Урок фізкультури 5 клас НУШ

Про матеріал
Даний матеріал допоможе вчителю фізичної культури, вихователям ГПД, педагогу-організатору у підготовці та проведенні уроків з основ здоров'я, у організації та проведенні тематичних виховних годин, заходів.
Перегляд файлу

План-конспект уроку                                                                                                                          баскетбол для учнів 5 класів нуш

Тема.

Баскетбол

Мета уроку:

 зміцнення здоров’я, розвиток рухових здібностей, виховання відповідального шанобливого ставлення до інших учнів, вміння працювати в колективі, навчити техніці гри .

Завдання уроку:

1. Техніка безпеки на уроці.

2. Загальна фізична підготовка (ЗФП).

3. Ознайомити учнів з перенесенням м’яча, передача м’яча в спортивній грі Регбі- 5.

4. Навчити техніці виконання стійка баскетболіста, пересування у стійці баскетболіста. Ознайомити з технікою передачі м’яча двома руками від грудей.

5. Навчити техніці ведення м’яча в баскетболі 3*3.

Методи проведення: індивідуальний, груповий, фронтальний, поточний.

Місце проведення: спортзал.

 

п/п

Зміст уроку

Дозу-

вання

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина уроку 10-15 хв.

1.

Шикування.

Привітання.

Завдання на урок.

Правила техніки безпеки.

2хв

В одну шеренгу за зростом. Звернути увагу на наявність спортивної форми, самопочуття учнів. Повідомити завдання на урок. Розповісти, пояснити.

 

2.

Вимірювання ЧСС за 15 сек

1хв

Звернути увагу на дітей з підвищеним пульсом.

3.

Стройові вправи: повороти на місці.

30сек

Чіткість та правильність виконання.

4.

Різновиди ходьби:

-звичайна;

-на носках, руки на поясі;

-на п’ятках руки за голову;

-ходьба на зовнішній і внутрішній стороні стопи, руки на поясі.

2хв

вправу виконують по колу у русі. Дистанція два кроки. Темп повільний, спина пряма.

5.

Різновиди бігу:

-повільний;

- із закиданням гомілки назад;

- з високим підніманням стегна;

-біг зі зміною швидкості і напрямку.

5хв

Вправу виконувати по колу . Дистанція два кроки. Темп рівномірний. Спина пряма. Дихання помірне.

6.

Комплекс загальнорозвиваючих вправ :

 

В.п.-руки на пояс.

кругові рухи головою вліво, вправо

 

В.п. – вузька стійка ноги нарізно, руки за голову в замок;

1-гллову опустити,

2-голову підняти.

 

В.п.- вузька стійка ноги нарізно

1-ліву руку покласти на голову

2-нахил голови в ліво

3-праву руку покласти на голову

4-нахил голови вправо

 

В.п. –вузька стійка ноги нарізно, руки перед собою в замок;

1-4 – чотири кругові рухи кистями в ліво;

5-8 -  вправо

 

В.п.- вузька стійка ноги нарізно, руки перед собою в замок

1- руки вперед в замок, долонями на зовні

2- руки вгору в замок, долонями на зовні, піднятися на носки

 

В.п. – вузька стійка, ноги нарізно, руки в сторони

1-4- чотири кругові рухи руками вперед

5-8 – назад

 

В.п. –вузька стійка ноги нарізно, руки вперед в замок, долонями назовні

1-2 – два повороти тулуба вліво

3-4 вправо

 

В.п.- вузька стійка ноги нарізно, руки на пояс

1-4 – кругові рухи тулуба вліво

5-8 – вправо

 

В.п. –широка стійка ноги нарізно , руки вниз в замок, долонями назовні

1-3 – нахил тулуба вниз

4- в.п

 

В.п – стійка ноги нарізно , руки на пояс

1- випад лівою ногою вперед, руки перед собою

2-в.п

3-4 – правою ногою

5- випад вліво, руки перед собою

6-в.п

7-8- теж випад вправо

 

В.п. –основна стійка

1- стрибком ноги нарізно , руки вгору через сторони з хлопком над головою

2- стрибком в.п.

 

2. Вимірювання пульсу за 15 сек

 

5хв

 

 

фронтальний метод

 

максимальна амплітуди рухів

 

руки виконують повільне натискання на голову; м’язи шиї намагатись розслабити

 

 

 

руки виконують повільне натискання на голову, м’язи шиї розслабити

 

 

 

 

спина пряма

 

 

 

 

спина пряма

 

 

 

 

 

максимальна амплітуда рухів

 

 

 

 

спина пряма

 

 

 

 

максимальна амплітуда рухів

 

 

 

 

ноги в колінах не згинати , долонями намагатись достати підлоги

 

 

 

тулуб тримати прямо

 

 

 

 

 

 

 

 

стрибок як найвище

 

 

 

 

якщо пульс більше 35 учень виконує дихальні вправи

 

Основна частина уроку(20-25 хв.)

1.

Ознайомити з технікою перенесення  регбійного м’яча

передача м’яча в сторону.

8хв

 звернути увагу на положення рук, тулуба.

Rugby football rugby union football player, football, niño, deporte, niñito  png | PNGWing

 

клас поділити на дві команди. Звернути увагу на положення рук, тулуба , точність передачі. За сигналом учні з м’ячем пересуваються по діагоналі в протилежну колону віддають м’яч направляючому і стають замикаючим.

Boy passing a rugby ball - Illustrations from Dibustock Children's Stories.  Illustration experts

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

Стійка баскетболіста

Техніка пересування в стійці баскетболіста

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Передачі м’яча двома руками від грудей:

-на місці;

-змійко.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведення м’яча в баскетболі 3*3:

однією рукою

 

 

 

 

9хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8хв

звернути увагу на положення ніг, тулуба.

Передвижение, остановки и повороты | Основные технические приемы |  Нападение в баскетболе

 

 

клас поділити на дві команди. Звернути увагу на положення тулуба, рук, ніг, на точність передач.

 

Практичне заняття № 1 (2 год.) Тема: Технічна підготовка у гандболі. Мет

 

 

 

клас поділити на дві команди. Слідкувати за вірним веденням м’яча: тулуб учня повинен бути злегка нахиленим уперед, голову під час ведення не опускати, м’яч повинен відскакувати від підлоги до рівня пояса, пальці рук розставленні і злегка зігнуті, контакт з м’ячем здійснюється кінчиками пальців.

Як вести м'яч в баскетболі - Корисні поради - 2022

Заключна частина уроку (5хв)

1.

Шикування в одну шеренгу.

1хв

За зростом у вказаному місці.

2.

Вправи на відновлення дихання.

2хв

Темп повільний. Спеціальні дихальні вправи.

3.

Вимірювання ЧСС за 15 хв.

1хв

Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС.

4.

Підсумок уроку.

1хв

Вказати на помилки, відзначити кращих учнів. Повідомити домашнє завдання.

5.

Організований вихід із спортзалу.

30 сек

В колоні по одному.

 

     

 

docx
Додано
21 лютого
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку