Урок геометрії у 8 класі "Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника"

Про матеріал
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника - урок засвоєння вмінь та навичок. Робота з підручником на розв'язання тригонометричних тотожностей. Застосовувати правил для знаходження невідомих сторін прямокутного трикутника.
Перегляд файлу

Урок геометрії у 8 класі

Тема уроку: Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника

Мета уроку:

Навчальна:  домогтися засвоєння учнями змісту правил знаходження не­відомих сторін прямокутного трикутника, що випливають з означень тригонометричних функцій гострого кута; формувати вміння відтворю­вати зміст цих правил, а також застосовувати правила для знаходжен­ня невідомих сторін прямокутного трикутника.

Виховна: виховання наполегливості у праці, відповідальності за доручену справу.

Розвивальна: розвиток мислення, пам’яті, уважності.

Тип уроку: засвоєння вмінь та навичок.

Наочність: дошка, підручник( авт. Єршова А. П. та ін.)

Хід уроку

I. Організаційний етап

 

II. Перевірка домашнього завдання

Задачі за готовими малюнками

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Удосконалення знань та вмінь

  1. Робота з підручником: ст.210, № 673Безымянный.png

 

 

 

Ст.211, № 676

C:\Users\2019\Desktop\Безымянный 1.png

Ст.211, № 682

C:\Users\2019\Desktop\2.png

 

 

Ст. 212, № 686

Безымянный.png

 

2.  Додаткові завдання (готуємось до нової теми )

  1. У прямокутному трикутнику катет завдовжки 7 см є прилеглим до кута 60°. Знайдіть гіпотенузу трикутника.
  2. У прямокутному трикутнику гіпотенуза дорівнює 20 см, а синус од­ного з кутів — 0,6. Знайдіть катети трикутника.

 

IV. Підсумки уроку

Інтерактивна вправа «Інтерв’ю»

  • Як знайти синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника?
  • Чи правильне твердження: сума квадратів синуса і косинуса гострого кута дорівнюють 1?
  • Чи правильне твердження: добуток тангенса кута на котангенс кута дорівнює 1?

 

V. Домашнє завдання

§19 – повторити, виконати вправи № 675, 681.

1

 

docx
Додано
9 лютого 2021
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку