План-конспект уроку
Деречі Н.М.
Тема уроку: Гімнастика 6 клас.
Завдання уроку:1.Ознайомлення з вправами з гімнастичною палицею.
2.Закріплення стрибків через гімнастичного козла.
3.Сприяти розвитку фізичних якостей: спритності, сили, гнучкості.
4.Сприяння вихованню морально-вольових якостей: дисциплінованості , взаємодопомоги ,інтересу до занять фізичними вправами.
Мета уроку: Розвиток гармонійної особистості школяра.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар та обладнання: мати, гімнастичні лави, гімнастичний козел, м’ячі, обручі, скакалки, музикальний центр.
№ |
Зміст уроку
|
Дозування Осн.гр. Підг.гр.СМГ |
Організаційно-методичні вказівки |
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 |
Підготовча частина Вхід до спортивної зали . Шикування в шеренгу. Привітання. Оголошення теми і завдань уроку. Опитування учнів про самопочуття. Вимірювання ЧСС. Шикування в колону. Перешикування з колони по одному в колону по чотири, в русі, через середину. Перешикування в шеренгу.
Вправи з гімнастичною палицею. 1.В.п.-палиця внизу. 1- палицю на груди;2- стійка на носках, палиця вгору: 3- палицю на груди , опуститися на повну стопу; 4- В.п. 2.В.п.- палиця внизу. 1-2 – стійка на лівій нозі , праву назад на носок , палицю вгору , потягтися.3-4- в.п.; 5-8-те саме на правій. 3.В.п.- палиця горизонтально вгорі . 1- стійка на лівій нозі, праву ногу вбік на носок , нахил вправо. 2- в.п.; 3—те саме вліво. 4.В.п.-палиця внизу в руках, ззаді.1-2- присісти на всій стопі , затиснути палицю під колінами ,руки вперед. 3-4- взяти палицю і підвестися – в.п. 5.В.п.-ноги нарізно ,палиця притиснута за спиною на згинах ліктьових суглобів.1- Повернути тулуб ліворуч. 2- Нахилитися вперед. 3-Випрямитися.4- В.п.- те саме праворуч. 6.В.п.- ноги нарізно, палиця за спиною на згинах ліктьових суглобів 1-2-нахилитися уперед. 3-4- назад. 7.В.п.- ноги нарізно ,палиця притиснута за спиною на згибах ліктьових суглобів . 1-2 – нахилитися вправо.3-4- вліво . 8.В.п.-ноги нарізно ,палиця внизу . 1- прогнутися назад , палицю вгору .2- нахил вперед. 3-присід.4- В.п. 9.В.п.-лежачі на животі ,руки на підлозі .1- підняти руки і ліву ногу.2- В.п.3- підняти руки і праву ногу. 4- В.п. 10.в.п.- лежачі на животі ,руки на підлозі .1-2- палицю за голову (на лопатки), прогнутися ; 3-4-В.п. Шикування в колону. Ходьба на місті.
Вправи на відновлення дихання.1-2-руки вгору-вдих . 3-4-руки вниз-видих. Виміряти ЧСС.
Основна частина уроку
Перешикування в три колони. Працюємо по карткам ,методом колового тренування.
1.Вправи із скакалкою та обручем. - Стрибки на скакалці. - Оберти з обручем. -Стрибки на скакалці з м’ячем між ногами.
2.Вправина гімнастичних матах. -Прогинання на животі. -Перекати на животі. -Стійка на лопатках. - Два перекиди вперед.
3.Вправи на фитболах. - Перекати на животі. -Сидячі на м’чі ,підстрибування. -Сидячі на м’чі , підстибування з обертанням навколо себе. Стрибки через гімнастичного козла. Стрибки по клітинкам. -На двох ногах у кожну клітинку. - На двох ногах через клітинку. - На правій нозі через клітинку. - На лівій нозі через клітинку.
Заключна частина уроку 1.Біг,ходьба,вправи,для розслаблення.Виконувати.за командами. 2.Шикування в одну шеренгу. Місце шикування вказати. 3.Підсумок проведеного уроку. Зупинитися на основних моментах уроку. 4. Завдання додому :- Виконувати вправи для розвитку гнучкості ,сили. Пояснити та показати. Уточнити чи всі діти зрозуміли. 5.Організований перехід до класу. Перехід в колону по одному.
|
15 хв 2 хв
20 сек
20 сек
10сек
11 хв 4р
4р
4р
4р
4р
4р
4р
4р
4р
4р
10 сек
40 сек
25 хв
20р 15р 10р 20р 15р 10р 20р 15р 10р
20р 15р 10р 20р 15р 10р 20р 15р 10р
20р 15р 10р 20р 15р 10р 20р 15р 10р
20р 10р 5р
20р 15р 5р 20р 15р 5р 20р 15р 5р 20р 15р 5р
5хв 2кола1коло1коло
30 сек
2 хв
30 сек
30 сек
|
Перевірка одягу. Звернути увагу на дихання, втомленість . Пояснити мету вимірювання ЧСС. Відстань два кроки.
Руки піднімати прямі.
Зберігати рівновагу, плечі не повертати
Руки рівні.
Нахил глибокий.
Руки рівні.
Піднімати голову і плечі як умога вище, ноги від підлоги не відривати.
Дотримуватися ТБ
Підстраховувати товариша
Бути уважними
Страховка вчителя Руки на поясі
Темп повільний. Виконувати за командами. Темп повільний.
Пояснити об’єктивність оцінювання.
Дистанція до 0,5м
|