Урок "Джеймс Олдрідж "Останній дюйм"

Про матеріал
Розробка уроку за оповіданням Джеймса Олдріджа " Останній дюйм" з використанням метапредметних технологій
Перегляд файлу

Технологічна карта уроку  засвоєння нових знань

Зарубіжна література, 7 клас.                Учитель Августович Лариса Олександрівна

Тема . Джеймс Олдрідж (нар. 1918). «Останній дюйм».  Проблема взаємин між батьками й дітьми. Символічність назви оповідання. Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення. Віра у внутрішні можливості людини,  подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння. Утвердження сімейних цінностей.

Мета уроку : 

  • ознайомити учнів із життям і творчістю  англійського письменника Джеймса Олдріджа;  вчити аналізувати художній текст за ключовими епізодами, зупиняючись на деталях; підтверджувати думку прикладами із твору;  вдосконалювати навики текстологічного аналізу твору; розвивати усне зв'язне мовлення учнів; розвивати уміння і навички учнів сприймати, аналізувати й інтерпретувати літературний твір у культурному контексті, у зв’язках з іншими видами мистецтва, в аспекті актуальних питань сучасності й становлення особистості; формувати в учнів вміння переборювати складні ситуації;  формувати ключові компетентності учнів (спілкування українською мовою, Уміння вчитися впро-довж життя)

Тип уроку: засвоєння нових знань

Методи і прийоми: бесіда, робота за текстом, робота в групах, гра «Створюємо фільм», робота на картках.

Освітні технології:  Інтерактивне навчання, проблемне навчання, технологія навчання в співпраці, ігрові технології навчання,   проектне навчання, творча майстерня

Обладнання: портрет Дж. Олдріджа, мультимедійна презентація, підручники, роздатковий матеріал.

Етап уроку

Види роботи

Форма роботи

Діяльність

учителя

Діяльність учня

ЗУН

І. Організаційний момент

Обєднання учнів по групам

 

Запрошує  у творчі майстерні на

запрошувати всіх на знімальний кіномайданчик

 

ІІ.Мотивація навчальної діяльності , повідомлення теми, мети уроку

Робота з епіграфом

«Фотографія — це правда. А кіно — це правда 24 кадри за секунду»      — Жан-Люк Годар.

Кіно — це новий спосіб пізнати людину… яка сама по собі анітрохи не змінилася        — Луї Деллюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коллективна

Бесіда за змістом епіграфів

Записують , тему

епіграфи у зошити

сприймати, розуміти інформацію державною мовою;

усно й письмово тлумачити поняття, факти, висловлювати думки, почуття, погляди.

ІІІ. Сприйняття нового матеріалу

Робота з матеріалом презентаціїї  «Творча біографія Джеймса Олдріджа»

 

Робота учнів у творчих групах

 

Перегляд кінофрагменту з фільму «Останній дюйм»

Колективна

 

 

 

 

 

 

групова

Знайомить учнів з творчою біографією  письменника

 

 

Коментар завдань для кожної групи

 Скаладають ментальну карту  за темою «Письменник Джеймс Олдрідж»

 

Знайомство та осмислення завдань

розвивати абстрактне мислення;

установлювати причиново-наслідкові зв’язки, виокремлювати головну та другорядну інформацію;

IVОсмислення здобутих знань

Виконання групових завдань

групова

Надає консультації кожній з груп

Заповнюють таблиці, працюють з текстом оповідання, виконують творчі завдання

швидко й ефективно шукати інформацію, використовувати різні види читання для здобуття нових знань;

VПідбиття підсумків

Читання уривків з тексту, коментування, пошук проблемних питань та відповідей

Групова, колективна

ставить направляючі питання, пропонує алгоритм пошуку відповідей

Презентують результати групової роботи

здійснювати пошукову діяльність, словесно оформлювати результати досліджень;

критично оцінювати результати людської діяльності в природному середовищі, відображені у творах літератури

 

VIРефлексія

Заключне слово учителя

Індивідуальна, колективна

Пропонує дітям висловити свої враження від уроку

«Вільний мікрофон»: що я отримав від уроку

постійно поповнювати власний словни-ковий запас;

користуватися різними джерелами дові-дкової інформації (словники, енциклопедії, онлайн-ресурси тощо);

здійснювати самооцінювання результатів власної діяльності, рефлексію;

VII Домашнє завдання

Опрацювати сторіки підручника 116-130

Самостійна,

індивідуальна

 

 

презентувати власні ідеї та ініціативи чі-тко, грамотно, використовуючи доцільні мовні засоби

 

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
16 грудня 2019
Переглядів
2137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку