Урок " Формую уміння розв’язувати задачі, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів. Повторюю види кутів"

Про матеріал
Урок математики до підручника Г.Лишенка Тема уроку Формую уміння розв’язувати задачі, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів. Повторюю види кутів Розв'язуємо приклади, задачі, повторюємо види кутів
Перегляд файлу

Математика, 4 клас, підручник Григорія Лишенко

Тема уроку:  Формую уміння розв’язувати задачі, що містять збільшення

(зменшення) числа у кілька разів.  Повторюю види кутів.

Мета: формувати уміння розв’язувати задачі, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів; повторити види кутів; розвивати мислення, пам’ять; виховувати моральні якості, повагу до людей, які вирощують хліб; свідоме і творче ставлення до навчання.

Обладнання : картки з цифрами, цеглинки лего

                                                            Хід уроку

І Організаційний момент

а) Пролунав дзвінок,

Він всіх скликав на урок.

Рівно стали, порівнялись

І з гостями привітались.

б) складіть акровірш, як будемо працювати на уроці

У (уважні)

Р (розумні)

О (обдумливо)

К (кмітливі)

ІІ Актуалізація опорних знань

  1. Усний рахунок

Уважно слідкуємо за відео, рахуємо і показуємо на картках кінцеву відповідь

https://www.youtube.com/watch?v=QmVYuQiFVMk

  1. Каліграфічна хвилинка

Обчисли усно, відповідь запиши 60: 5     

     3.Письмово розв’язуємо приклади з остачею № 235 с. 40

      34 Робота в групах.

Розв’яжи приклади № 236 с. 40

ІІІ Оголошення теми і мети уроку

Сьогодні ми з вами на уроці будемо розв’язувати задачі,  що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів.  Повторюю види кутів.

IV Вивчення нового матеріалу

Збільшити в: зменшити в

Що позначає 120 це число у 3 рази менше, ніж попереднє. Як ми повинні знайти попереднє число? Яку виконати дію?

Ми 120 * 3

  1. Робота над задачею № 238
  •          Пригадайте, яка пшениця називається озимою
  •          Як називають людей, які піклуються про пшеницю.
  •          Як потрібно відноситись до хліба?
  •          Прочитай умову задачу
  •          Скільки зібрали озимої пшениці?
  •          Що позначає вираз це у 2 рази менше? Яку дію потрібно виконати?
  •          Що ми можемо знайти другою дією?
  •          Прочитайте головне питання в задачі?
  •          Ми можемо дати відповідь на питання?
  •          Запишіть розв’язання задачі в парах.

4 Ми втомились, настав час відпочинку

https://www.youtube.com/watch?v=YcdTXsIJC9A&t=4s

  1. Продовжимо працювати над задачею № 239
  •          Прочитай уважно задачу
  •          Скільки уміщується в великий біг  - бег?
  •          Скільки центрів пшениці потрібно для того щоб завантажити 24 великих біг – бегах?
  •          Скільки центнерів пшениці потрібно , щоб заповнити маленькі біг – беги?
  •          Скільки всього пшениці завантажили?
  •          На скільки дій задача?
  •          Зміни запитання так, щоб змінилася остання дія в задачі?

5 Робота з геометричним матеріалом № 241

  •          Пригадай, які кути називаються тупі, а які гострі?
  •          Виконай завдання 241

6 Роз’яжи рівняння № 242

  •          Обери одне рівняння і розв’яжи його.

7 Виконай завдання підвищеної складності № 243

V Домашні тренувальні вправи

За вибором виконай задачу 244 або приклади 245

 

VI Рефлексія уроку

Урок наш закінчився оцініть свою роботу, виберіть цеглинку.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
31 жовтня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку