'яту.
5. Учні складають задачу 6, яка складається з простих задач 4 і 5. Записують і розв'язують.
Задача 3 (6)
Б.-?ябл., 5 і ?ябл. на 3 б.
З.-9ябл.
Зал.-?ябл.
Розв'язання
1) 5+3=8(ябл.)-було у другій вазі.
2) 8+5=13(ябл.)-було всього.
3) 13-9=4(ябл.)
Відповідь: 4 яблука залишилося на столі.
5. Учні малюють у себе в зошитах схему, ось таким чином:
Перевірка:
Домашнє завдання: розв'язати задачу 3 (2) ст.12, приклади 4 ст.13 (3, 4 стовпчики)
Задача 3(2)
|-5ябл.
||-8ябл.
В.-?ябл.
Розв’язання
1) 8+5=13(ябл.)
Відповідь: 13 яблук всього на столі.
№4
43+24=67 68-56=12
69-25=44 27+43=70