Удосконалювати техніку володіння м'ячем під час раніше вивчених вправ із технічної підготовки:ведення м'яча,передача м'яча,вкидання м'яча із-за бокової.
3.Сприяти розвитку швидкості та координації рухів.
Тип уроку. Навчально-тренувальний.
ВІДДІЛ ОСВІТИ ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОДИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ №36
УРОК ФІЗКУЛЬТУРИ
З ЕЛЕМЕНТАМИ ФУТБОЛУ
( 6 клас)
Автор Дереча Н.М.,
учитель фізкультури
2019р.
Тема урока. Футбол
Мета.
1.Навчити техніки переміщення по залі.
2.Удосконалювати техніку володіння м’ячем під час раніше вивчених вправ із технічної підготовки:ведення м’яча,передача м’яча,вкидання м’яча із-за бокової.
3.Сприяти розвитку швидкості та координації рухів.
Тип уроку. Навчально-тренувальний.
Інвентар: М’ячі, бар’єри, фляги з водою,перешкоди, гімнастичні круги,шашки.
№ п\п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно - методичні вказівки |
Підготовча частина уроку (15хв).
1. |
Організація учнів до уроку:шикування,рапорт повідомлення завдань уроку, |
2хв |
Звернути увагу на зовнішній вигляд,самопочуття учнів. |
2 |
Вимірювання ЧСС |
30с |
70-75уд\хв |
3. |
Загально-розвивальні вправи в русі: 1.різновиди ходьби-на носка,на внутрішніх і зовнішніх краях стопи-з переходом на повільних біг. 2.В.п.-основна стійка. 1-4 чотири кроки на носках,руки дугами вперед-вверх-енергійно потягнутися, напружуючи всі м’язи тіла; 5-8-чотири звичайних кроків,розслабляючись,руки дугами зовні вниз. 3.В.п.-основна стійка. 1-2-на два кроки,права рука вверх,ліва вниз,кісті зажаті в кулаки,два ривки прямими руками назад; 3-4-те саме,змінюючи положення рук. 4.В.п.-основа стійка. 1-крок вліво,руки в сторони,долонями доверху; 2-3-приставляючи праву ногу,два пружинячих нахили,торкаючись долонями носків; 4-В.п.те саме з правої ноги. 5.В.п.-основн стійка. 1-зігнути праву ногу вперед; 2-розгинаючи праву вниз-назад,рівновагу на лівій з невеликим нахилом вперед,руки довільно; 3-випрямляючись,зігнути праву вперед; 4-крок правою вперед; 5-8-те саме лівою ногою. 6.В.п.-стоячи на місті,рухи зігнутими в ліктях руки вперед-назад,спочатку у повільному,потім у швидкому темпі (2-4 серії з короткими паузами для відпочинку, розслабляючи м’язи рук і плечового поясу). 7.В.п-руки в сторони. 1-мах лівою ногою чим вище,руки вперед,оплеск долонями під ногою; 2-крок лівою,руки в сторони; 3-4-те саме6 правою ногою. 8.Стрибки на двох і одній нозі з просуванням вперед, положення рук довільне. |
12хв 2хв
1хв
1хв
1хв
1хв
2хв
2хв
2хв |
Стежити за поставою.
Стежити за розслабленням плечового пояса.
Звертати увагу на положення тулуба.
Стежити за розслабленням плечового пояса.
|
4. |
Вимірювання ЧСС |
30с. |
130-160 уд\хв |
Основна частина уроку (25хв).
5. |
Ведення м’яча на швидкість. |
4хв |
|
6. |
Естафета з бар’єрами. Дві команди шикуються у дві колони по одному за загальною стартовою лінією. За сигналом гравці кожної команди,що стоять попереду,починають біг з веденням м’яча. Наступний біжить після того, як йому передадуть м’яч. М’яч провести під бар’єром, а самому його перестрибнути. |
4хв |
Передчасне переступання через стартову лінію карається штрафним очком. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету. |
7. |
Естафети «Водоноси». В.п .- те саме. За сигналом гравці кожної команди,що стоять попереду, починають біг з веденням м’яча ногами до прапорців,а в руках несуть пластикові фляги з водою,оббігаючи їх, ведуть м’яч до стартової лінії. |
4хв |
Фляга 2-літрова з ручкою. Уважність у виконанні . |
8. |
Естафета «Змійка». В.п- те саме. За сигналом гравці кожної команди,що стоять попереду кидають м’яч із-за голови на дальність. З місця приземлення м’яча кидок виконує інший учасник і т.д. |
4хв |
Перемагає команда, яка найдальше закине м’яч. Уважність до кидків з м’ячем. |
9. |
Естафета «Підніми предмет». В.п- те саме. За сигналом гравці кожної команди,що стоять попереду,біжить до кола діаметром 1м із м’ячем у руках. У колі підкидують м’яч над собою, згинаються і піднімають як найбільше шашок,які лежать на землі,ловлять м’яч і біжать до лінії старту, передаючи м’яч партнеру по команді,а шашки складають в коробку. |
4хв |
Перемагає команда, яка швидше без помилок закінчить естафету і збере найбільше шашок. |
10. |
Навчальна гра |
4хв |
|
Заключна частина уроку (5хв).
11. |
Перешикування в колону по одному. |
20с. |
|
12. |
Вправи на розслаблення та заспокоєння дихання. |
1хв. |
Виконувати спокійно,відновити дихання і ЧСС до 80-100 уд\хв |
13. |
Вимірювання ЧСС |
30с. |
|
14. |
Підбиття підсумків уроку, аналіз помилок,оцінювання учнів. |
2хв. |
Визначити найкращих учнів,звернути увагу на загальні помилки. |
15. |
Домашнє завдання. |
1хв. |
Віджимання від підлоги до 25р. |
16. |
Вихід зі спортивної зали |
10с. |
|