Урок "Функція.Лінійна функція"

Про матеріал
Інтегрований урок з математики на "Фукція. Лінійна функція" з використанням пакету програм "Microsoft office" а саме "Microsoft Office Exsel".Розробка конспекту уроку .
Перегляд файлу

Тема: «Функція. Лінійна функція».
   Мета:

Навчальна:

  1.          Закріпити знання про лінійну функцію у вирішенні практичних завдань;
  2.          Повторити пройдений матеріал з теми: "Електронні таблиці Excel" і познайомити учнів з алгоритмом побудови графіків у табличному процесорі Excel;

Розвивальна: розвивати логічне мислення, спостережливість, інтерес до математики;

Виховна: виховувати культуру математичних записів і креслень, самостійність.

Вид уроку: інтегрований урок

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

  1.                 Організаційний момент
  2.                 Мотивація навчальної діяльності

Коротка доповідь учня

Термін «функція» (від латинського functio – виконання, звершення) вперше увів німецький математик Готфрід Вільгельм Лейбніц у 1694 році. Завдяки працям Лейбніца та відомого англійського фізика й математика Ісаака Ньютона сформувалася нова гілка математики – математичний аналіз, у якому поняття функції є одним із головних. Лейбніцем та Ньютоном були розроблені методи дослідження функцій, які вже понад 300 років служать потужним засобом вивчення навколишнього світу за допомогою математики

  1.                 Актуалізація опорних знань і вмінь

Сьогодні ми будемо працювати під девізом: « Міркуй точно, відповідай чітко, записуй правильно і швидко».

  1.          Перевірка домашнього завдання (робота біля дошки)
  2.          Фронтальне опитування
  1.          Дайте означення функції
  2.          Яку змінну називають незалежною?
  3.          Яку змінну називають залежною?
  4.          Які терміни використовуються для незалежної та залежної змінної?
  5.          Що називають областю визначення функції?
  6.          Що називають областю значень?
  7.          Якими способами задається функція? Навести приклади.
  8.          Що називається графіком функції?
  9.          Що таке нулі функції?
  10.     Яку функцію називають прямою пропорційністю?
  11.     Що є графіком прямої пропорційності?
  12.     Сформулюйте властивості прямої пропорційності.
  13.     Дайте означення зростаючої, спадної функцій.
  1.                 Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу.
  1.          Робота з підручником
  2.          Розв’язування завдань за комп’ютером
  3.          Інструктаж з БЖД.

Завдання 1. Функцію задано формулою у= х(х+5). Заповнити таблицю №1 і побудувати її графік в електронній таблиці Exell.

 

Х

-5

-4

-3

-2

-1

0

1

2

3

4

5

У

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       таблиця №1

Розв’язування:
1. Ввести дані в електронну таблицю Exell.


 

                     (рис.1)

2. Вводимо формулу:
 


                                       (рис.2)

3. Будуємо графік!

            
                                   (рис.3)         

Завдання 2. Функцію задано формулою у= х2 + 4. Заповнити таблицю №2 і побудувати її графік в електронній таблиці Exell.

 

 

Х

-4

-3

-1

0

1

3

4

У

 

 

 

 

 

 

 

                                             таблиця №2

Розв’язування:

 


                                                             (рис.4)

 

  1.                 Домашнє завдання.
  2.                 Підсумок уроку, оцінювання та повідомлення домашнього завдання.

Рефлексія

Сьогодні на уроці:

Я дізнався:

Мені сподобалось:

Я навчився:

 

 

docx
Додано
6 лютого 2019
Переглядів
1072
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку