Урок " Фізіологічні потреби людини"

Про матеріал

Економічні події, що відбуваються в Україні, потребують реформ в навчанні. Сучасний світ вимагає постійної зміни освіти. Однією з важливіших потреб сучасної школи є виховання ділової людини, особистості з розвиненим економічним мисленням, готовою до життя й господарської діяльності в умовах ринкових відносин. Не виникає заперечень, що освіта завжди була і буде найважливішим чинником управління будь-якими змінами. Сучасні знання, інтелект, компетентність стали найбільш вартісним товаром. Саме таким товаром, потрібним людині, виробництву і державі, стали знання з основ економіки.

Перегляд файлу

Тема: Фізіологічні потреби людини.

Мета: 1) пояснити сутність та зміст терміну «потреби»; 2) визначити фізіологічні потреби людини; 3) розширювати кругозір, мовлення, образотворчі навички; 4) вчити працювати у команді, спілкуватися у колективі.

Хід заняття

Ι. Організація дітей. Девіз заняття. Розучування.

В майбутньому ми зубки не зламаємо,

Бо секрети бізнесу на «відмінно» знаємо!

ΙΙ. Активізація опорних знань.

1. Рефлексія.

– Як називається наука, яку ми почали вивчати?

– Хто нам буде допомагати у навчанні?

– Які нові слова ви запам’ятали?

ΙΙΙ. Мотивація навчальної діяльності. Оголошення теми заняття.

1. – Діти, я знаю, що ви любите подорожувати. Тому Ведмедик-Бізнесмен пропонує вам відгадати загадку і з’ясувати, яким видом транспорту ви подорожуватимете.

      1) Какие красавцы

Всегда и везде 

На суше родятся –

Живут на воде?  (Корабли.)

2) Ходит город-великан

На работу в океан. (Корабль.)

– Сьогодні ми з вами попливемо морем Потреб і дізнаємося, які потреби є у кожної людини.

2. Гра «На безлюдному острові».

1). Об’єднання класу в групи (команди), по 5-6 учнів у кожній групі.

2). Вибір капітанів команд.

3). Вирушаємо у подорож (Звучить музика моря. Вчитель читає уривок із вірша Володимира Маяковського «Эта книжечка моя про моря и про маяк».)

Разрезая носом воды,

ходят в море пароходы.

Дуют ветры яростные,

гонят лодки парусные,

Вечером,

а также к ночи,

плавать в море трудно очень.

Всё покрыто скалами,

скалами немалыми.

Ближе к суше

еле-еле даже

днём обходят мели.

Капитан берёт бинокль,

но бинокль помочь не мог.

Капитану так обидно –

даже берега не видно.

Закружит волна кружение,

вот и кораблекрушение…

(Музика замовкає).

– Не хвилюйтеся, діти! Усі ви врятовані та висаджені на безлюдному острові. (Вивішується малюнок безлюдного острова). Послухайте, що вам скаже Ведмедик-Бізнесмен:

– Шановні учні школи бізнесу! Не хвилюйтеся, у вас залишився час, щоб кожному потрапити на корабель, який ще не затонув, та узяти по одній важливій речі. Складіть або намалюйте перелік предметів першої необхідності, які, на ваш погляд, потрібно взяти в першу чергу. На кораблі є практично усе для того, щоб вижити на безлюдному острові. Отож, до роботи! Поспішайте!

4). Творча робота в групах (Робота в зошитах, завдання 1).

5). Обговорення малюнків (від кожної групи виступає капітан).

6). Підведення підсумків творчої роботи. Знайомство з новими термінами. (Робота в зошитах, словничок).

7). Фізхвилинка.

ІV. Закріплення нового матеріалу.

1. Гра «Відгадай фізіологічні потреби людини». (Робота в зошитах, завдання 2).

2. Слухання та відгадування загадок.

а) Усе життя з ним живемо, а жодного разу не бачили. (Повітря.)

б) Мене п’ють, мене ллють, усім потрібна я. Хто я така? (Вода.)

в) І вареники в сметані,

І крученики духмяні,

Сало, терте з часником,

Борщ червоний з буряком.

Одним словом, як назвати,

Щоб гостей почастувати? (Їжа.)

г) Вдень завзяті та проворні:

Можем бігати, стрибати,

А вночі ми безпорадні,

Бо лягають ноги спати. (Взуття.)

д) Вітер, стужа, сніг, мороз

Саня бідний наш замерз.

Є врятувать його надія

Потрібна тепла ...одежина.

е) кирпи чи мі завезем,

Будем строить новій… дом.


2. Завдання від Ведмедика-Бізнесмена. Колективна робота.

– Уявіть, що у класі з’явився чарівник та переніс вас усіх в Арктику. Які головні потреби виникнуть у вас в Арктиці у першу чергу?

Головні потреби: 1.                            2.                                3.

– Якщо чарівник вам дасть усе це, щоб ви ще попросили б у нього?

Другорядні потреби: 1.                      2.                                3.

– А тепер чарівник переніс вас у Африку. Обміркуйте, які будуть ваші головні та другорядні потреби?

 Головні потреби: 1.______________2._______________3.________________

Другорядні потреби: 1.______________2._______________3.____________

3. Робота в групах.

– Визначте головні та другорядні потреби дідуся та дитини.

V. Рефлексія.

- Що таке потреби?

- Яким словом можна замінити слово «потреби»? (Бажання.)

- Які потреби ти знаєш? Продовж: головні та...

- Наведи приклади своїх фізіологічних потреб.

- Однакові чи різні потреби у людей? (...)

VІ. Оцінка заняття. (Робота в зошитах).


 

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Економіка, Розробки уроків
Додано
28 червня 2018
Переглядів
833
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку