Урок,Г.Чубач «У лісочку на пеньочку»

Про матеріал

розробка урок для учнів 2 класу за темою Г.Чубач «У лісочку на пеньочку»

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; розвивати вміння оцінювати вчинки дійових осіб; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати любов до поезії.

Перегляд файлу

http://www.zastavki.com/pictures/640x480/2013/Drawn_wallpapers__040721_29.jpgБахмутська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №4

Бахмутська  міської ради Донецької області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка уроку з читання 2 клас

 

Г.Чубач

«У лісочку на пеньочку»

 

 

 

 

Підготувала Куражнова Т.Л.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014 рік

 

Тема. Г.Чубач «У лісочку на пеньочку»

Мета: вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; розвивати вміння оцінювати вчинки дійових осіб; збагачувати словниковий запас школярів; виховувати любов до поезії.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

- Сядьте діти всі гарненько,

- Руки покладіть рівненько,

- Голови вище підніміть,

- Свої плечі розведіть

- Мені діти посміхніться,

- Веселіше подивіться

II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА слайд 2

1. Робота над чистомовкою

Чи то лис, чи то ліс,

Чи то кинь, чи то кінь,

Чи то кит, чи то кіт —

Звуки плутати не слід.

2. Гра «Склади та прочитай»

З лісу вийшов на горбочку,  

А кругленький кузобок,

Мов бабусин колобок,

 на пеньку вмостився.

Стриб – і покотився.

 

Покотивсь, помчав з гори

Повз високі явори,

По крутому схилу,

Повз вербу похилу

 

III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ слайд 3

1. Учнівський вернісаж. Виставка дитячих малюнків до вірша В. Скомаровського «Козубок-Колобок»

2. Конкурс на краще виразне читання вірша учнями

IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ   слайд 4

— Сьогодні ми починаємо вивчати творчість української поетеси Ганни Чубач.

 

 

 

V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Біографічна довідка

— Народилася Ганна Чубач у переддень Різдва, 6 січня 1941 p., у селі Плоске Муровано-Кироловецького району на Вінниччині в сім’ ї хліборобів. Закінчила вечірню школу робітничої молоді, факультет журналістики Українського поліграфічного інституту та Вищі літературні курси при Літературному інституті ім. М. Горького у Москві. Працювала в редакціях газети Літературна Україна та журналу Дніпро. Авторка

ЗО поетичних збірок («Журавка» (1970), «Жниця» (1974), «Ожинові береги»

(1977), «Заповіти землі» (1978), «Срібна шибка» (1980), «Святкую день»

(1982), «Житня зоря» (1983), «Листя в криниці» (1984), «Літо без осені»

(1986) та ін.) й понад 200 естрадних пісень. За назвою першої ліричної збірки

друзі одразу ж почали називати її ясноокою Журавкою. За ці роки в поетеси

вийшло понад сорок книжок. Кілька з них адресовані дітям: Вивчаймо самі, Сонячна абетка, Алфавітні усмішки, Жук малий і волохатий, Черепаха Аха, Прикмети — не секрети та ін. Дітям полюбилися її вірші, скоромовки, лічилки для дошкільнят і молодших учнів. Нині малята залюбки вивчають у садочках і школах літери за її Абетками та весело-виразні вірші. Вірші поетеси перекладено російською, англійською, німецькою, чеською, болгарською, угорською, монгольською та іншими мовами.

2. Опрацювання вірша Г. Чубач «У лісочку на пеньочку» (с. 88-89)

1) Загадки відгадай — персонаж називай.

• Поперед комбайна •                  Сірі крильця в нього є,

Господиня файна                         Дзьобом зернятка клює,

Понаносила в комори                  Проспівав нам Чив-чив-чив ,

Золотих зерняток гори. (Миша) З’їв зерно — і полетів. (Горобець) слайд 6

2) Гра Передбачення. Вправа Мікрофон.

— Де можуть зустрітися горобець і миша? (Учні в уявний мікрофон висловлюють свої припущення.)

3) Виразне читання вірша вчителем.

— Як поетеса ставиться до мишки?

4) Словникова робота.

а) Довідкове бюро. Слайд 7

Виточка — зшита з вивороту невелика складочка на одязі.

б) Читання стовпчиків слів луною за вчителем. Слайд 8

Гірко             весело

Пеньочку      настрій

заздрісно       загубили

розірвали      крильцями

зажурилася   сріблиночка

— Прочитайте дієслова.

Фізкультхвилинка слайд 9

5) Гра Бджілки. Слайд 10

Самостійне напівголосне читання вірша учнями, кожен — у своєму темпі.

— Простежте, як змінюється настрій мишки.

Поглянте на дошку ви бачите дерево, але воно незвичайне це « Дерево мудрості» за ваші правельні відповіді на ньому будуть з являтися квіти.

— Продовжіть міркування: Спочатку мишка вишивала для синочка весело,тому, що....

— Прочитайте вірш виразно. Передайте інтонацією зміну його настрою.

6) Виразне читання вірша учнями.

— Прочитайте рядки, у яких ідеться про те, як мишка вишивала сорочку.

— Поміркуйте над виділеними словами.

— Що вони допомогли вам побачити, відчути, зрозуміти?

7) Робота над ілюстрацією.

— Розгляньте малюнок. Хто на ньому зображений?

— Який настрій передав на ньому художник?

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

— Який вірш читали на сьогоднішньому уроці?

— Хто його автор?

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ слайд 11

Виразно читати вірш.__

 

 

 

docx
Додано
29 вересня 2018
Переглядів
1154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку