Урок "Досліджуємо задачі"

Про матеріал
3 клас математика Скворцова Онопрієнко "досліджуємо задачі" урок 5 Урок | Семестр
Перегляд файлу

 

Урок 5  Досліджуємо задачі

Мета: знати, як розбивати 1 складену задачу на кілька простих.

1. Вчитель говорить, щоб учні відкрили підручник ст.12, і зробили перший номер (тільки результати)

— 48 - 24 : 4 • 3 • 2 • 5 + 72 : 8 : 3

— 4 • 6 : 3 + 16 : 4 : 2 • 7 -  9 • : 6

Кінцеві результати учнів:

0

19

6, 18, 9, 45, 3, 9, 3, 0.

24, 8, 4, 2, 14, 18, 3, 22, 19.

2. Приклади 4 ст.13 (1, 2 стовпчики, розписувати не треба, тут навіть без перехода через десяток)

54+36=90  78-36=42

65-45=20  22+15=37

3. Усно учні складають задачі з числами 3 і 5 про яблука у двох вазах. Задачі мають розв'язуватися дією додавання. Потім учні перевіряють задачу яку склав Ігор (№3 ст.12, перша)

4. Учні усно розв'язують задачу третю, четверту і п'яту.

5. Учні складають задачу 6, яка складається з простих задач 4 і 5. Записують і розв'язують.

Задача 3 (6)

Б.-?ябл., 5 і ?ябл. на 3 б.

З.-9ябл.

Зал.-?ябл.

Розв'язання

1) 5+3=8(ябл.)-було у другій вазі.

2) 8+5=13(ябл.)-було всього.

3) 13-9=4(ябл.)

Відповідь: 4 яблука залишилося на столі.

5. Учні малюють у себе в зошитах схему, ось таким чином:

 

 

Перевірка:

 

 

 

 

Домашнє завдання: розв'язати задачу 3 (2) ст.12, приклади 4 ст.13 (3, 4 стовпчики)

Задача 3(2)

|-5ябл.

||-8ябл.

В.-?ябл.

Розв’язання

1) 8+5=13(ябл.)

Відповідь: 13 яблук всього на столі.

№4

43+24=67  68-56=12

69-25=44  27+43=70

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
8 травня
Переглядів
30
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку