Урок геометрії у 8 класі
Тема уроку: Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника
Мета уроку:
Навчальна: домогтися засвоєння учнями змісту правил знаходження невідомих сторін прямокутного трикутника, що випливають з означень тригонометричних функцій гострого кута; формувати вміння відтворювати зміст цих правил, а також застосовувати правила для знаходження невідомих сторін прямокутного трикутника.
Виховна: виховання наполегливості у праці, відповідальності за доручену справу.
Розвивальна: розвиток мислення, пам’яті, уважності.
Тип уроку: засвоєння вмінь та навичок.
Наочність: дошка, підручник( авт. Єршова А. П. та ін.)
Хід уроку
I. Організаційний етап
II. Перевірка домашнього завдання
Задачі за готовими малюнками
III. Удосконалення знань та вмінь
Ст.211, № 676
Ст.211, № 682
Ст. 212, № 686
2. Додаткові завдання (готуємось до нової теми )
IV. Підсумки уроку
Інтерактивна вправа «Інтерв’ю»
V. Домашнє завдання
§19 – повторити, виконати вправи № 675, 681.
1