Технологічна карта уроку засвоєння нових знань
Зарубіжна література, 7 клас. Учитель Августович Лариса Олександрівна
Тема . Джеймс Олдрідж (нар. 1918). «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми. Символічність назви оповідання. Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення. Віра у внутрішні можливості людини, подолання нею життєвих випробувань, здатність до порозуміння. Утвердження сімейних цінностей.
Мета уроку :
Тип уроку: засвоєння нових знань
Методи і прийоми: бесіда, робота за текстом, робота в групах, гра «Створюємо фільм», робота на картках.
Освітні технології: Інтерактивне навчання, проблемне навчання, технологія навчання в співпраці, ігрові технології навчання, проектне навчання, творча майстерня
Обладнання: портрет Дж. Олдріджа, мультимедійна презентація, підручники, роздатковий матеріал.
Етап уроку |
Види роботи |
Форма роботи |
Діяльність учителя |
Діяльність учня |
ЗУН |
|||||||||||||||
І. Організаційний момент |
Обєднання учнів по групам |
|
Запрошує у творчі майстерні на |
запрошувати всіх на знімальний кіномайданчик |
|
|||||||||||||||
ІІ.Мотивація навчальної діяльності , повідомлення теми, мети уроку |
Робота з епіграфом
|
Коллективна |
Бесіда за змістом епіграфів |
Записують , тему епіграфи у зошити |
сприймати, розуміти інформацію державною мовою; усно й письмово тлумачити поняття, факти, висловлювати думки, почуття, погляди. |
|||||||||||||||
ІІІ. Сприйняття нового матеріалу |
Робота з матеріалом презентаціїї «Творча біографія Джеймса Олдріджа»
Робота учнів у творчих групах
Перегляд кінофрагменту з фільму «Останній дюйм» |
Колективна
групова |
Знайомить учнів з творчою біографією письменника
Коментар завдань для кожної групи |
Скаладають ментальну карту за темою «Письменник Джеймс Олдрідж»
Знайомство та осмислення завдань |
розвивати абстрактне мислення; установлювати причиново-наслідкові зв’язки, виокремлювати головну та другорядну інформацію; |
|||||||||||||||
IVОсмислення здобутих знань |
Виконання групових завдань |
групова |
Надає консультації кожній з груп |
Заповнюють таблиці, працюють з текстом оповідання, виконують творчі завдання |
швидко й ефективно шукати інформацію, використовувати різні види читання для здобуття нових знань; |
|||||||||||||||
VПідбиття підсумків |
Читання уривків з тексту, коментування, пошук проблемних питань та відповідей |
Групова, колективна |
ставить направляючі питання, пропонує алгоритм пошуку відповідей |
Презентують результати групової роботи |
здійснювати пошукову діяльність, словесно оформлювати результати досліджень; критично оцінювати результати людської діяльності в природному середовищі, відображені у творах літератури
|
|||||||||||||||
VIРефлексія |
Заключне слово учителя |
Індивідуальна, колективна |
Пропонує дітям висловити свої враження від уроку |
«Вільний мікрофон»: що я отримав від уроку |
постійно поповнювати власний словни-ковий запас; користуватися різними джерелами дові-дкової інформації (словники, енциклопедії, онлайн-ресурси тощо); здійснювати самооцінювання результатів власної діяльності, рефлексію; |
|||||||||||||||
VII Домашнє завдання |
Опрацювати сторіки підручника 116-130 |
Самостійна, індивідуальна |
|
|
презентувати власні ідеї та ініціативи чі-тко, грамотно, використовуючи доцільні мовні засоби |
|||||||||||||||