Тема:Героїчні образи.Музика програмна та непрограмна.Мажорний лад.Робота над піснею « В Чорне море наш Дніпро тече».Слухання музики О. Бородін І частина Другої симфонії ( « Богатирської»)
Мета: Закріплювати з учнями поняття « лад»; Вчити визначати їх на слух ; вокальн- хорові навички; виховувати інтерес до класичної музики та живопису.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: фортепіано;портрети;репродукція картин;комп.підтримка.
Хід уроку
І – Організація класу до уроку
1. Музичне вітання ;
2.Оголошення теми.
ІІ – Розспівування
ІІІ – Актуалізація опорних знань
Лад- це постійний звязок звуків між собою
(награю мажорний і мінорний лади)
IV - Слухання музики.
Музика ,створена за певним сюжетом , називається програмною музикою.
Саме до таких творів належать « Зима» А. Вівальді ,сьогодні ми познайомимся ще з одним програмним твором.Це друга симфонія О.Бородіна,яка має назву « Богатирська».
V- Підсумок уроку