Урок :Героїчні образи.Музика програмна та непрограмна.

Про матеріал
Закріплювати з учнями поняття « лад»; Вчити визначати їх на слух ; вокальн- хорові навички; виховувати інтерес до класичної музики та живопису.
Перегляд файлу

Тема:Героїчні образи.Музика програмна  та непрограмна.Мажорний лад.Робота над піснею « В Чорне море наш Дніпро тече».Слухання музики О. Бородін І частина Другої симфонії ( « Богатирської»)

 

Мета: Закріплювати з учнями поняття « лад»; Вчити визначати їх на слух ; вокальн- хорові навички; виховувати інтерес до класичної музики та живопису.

 

Тип уроку: комбінований

 

Обладнання: фортепіано;портрети;репродукція картин;комп.підтримка.

 

Хід уроку

І Організація класу до уроку

     1. Музичне вітання ;

     2.Оголошення теми.

ІІРозспівування

  1. Спів звукоряду до мажор;
  2. спів тонічного тризвуку.

ІІІ Актуалізація опорних знань

 

       Лад- це постійний звязок звуків між собою

 

      (награю мажорний і мінорний лади)

  • Чи є різниця між двома музичними прикладами?
  • Спів поспівки.

IV -  Слухання музики.

Музика ,створена за певним сюжетом , називається програмною музикою.

Саме до таких творів належать « Зима» А. Вівальді ,сьогодні ми познайомимся ще з одним програмним твором.Це друга симфонія О.Бородіна,яка має назву « Богатирська».

 

V- Підсумок  уроку

 

 

doc
Додано
24 жовтня
Переглядів
38
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку