План-конспект
уроку геометрії у 7 класі
Тема уроку: Рівнобедрений трикутник, його властивості
Мета уроку:
закріпити потяття рівнобедрений і рівносторонній трикутник, формувати уміння учнів застосовувати властивості рівнобедреного трикутника до розв’язування задач;
розвивати логічне мислення учнів, формувати уміння орієнтуватися в інформаційному просторі;
виховувати патріотичні почуття.
Тип уроку: урок закріплення знань, умінь та навичок
Обладнання: ноутбук, смартфони, презентація, платформи ZOOM, LearningApps, Geogebra, підручник Геометрія, 7 клас. – А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір
Форма проведення – дистанційно
Хід уроку
І.Організаційний момент
ІІ.Оголошення теми, завдань уроку
Разом з учнями формулюємо завдання уроку.
ІІІ.Актуалізація опорних знань учнів. Усний рахунок 1)Повторення теоретичного матеріалу
Інтерактивна вправа на платформі LearningApps «Встановити відповідність між поняттям та його ознченням»
https://learningapps.org/display?v=py8tzp4w320
2)Усний рахунок Інтерактивна вправа на платформі LearningApps. https://learningapps.org/display?v=p7js2bjna22
Усні задачі на застосування означення та властивостей рівнобедреного трикутника, в тому числі і практичного змісту.
ІV.Виконання практичних завдань на закріплення основних умінь і навичок
1)Задачі № 204, № 206, № 207, № 209, малюнки до задач виконую з допомогою сервісу Geogebra.
Хвилинка відпочинку – відійти від екрана ноутбука, зробити кілька вправ для очей.
2)Задача № 1 (практичного змісту)
Русло річки перекрито мостом, що складається з трьох металевих ферм довжиною 276 м.
а)Знайдіть довжину однієї ферми мосту. (Ферма (фр. ferme, від лат. firmus – «міцний», «сильний») – геометрично незмінна тримальна конструкція. Трикутник − найбільш жорстка з усіх геометричних фігур, тому елементи багатьох будівельних конструкцій виготовляють так, щоб вони мали якомога більше трикутників, як, наприклад, мостові ферми).
б)Металева ферма складається з чотирьох рівних рівнобедрених трикутників. Чому дорівнює основа трикутника?
в)Чому дорівнює бічна сторона трикутника, якщо його периметр дорівнює 69 м? Визначте вид трикутника.
г)За QR-кодом зайти в мережу Інтернет та знайти відповіді на питання:
який з мостів у м.Київ має у своїй конструкції трикутники? (Подільський залізничний міст)
хто з українських учених брав участь у розробці цього мосту і в яких роках? (Є.О.Патон, видатний україн-ський вчений в галузі зварювання, засновник вітчизняного мостобуду-вання, заслужений діяч науки України, професор, міст побудований у 1916-1917 рр.)
V.Підсумок уроку
На інтерактивній дошці (платформа ZOOM) учні записують терміни, поняття, які повторили, прізвища вчених, нову інформацію.
VІ.Домашнє завдання
Повторити п.9, виконати №205
1