Урок «Формування навиків володіння м’ячем 4 клас»

Про матеріал
Різновиди ходьби та бігу. Загальнорозвивальні вправи з великим м'ячем. Вправи з великим м'ячем (ловіння і передачі м'яча різними способами). Рухлива гра
Перегляд файлу

План конспект уроку «Формування навиків володіння м’ячем 4 клас»

Тема:  Органі­зовуючі вправи. Різновиди ходьби та бігу. Загальнорозвивальні вправи з великим м'ячем. Вправи з великим м'ячем (ловіння і передачі м'яча різними способами). Рухлива гра «Займи вільне коло».

Завдання уроку:

1.Повторити комплекс ЗРВ з м’ячем.

2. Удосконалювати навички виконання передачі і ловіння м’яча різними способами.

3.Розвивати швидкісно – силові якості учнів.

4. Сприяти формуванню у дітей позитивної мотивації до занять фізичною культурою.

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: баскетбольні м'ячі,волейбольні м’ячі.

Частина

уроку

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготов

ча

частина

(15хв.)

  1. Шикування, привітання,перевірка наявності учнів,  завдання уроку,правила  безпеки на уроці.

до 2хв.

В одну шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд

  1. Вимірювання частоти серцевих  скорочень (ЧСС) 6с. помножити на 10

до 30с.

У нормі до 70-80 уд/хв.

  1. Стройові вправи на місці (повороти ліворуч, праворуч, кругом)

до 1хв

Фронтальним методом

  1. Різновиди ходьби з різним положенням рук:

-з високим підніманням коліна- руки на поясі;

-широким кроком - руки до низу;

-з поворотами  – руки на поясі;

-гусячим кроком – руки на коліна.

 

до 2хв.

В колону по-одному

Дотримуватись дистанції,чітке виконання вправ.

  1. Різновиди бігу:
  • повільний біг;
  • з підскоком;
  • з викиданням прямої ноги вперед ;
  • швидкий біг;
  • повільний біг

2хв.

Звернути увагу на правильність дихання учнів

 

 

 

  1. Комплекс загально-розвиваючих вправ з мячем:

 1.     В. п.- основна стійка, м'яч униз. 1-мяч вгору ліву ногу назад на носок (вдих); 2 – в.п (вдих);  3- мяч вгору праву ногу назад на носок (вдих);4 - в. п. (видих).

 

2. В.п. – ноги нарізно, м’яч внизу; 1-мяч вперед; 2-3 – колові рухи вправо в лицевій площині;4 – в.п.;5-8 – теж саме, вліво.

 

3.  В. п.-  стійка ноги нарізно, м'яч біля грудей. 1- поворот тулуба ліворуч м’яч вперед (вдих); 2 – в.п (видих); 3- поворот тулуба праворуч м’яч вперед (вдих); 4 - в. п. (видих).

 

4.  В. п.-  стійка ноги нарізно, м'яч  за головою. 1-нахил тулуба ліворуч м’яч вгору (вдих); 2-в.п. (видих); 3-нахил тулуба праворуч м’яч вгору (вдих); 4-в.п. (видих)                                                                                                                           

 

5. В.п. – вузька стійка, ноги нарізно, м’яч за головою; 1-присід, м’яч вперед; 2-в.п.; 3-присід, м’яч вгору; 4-в.п.

 

6. В.п. – ноги нарізно, м’яч вгору;
1-нахил вперед, м’яч до лівої ноги; 2-в.п.;
3- нахил вперед, м’яч до правої ноги;
4-в.п.

 

7. В.п.-вузька стійка, ноги нарізно, м’яч перед грудьми; 1-випад лівою вперед, м’яч вгору; 2-в.п.; 3- випад правою вперед, м’яч вгору; 4-в.п.

 

8. В.п. – вузька стійка, ноги нарізно, м’яч внизу; 1-випад лівою вліво, м’яч вперед;
2-в.п.; 3-випад правою вправо, м’яч вперед; 4-в.п.

 

9. В.п- основна стійка, руки на пояс м’яч біля ноги; 1- стрибок ліворуч; 2- в.п.; 3- стрибок праворуч; 4 –в.п.; 5- стрибок вперед; 6-в.п.; 7- стрибок назад; 8 –в.п.

 

10. Повільна ходьба, підкидаючи обома руками м'яч, перед собою

7хв

 

4-6 р.

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

4-6 р.

 

 

 

4-6 р

 

 

 

 

4-6 р

 

 

 

2-3р

 

 

 

30с.

 

 

 

 

Слідкувати за координацією і поставою

 

 

Руки в ліктях не згинати.

 

Повороти виконувати до кінцевої точки

 

 

Амплітуда рухів максимальна

 

 

 

Спину тримати рівною.

 

 

При нахилах вперед ноги в колінах не згинати.

 

 

Спина пряма, випад якомога більше, нога яка знаходиться позаду зігнута у коліні.

 

Спину тримати рівною.

 

 

 

Вправу виконувати чітко під рахунок.

 

 

З лівої ноги

 

  1. Відновлення дихання.

30 с.

Вдих –видих

ІІ. Основна

частина

(20-22хв.)

 

Розподіл на 1-2

1.Передача і ловіння м’яча двома руками від грудей з ударом в підлогу.

 

2. Передача м’яча однією рукою від плеча(лівою, правою) і ловіння його двома руками.

 

3.  Ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей у русі.

 

4. Ловіння і передачі м’яча обома руками з-за голови з кроком.

 

4.Передача двох м’ячів одночасно.

 

5. Рухлива гра  „Займи вільне коло“

На підлозі в різних місцях зали кладуть обручі на відстані 1,5 м один від одного. Усі діти, за винятком ведучого, стають у них і пере­кидають м’яч товаришам у різних напрямках. Ведучий, перебуваючи між обручами, намагається піймати м’яч на льоту або хоча б торкну­тися його рукою. Якщо йому вдається це зробити, учитель дає свисток, після чого гравці, які перебувають в обручах, міняються місцями, а ведучий намагається зайняти один із обручів. Хто не встигнув зайняти обруч, той стає ведучим.

 

 

 3хв

 

 

3хв

 

 

 

3хв

 

 

3хв

 

 

3 хв

 

 

5-7хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Стати на відстані 8м

 

 

Дотримуватись правил безпеки.

 

 

Використати волейбольні м’ячі.

 

Працювати в парах

 

 

Уважно слідкувати за мячем

 

Дотримуватися правил гри

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ.

Заключ

на частина

(3-5хв.)

1. Шикування

30с.

В шеренгу по одному

2. Вправи для відновлення дихання

1-2 хв.

В повільному темпі

3. Вимірювання ЧСС учнів за 6с.*10

до 30с.

До 90уд/хв

4. Підведення підсумків уроку

до 2хв.

Оцінити діяльність учнів

 

5.Вихід зі спортзалу

до 30с

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
7 жовтня 2019
Переглядів
2215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку