3. Колективне обговорення зразків есе.
4. Слово вчителя.
-А зараз починаємо роботу над темою нашого есе. Алгоритм дій такий:
1. Постановка проблеми: Прометей сьогодення. Який він?
2.Обдумування та обговорення проблеми:
а) робота з цитатним матеріалом : «Усі мистецтва у людей від Прометея»(Есхіл)
«Прометей прищепив людям прагнення до постійної праці,навчив їх ,власне кажучи,вірити мрії» Аза Тахо-Годі .
б) бесіда:
-У чому сила Прометея?
-Які асоціації у вас викликає слово «Прометей»?
-Яку людину ми можемо назвати Прометеем?
-Чи відомі вам історичні особистості,які загинули за ідею,за пошук істини, за бажання примножити людські пізнання?
Відповіді учнів.
Слово вчителя.
3.Далі нам потрібно визначити структуру есе : вступ (використовуйте «пастки» для залучення уваги, такі як: цитата, вірш, питання, роздуми, незвичайні факти.); основна частина (2-3 абзаци, підкріплюйте основні ідеї фактами, роздумами, ідеями, яскравими описами, цитатами, які інтригують і захоплюють увагу читача; висновок– один абзац (продемонструйте вашу позицію щодо порушеної проблеми. Зробіть узагальнення та аргументацію,яка підсумовує викладене в основній частині. Обсяг есе не повинен перебільшувати півтори сторінки!
.
Слово вчителя.
4.Приступаємо до написання нашої творчої роботи. Бажаю успіху!
5.Учні працюють над написанням есе.
6.Перевірка та редагування роботи.
7. Підготовка презентації.
8. Презентація есе.