19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Урок геометрії в 11 класі. Підготовка до ЗНО . Повторення теми:«Трикутники. Їх види та властивості.»

Про матеріал
Підготовка учнів до ЗНО . Повторення теми:«Трикутники. Їх види та властивості.»
Перегляд файлу

Урок геометрії в 11 класі

Тема: Підготовка до ЗНО . Повторення теми:«Трикутники. Їх види та властивості.»

Мета:

  • визначити рівень попередньої підготовленості учнів, що стосується теми;
  • актуалізувати знання, що потрібні для розв’язування задач типу ЗНО;
  • формувати вміння виділяти головне, порівнювати, зіставляти;
  • активізувати мислення учнів.

 

Формувати групи компетентностей:

соціальну, інформаційну, загальнокультурну, самоосвіти і саморозвитку.

 

Методи: фронтальна бесіда, усне опитування, робота зі схемами, рисунками, робота з тестами минулорічних ЗНО, самоперевірка тощо.

 

Прийоми: «Інтрига», «Дивуй!», «Мозковий штурм», «Асоціація», «Пошук загального» тощо.

Форми навчання: індивідуальні, групові, фронтальні.

Засоби: тести, ТЗН, навчальні та наочні посібники, таблиці, моделі тощо.

 

Хід уроку.

«Знає не той, хто переказує, а той, хто застосовує на практиці.»

 

І.Організаційний момент.(Учнів класу ділю на дві команди і всі наступні етапи проходять у форматі «баттлу» між ними.)

Слово Battle вимовляється, взагалі-то, «Беттл» і зазвичай перекладається як «битва, бій»

ІІ. Перевірка готовності до уроку. Оголошення теми і мети уроку.

ІІІ. Виконання вправ на усний рахунок із застосуванням основних правил та формул обчислення(учні , застосовуючи властивості зручного обчислення повинні якомога швидше розв’язати приклади):

1052 ; 36,15*10; -11,45*0,1; 562 -442 ;0,08*1250*(-179); +1,5-2,7

ІV. Виконання вправи на перевірку знань формул, властивостей геометричних фігур, які найчастіше застосовуються в тестах ЗНО ( застосування прийому«Дивуй!»). Учні мають за 5 хвилин записати й пояснити використання формул та властивостей).

V.Повторення теми « Трикутники». Один з представників команди  вибирає будь-який вид трикутника( прямокутний, рівнобедрений, рівносторонній, довільний). Після короткого обговорення представник команди дає повне пояснення основних властивостей даної фігури, формул, які використовуються при розв’язування задач з даним видом трикутника. Учні обговорюють і доповнюють відповіді своїх друзів. Використовуючи прийом «Пошук загального», розв’язують задачі, підготовлені в д/з із використанням минулорічних тестів ЗНО.

VІ. Хвилинка релаксації.  (Хто правильно визначить графіки функцій.) Додаток 1.

VІІ. Виконання задач по темі «Трикутники». (Застосування прийому «Мозковий штурм». Групова робота).

1.

16

72.                                                                                                                                                                                    

VІІІ. Виконання самостійної роботи ( індивідуальна робота по тестам минулорічних ЗНО).

  1.   C:\Users\Sveta\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\6.png1                     2.

3.

 

 

 

ІX. Підведення підсумків уроку.

Сьогодні я повторив….

Сьогодні я закріпив….

На уроці було….

Для успішного виконання тестів ЗНО потрібно…

X. Домашнє завдання. Підготувати опорні факти по темі « Чотирикутники» і розв’язати по 3 задачі з даної теми , використовуючи тести ЗНО.

 

Додаток 1.

Картинки по запросу графіки елементарних функцій313365.png

docx
До підручника
Геометрія (академічний, профільний рівень) 11 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г., Владімірова Н.Г., Владіміров В.М.)
Додано
13 березня
Переглядів
278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку