Тема уроку: Організовуючі вправи. Загально-розвивальні вправи для формування правильної постави. Згинання та розгинання рук в упорі лежачі від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці). Танцювальні імпровізаційні вправи. Рухлива гра.
Завдання уроку:
1. Вчити виконувати вправи положення тіла в упорі лежачи.
2. Удосконалювати вміння виконувати організовуючі вправи.
3. Закріпити вміння виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики.
4. Повторити різновиди бігу та ходьби.
5. Розвивати силу, швидкісно – силові якості, ритмічність рухів, кмітливість.
6. Сприяти вихованню свідомого ставлення до заняття фізичною культурою, почуття колективізму засобами рухливих ігор.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: ноутбук
№ п.п. |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно – методичні вказівки |
І. |
Підготовча частина |
9 хв |
|
1 |
Вхід до спортивного залу. Шикування, привітання, перевірка готовності учнів до уроку. Віршована форма вітання: Доброго ранку, сонечко. Доброго ранку, землі. Доброго ранку, тобі. Доброго ранку, мені. Доброго ранку – Україні!
Повідомлення завдань уроку. Метод очікування. Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? ЧСС (частота серцевих скорочень)
Повторення правил безпеки на уроках. |
1 хв
2 хв
30с 1 хв.
1хв
1 хв 30с |
Звернути увагу на форму одягу і взуття Під час віршування, після слів: - сонечко- руки підняти до гори; - земля –нахил тулуба вперед, руки донизу; - тобі, мені – показують один на одного; - Україні – плескають у долоні.
У нормі ЧСС- 70-80 уд/хв. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=63z9JSnX6kg&ab_channel
|
|
Ходьба: - звичайна: - на носках; - на п’ятках; - на зовнішній стороні стопи; - на внутрішній стороні стопи; - напівписід; - у повному присіді. |
2 хв.
|
Стежити за інтервалом, правильною поставою, інапрямком руху. Різне положення рук.
|
ІІ. |
Основна частина |
22 хв. |
|
|
1. Біг: - Звичайний - Біг з високим підніманням стегна - Біг із накиданням гомілки - Біг у протилежному напрямку |
2 хв.
|
Темп виконання повільний. за сигналом учителя. Стежити за інтервалом, правильною поставою.
|
2. Вправи на відновлення ритму дихання 1 - вдих через ніс, піднятися на носках, руки вгору 2-3-4 – видих через рот за допомогою рук. |
1 хв
|
В русі |
|
3. Комплекс загально розвивальних вправ.
ЧСС |
3 хв
|
Темп виконання вправ середній. Стежити за чітким та правильним виконанням Відновити дихання Звернути увагу на показники |
|
4. Вправи для розвитку сили рук: Згинання і розгинання рук в упорі лежачи:
|
4 хв 2 підходи по 5 разів
|
Виконання з певною амплітудою Звернути увагу на координацію рухів, точність виконання
|
|
5. Танцювальні кроки «Танці-зігріванці»: комплексні ритмічні вправи:повороти, нахили тулуба у поєднанні з різними кроками; приставний крок, перемінний крок, кругові повороти на пальцях під музичний супровід. |
5хв: |
Ігровий метод організації діяльності учнів; Використання відео |
|
6. Рухлива гра: Театр звірів Діти показують рухи тварин і птахів. Перемагає той, хто найточніше відтворить рухи та звички тварин (птахів). |
5 хв. |
Учні дотримуються правил рухливої гри |
|
ІІІ. |
Заключна частина |
3-4 хв. |
|
|
Шикування.
Заспокійлива вправа «Тепла долонька»
ЧСС
Підведення підсумків уроку.
Організований вихід із спортивного залу. |
30с
2 хв.
10с
1 хв
З0 с
|
Звернути увагу на заспокоєння учнів.
Подяка усім присутнім на уроці. |