Урок геометрії, 7 клас. Тема уроку "Рівнобедрений трикутник, його властивості"

Про матеріал
Розробка уроку геометрії, 7 клас. Тема уроку "Рівнобедрений трикутник, його властивості ".
Перегляд файлу

План-конспект

уроку геометрії у 7 класі

Тема уроку: Рівнобедрений трикутник, його властивості

Мета уроку:

  закріпити потяття рівнобедрений і рівносторонній трикутник, формувати уміння учнів застосовувати властивості рівнобедреного трикутника до розв’язування задач;

  розвивати логічне мислення учнів, формувати уміння орієнтуватися в інформаційному просторі;

  виховувати патріотичні почуття.

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь та навичок

Обладнання: ноутбук, смартфони, презентація, платформи ZOOM, LearningApps, Geogebra, підручник Геометрія, 7 клас. – А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір

Форма проведення – дистанційно

Хід уроку

І.Організаційний момент

ІІ.Оголошення теми, завдань уроку

Разом з учнями формулюємо завдання уроку.

ІІІ.Актуалізація опорних знань учнів. Усний рахунок 1)Повторення теоретичного матеріалу

 Інтерактивна вправа на платформі LearningApps «Встановити відповідність між поняттям та його ознченням»  

https://learningapps.org/display?v=py8tzp4w320

2)Усний рахунок Інтерактивна вправа на платформі LearningApps.  https://learningapps.org/display?v=p7js2bjna22

Усні задачі на застосування означення та властивостей рівнобедреного трикутника, в тому числі і практичного змісту.

ІV.Виконання практичних завдань на закріплення основних умінь і навичок

1)Задачі № 204, № 206, № 207, № 209, малюнки до задач виконую з допомогою сервісу Geogebra.

Хвилинка відпочинку – відійти від екрана ноутбука, зробити кілька вправ для очей.

2)Задача № 1 (практичного змісту)

Русло річки перекрито мостом, що складається з трьох металевих ферм довжиною 276 м.

а)Знайдіть довжину однієї ферми мосту. (Ферма (фр. ferme, від лат. firmus – «міцний», «сильний») – геометрично незмінна тримальна конструкція. Трикутник − найбільш жорстка з усіх геометричних фігур, тому елементи багатьох будівельних конструкцій виготовляють так, щоб вони мали якомога більше трикутників, як, наприклад, мостові ферми).E:\АТЕСТАЦІЯ моя 2023 і 2020\ФОТО брошура\ферма.jpg

б)Металева ферма складається з чотирьох рівних рівнобедрених трикутників. Чому дорівнює основа трикутника?

в)Чому дорівнює бічна сторона трикутника, якщо його периметр дорівнює 69 м? Визначте вид трикутника.

г)За QR-кодом зайти в мережу Інтернет та знайти відповіді на питання:

  qrcode_gmkякий з мостів у м.Київ має у своїй конструкції трикутники? (Подільський залізничний міст)

  хто з українських учених брав участь у розробці цього мосту і в яких роках? (Є.О.Патон, видатний україн-ський вчений в галузі зварювання, засновник вітчизняного мостобуду-вання, заслужений діяч науки України, професор, міст побудований у 1916-1917 рр.)

V.Підсумок уроку

На інтерактивній дошці (платформа ZOOM) учні записують терміни, поняття, які повторили, прізвища вчених, нову інформацію.

VІ.Домашнє завдання

Повторити п.9, виконати №205

1

 

docx
Додав(-ла)
Biloblovska Svitlana
Пов’язані теми
Геометрія, Розробки уроків
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку