Урок-гра для 11 класу "Піду блукать по всесвіту широкім, незваним гостем побуваю скрізь" (за життєвим і творчим шляхом В. Симоненка)

Про матеріал

Урок-гра проводиться після вивчення творчості Василя Симонека з метою перевірки, систематизації та узагальнення знань учнів про життєвий і творчий шлях В. Симоненка та розширення їхніх знань про творчість поета-шістдесятника.

Перегляд файлу

Тема: «Піду блукать по всесвіту широкім, незваним гостем побуваю скрізь».

Мета: перевірити, систематизувати, поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях В. Симоненка та  розширити їхні знання про творчість поета-шістдесятника; розвивати вміння школярів мислити логічно, чітко формулювати й висловлювати свою думку; поглибити знання  з теорії літератури, поповнити лексичний запас літературознавчими термінами; прищеплювати любов до творчості письменника-земляка.

Обладнання: портрет В.А. Симоненка, виставка художніх творів поета, роздатковий матеріал (конверти), компютер, проектор, аудіозаписи пісень, дитячі малюнки до творів письменника.

Тип уроку: урок-конкурс.

 

      Перебіг  уроку

 

Нехай серця не знають супокою,

Хай обганяють мрії часу біг,

І наша юність буде хай такою,

Щоб їй ніхто не заздрити не міг!

В. Симоненко («Ровесникам»)

 

Протягом  вступного слова вчителя звучить запис пісні Анаталія Пашкевича «Виростеш ти, сину» на слова В. Симоненка.

  1. Оргмомент.
  2. Вступне слово вчителя.
  3. Робота з епіграфом.

 

Слово вчителя: «Вітер часу не остудив Симоненкових поезій, вогнем душі жаріють вони й сьогодні, як і тоді, коли вперше так жагуче й неповторно вибурхнулись у світ», – так оцінив Олесь Гончар творчість В. Симоненка. Саме тому, що він жив, любив і ненавидів, страждав, творив і згорів за рідну землю, за людей, – Батьківщина повік не забуде його. В. Симоненко сьогодні – символ незнищенності українського духу, символ правди і сумління. Йому, лицареві нескореного покоління, витязеві української поезії, присвячуємо цей урок, перед його пам’яттю схиляємо голови.

Така вже немилосердна доля України, що її найкращим дітям судилося несправедливо коротке життя: 47 – Шевченкові та Стусові, 42 – Лесі Українці, 36 – Валер’яну Підмогильному, 35 – Олені Телізі і зовсім мало – 28 – Василю Симоненку.

Ще в день свого 20-ліття він писав:

    Не докорю нікому і ніколи,

Хіба на себе інколи позлюсь,

Що в двадцять літ в моєму серці втома,

Що в тридцять смерті в очі подивлюсь.

Трагічне пророцтво. Його життя називють спалахом блискавки – таким яскравим і коротким. 

Пам'яті неординарного поета, нашому землякові ми присвячуємо сьогоднішній урок-конкурс.    

Протягом уроку працюватимуть-змагатимуться дві команди: «Земляки лицаря нескореного покоління» та «Нащадки витязя української поезії».

За грою спостерігатиме компетентне журі, оцінюватиме відповіді. Бажаю успіху учасникам та всім присутнім.

 

Завдання 1: (на логічне мислення). Знайди правильний варіант відповіді.

Ведучий зачитує запитання, учасники дають відповідь, знайшовши у конверті правильну (на їх думку) відповідь. Обидві команди по черзі озвучують свій варіант, тримаючи підняту вгору картку. 

 

1. Команда «Земляки лицаря нескореного покоління»:

  1. Скільки поем у творчому доробку Василя Симоненка? (шість)
  2. Один із жанрів, у якому працював майстер слова. (фейлетон)
  3. «Живе лиш той, хто не живе для себе,

 Хто для других виборює … ». (життя)

  1. Місто в Росії,  в якому 1968 р. у видавництві «Молодая гвардия» вийшла збірка поезій у перекладі російською мовою «Избранная лирика». (Москва)
  2. Черкаський художник (прізвище), автор першої станкової картини «Василь Симоненко» (Кулик)
  3. Архітектор пам’ятника Василю Симоненку в Черкасах. (Димйон)
  4. Обласна газета Черкащини, в якій працював Василь Симоненко, очолював відділ пропаганди. («Молодь Черкащини»)
  5. Назва поезії, з якої взято ці рядки: «Можна жить, а можна існувати,

      Можна думать – можна повторять.

      Та не можуть душу зігрівати

      Ті, що не палають, не горять!» («Можна»)

  1. Країна, в якій 1965 року  вийшла збірка поезій митця «Берег чекань». (США)
  2. Черкаський журналіст, лауреат премії ім. В.Симоненка (2006 р.) за книгу спогадів «Оводи Василя Симоненка»; найближчий друг поета. (Сніжко)
  3. Назва поезії, в якій автор пише: «Я хотів би, як ти, прожити,

     Щоб не тліти, а завжди горіть,

     Щоб уміти, як ти, любити,

     Ненавидіть, як ти, уміть». («Матері»)

  1. Перша збірка поезій, що вийшла 1962 року. («Тиша і грім»)
  2. Назва байки, написана 21.04.1963 року. («Суд»)
  3. Широко відома пісня народного артиста УРСР Анатолія Пашкевича, автором слів якої є Василь Симоненко. («Синові»)
  4.  «Слів на описи не трачу, словом не передаси

 Їх земної, безсловесної, дивовижної краси.

 Люди дивляться, п’яніють, в них кохаються віки,

 Нареченим їх дарують, заплітають у вінки….

 …В них красується, ясніє мрій дитинна чистота,

 Золотими пелюстками в них кохання розквіта…» («Квіти»)

 

2. Команда «Нащадки витязя української поезії»:

  1. Назва поезії, в якій автор говорить: «Народе мій! Титане непоборний,

                     Що небо підпирає голубе!

      Твій гордий подвиг не принизять жорна –

      Вони лиш возвеличують тебе…» («Жорна»)

  1. Один із українських композиторів, що створив музику на вірші В.Симоненка.

(Майборода)

  1. Країна, куди  В.Симоненко отримав пропозицію  працювати кореспондентом

після закінчення Київського університету. (Франція)

  1. Скільки сатиричних та гумористичних творів у В.Симоненка? (сто)
  2. Місто, яке митець називає «казковим», «містом-красою» у одній із поезій.

(Київ)

  1. Однокурсник Василя, друг, письменник, автор передмови до збірки «Народ мій

завжди буде»; той, кому майстер слова присвятив не одну епіграму. (Сом)

  1. Назва поезії, з якої  взято ці рядки (присвячена дружині):

     Щоб знов були ті суперечки марні,

     Щоб від кохання знову я дурів…

     Нехай слова ці скучні і бездарні,

     Та я їх кров’ю власною зігрів! («Малюсі»)

  1. Один із псевдонімів В.Симоненка. (Миколайчук)
  2. Один із жанрів, у якому працював В.Симоненко. (епітафія)
  3. Черкаський скульптор, автор багатьох монументальних робіт та меморіальних дощок, присвячених В.Симоненку; автор пам’ятника на могилі поета. (Грабовський)
  4. Назва поезії, з якій «слова принесли в гуртожиток в кімнату теплі-теплі спогади мені». («Лист»)
  5. Легенда В.Симоненка, за мотивами якої черкасець, член Спілки композиторів СРСР Олександр Винокур створив музику для балету. («Русалка»)
  6. Баба … , якій автор «пам’ятник воздвиг би на площі в Москві». (Онися)
  7. Друга, посмертна збірка творів поета, що вийшла 1964 року. («Земне тяжіння»)
  8. Вірш, що має такий початок: «Лиже полум’я жовте черево,

    Важкувато сопе димар,

    Галасує від болю дерево,

    Піднімаючись димом до хмар». («Піч»)

 

Завдання 2: З’єднати назву твору із жанром. Завдання біля дошки виконують капітани або інші учасники команди.

 

1. Команда «Земляки лицаря нескореного покоління»:

«Весілля Опанаса Крокви»  балада

«Брехунові»    поема

«Задивляюсь у твої зіниці»  сонет

«Русалка»     оповідання

«Язик»      легенда

«Червоні конвалії»   ліричний вірш

«Леся Українка»   епітафія

 

2. Команда «Нащадки витязя української поезії»:

«Вино з троянд»    патріотичний вірш

«В. Симоненку»    вірш-звернення

«Земле рідна»    байка

«Огида»     новела

«Подорож у країну Навпаки»  повість

«Україні»     епіграма

«Лев ім’я змінив»   казка

 

ВІДПОВІДЬ:

«Весілля Опанаса Крокви»  оповідання

«Брехунові»    епітафія

«Задивляюсь у твої зіниці»  ліричний вірш

«Русалка»     легенда

«Язик»      балада

«Червоні конвалії»   поема

«Леся Українка»   сонет

 

«Вино з троянд»    новела

«В. Симоненку»    епіграма

«Земле рідна»    вірш-звернення

«Огида»     повість

«Подорож у країну Навпаки»  казка

«Україні»     патріотичний вірш

«Лев ім’я змінив»   байка

 

Завдання 3: Усна вікторина «Кращий знавець життєвого та творчого шляху письменника».

  1. Край, де народився майбутній письменник. (Полтавщина)
  2. Мати В. Симоненка. (Ганна Федорівна Щербань)
  3. Село, в якому народився майбутній письменник. (Біївці)
  4. Місто, в якому письменник здобув вищу освіту. (Київ)
  5. Факультет, який закінчив В. Симоненко. (журналістика)
  6. Поет, славні традиції якого продовжував В. Симоненко. (Шевченко)
  7. Збірка оповідань і новел, яка вийшла у львівському видавництві «Каменяр».  («Вино з троянд»)
  8. Збірка поезій, що вийшла в 1981 р. Співзвучна із віршем.  («Лебеді материнства»)
  9. Син письменника, який був першим слухачем татових казок. (Олесь)
  10. Обласна газета Черкащини, в якій молодий журналіст був на переддипломній практиці, а з 1957 р. – літпрацівник. («Черкаська правда»)
  11. Твір, що став лебединою піснею поета (написаний за три місяці до його смерті). «Казка про … ».  (Дурила)
  12. Село, в якому Василь закінчував десятирічку. (Тарандинці)
  13. Місто, що стало колискою таланту молодого журналіста і поета. (Черкаси)
  14. Місто на Черкащині, що згадується у поезії «Уманським дівчатам». (Умань)
  15. Жанр твору «Подорож у країну Навпаки». (казка)
  16. Ім’я діда (по матері), після смерті якого письменик написав вражаючого вірша «Дід умер». (Федір)
  17. Хто «вона прийшла непрохана й нежданна, заквітчана і мила»? (любов)
  18. Кількість Симоненкових казок. (три)
  19. Прізвище видатного черкаського композитора, який написав кантату «Лебеді материнства». (А. Пашкевич)
  20. Український письменник, автор слів: «Витязь молодої української поезії». (Гончар)
  21. Місто, де покоїться прах В. Симоненка. (Черкаси)
  22. Слова, що викарбувані на пам’ятнику В. Симоненка. («Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину».)
  23. Як ушановують українці творчість В. Симоненка?   Черкасах  є вулиця  й бібліотека його імені, є музейні кімнати, в Біївцях будинок-музей, у Тарандинцівській школі кімната-музей; особливе місце займає премія його імені; проведення літературних вечорів, ранків, конкурсів читців…)
  24. Назвіть композиторів, які написали музику на слова В. Симоненка. (Анатолій Пашкевич, П. Майборода, Микола Литвин, Анатолій Чекаль, О. Морозов, І. Маркотенко та ін. )
  25. Кому присвячений вірш «Перехожий»? (Ліні Костенко)
  26. Назвіть вірші, покладені на музику. («Засівна», «Виростеш ти, сину» «Синові», «Чекання», «Безсмертному Кобзареві», «Крізь століття», «Можливо, знову загримлять гармати», «Ти на землі – людина»)

 

Завдання 4: Відеозапитання. Через проектор демонструються слайди (вибір довільний). Завдання: прокоментувати їх.

 

Завдання 5: Продовжити рядки поезій.

Народ мій є! Народ мій завджди буде!

Ніхто не перекреслить мій народ!

Пощезнуть всі перевертні й приблуди,

І орди завойовників-заброд! («Де зараз ви, кати мого народу?..»)

 

Ти знаєш, що ти – людина!

Ти знаєш про це чи ні?

Усмішка твоя – єдина,

Мука твоя – єдина,

Очі твої – одні. («Ти знаєш, що ти – людина?..)

 

 «Коли мечами злоба небо криє

І крушить твою вроду вікову,

Я тоді з твоїм імям вмираю

І в імені твоїм живу». («Україні»)

 

«Спогади докучливі, як нежить,

Що тій славі принесуть нове?

Тільки тим історія належить,

Хто сьогодні бореться й живе».

    («Нашої заслуги в тім не бачу…»)

 

«З нею я ділити завжди буду

Радощі, тривоги і жалі,

Бо у мене стукотить у грудях

Грудочка любимої землі. («Грудочка землі»)

 

«Здрастуй, сонце, і здрастуй, вітер,

Здрастуй, свіжосте нив!

Я воскрес, щоб із вами жити

Під шаленством весняних злив». («Тиша і грім»)

 

«Україно! Ти для мене – диво!

І нехай пливе за роком рік,

Буду, мамо горда і вродлива,

З тебе дивуватися повік…» («Задивляюсь у твої зіниці…»)

 

«Скільки б не судилося страждати,

Все одно благослолвлю завжди

День, коли мене родила мати

Для життя, для щастя, для біди…»

(«Скільки б не судилося страждати…»)

 

Завдання 6: Гра «Поетичний квадрат». Серед розсипаних літер знайдіть дванадцять зашифрованих назв творів митця. Слова можуть читатися знизу вгору, зверху вниз, зліва направо, справа наліво, але не перетинатися. (Під час виконання учнями завдання звучить аудіозапис однієї з пісень на слова поета)

 

 

М

О

Ж

Ж

Ж

Ж

Ж

Ж

Ж

Ж

В

Е

Е

Ж

Ж

Ж

Ж

Ж

Л

Л

О

О

Н

А

О

О

К

О

О

О

О

Р

О

О

О

О

В

О

Б

Ю

Л

Л

Л

Л

Л

Л

В

І

Т

И

Л

Б

А

Л

Л

Л

Л

Л

Л

Л

С

У

П

И

И

И

И

И

И

И

И

И

И

И

И

А

И

Ж

И

И

І

І

Е

І

І

І

І

І

І

І

С

І

І

І

І

Н

Р

О

І

І

И

Н

Р

М

М

М

М

М

М

А

П

М

М

М

М

М

М

М

М

М

К

Т

Т

Т

Т

Т

Т

Т

Т

С

Т

Т

Т

Т

Ч

У

Т

Т

Т

Т

И

А

Т

И

А

А

С

А

А

И

Б

І

А

А

А

Ю

А

А

А

А

Б

Б

Б

Ш

А

Б

О

Р

Б

Б

Б

Б

В

А

Б

Б

И

Б

Н

І

С

Ч

С

Ч

С

Ч

К

С

Ч

С

Ч

Ч

С

Р

В

А

Р

С

Ь

Т

 

 

 

П

І

П

О

І

К

А

Л

І

І

М

М

І

І

І

П

Ч

Ч

І

П

Е

Е

Е

М

И

Л

Е

Л

Е

Е

Е

А

Т

Е

Е

Е

Е

Е

Е

Е

Р

Е

Т

Т

Т

Т

Т

И

С

Т

Т

Т

Е

Т

Т

Р

Ш

И

Й

Т

Я

Х

Я

Я

Я

П

Я

Я

Я

Я

Я

І

Р

Я

Я

Я

Я

Я

Я

Я

Я

О

Ж

И

Ч

І

Ш

Ч

Ч

Ч

Ч

Ч

Ч

Ч

Р

Р

К

У

А

А

С

С

С

Й

С

С

Л

Л

С

С

С

С

С

С

І

А

А

У

Ю

Х

О

О

О

О

О

О

А

О

О

О

І

С

Т

О

Н

Ї

О

О

Р

О

З

З

З

З

З

З

З

З

З

З

Н

З

Ь

З

З

З

З

З

І

В

Л

Л

Ю

С

І

І

І

І

М

О

Т

Т

Т

Т

Н

Е

Е

Е

Е

А

М

А

Г

Г

Г

Г

Г

С

А

Г

Г

Г

Г

Г

Г

В

Ж

Г

Г

З

 

 

М

О

Ж

 

 

 

 

 

 

 

В

Е

 

 

 

 

 

 

 

Л

 

 

Н

А

 

 

К

 

 

 

 

Р

 

 

 

 

В

О

Б

Ю

 

 

 

 

 

 

В

І

Т

И

 

Б

А

 

 

 

 

 

 

 

С

У

П

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

 

Ж

 

 

 

 

Е

 

 

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

Н

Р

О

 

 

И

Н

Р

 

 

 

 

 

 

А

П

 

 

 

 

 

 

 

 

 

К

 

 

 

 

 

 

 

 

С

 

 

 

 

Ч

У

 

 

 

 

И

 

Т

И

 

 

С

А

 

И

Б

І

 

 

 

Ю

 

 

 

 

 

 

 

Ш

А

 

О

Р

 

 

 

 

В

А

 

 

И

 

Н

І

 

 

 

 

 

 

К

 

 

 

 

 

 

Р

В

А

Р

 

Ь

Т

 

«Можна», «Квіти», «Верба», «Любов», «Суперники», «Тиша», «Косар», «Спасибі», «Варвари», «Чую», «Жорна», «Тінь».

 

 

П

 

П

О

 

К

А

 

 

 

 

М

 

 

 

П

 

Ч

І

П

Е

 

 

М

И

Л

 

Л

 

 

 

А

Т

 

 

Е

 

 

 

 

Р

Е

 

 

 

 

 

И

С

Т

 

 

Е

 

 

Р

Ш

И

Й

 

 

Х

 

 

 

П

 

 

 

 

 

І

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

О

Ж

И

 

І

Ш

 

 

 

 

 

 

 

 

Р

К

У

 

А

 

 

 

Й

 

 

Л

 

 

 

 

 

 

 

І

А

 

 

Ю

Х

 

 

 

 

 

 

А

 

 

 

І

С

Т

 

Н

Ї

 

 

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Н

 

Ь

 

 

 

 

 

І

В

 

Л

Ю

С

І

 

 

 

М

О

Т

 

 

 

Н

Е

Е

 

 

А

М

А

 

 

 

 

 

С

А

 

 

 

 

 

 

В

Ж

 

 

З

 

«Перехожий», «Помилка», «Лист», «Матері», «Перший», «Піч», «Пішла», «Малюсі», «Самотність», «Україні», «Невже?», «Завірюха».

 

Завдання 7: Домашнє завдання.

  1. Презентація.
  2. Афоризми поета (за вибором команди).
  3. Вислови видатних людей про письменника (за вибором команди).

Завдання 8: «Чи знаєте ви творчість В. Симоненка?» Назвати твір, з якого взято ці рядки.

«Заглядає в шибку казка сивими очима,

Материнська добра ласка в неї за плечима».

(«Лебеді материнства»)

 

«Жоден вітер сонця не остудить,

Півень землю всю не розгребе!

Україно! Доки жити буду,

Доти відкриватиму тебе». («Гей, нові Колумби й Магеллани»)

 

«Не шукаю до тебе ні стежки, ні броду –

Ти у грудях моїх,

У чолі і в руках.

Упаду я зорею,

Мій вічний народе,

На трагічний і довгий

Чумацький твій шлях». («Скільки в тебе очей»)

 

«Лесик, Толя, два Володі,

Як малі телята в шкоді,

Цілий день брикали, грались,

Реготались і качались,

То з якимись хлопчаками

Воювали галушками…

… Потім, стомлені й щасливі,

Спали, висячи на сливі.

Одіспавшись ласуни

Рвали з дуба кавуни

І з кущів серед левад

Смакували шоколад». («Подорож у країну Навпаки»)

 

«У росяні вінки запленеті суцвіття

До ніг тобі, титане, кладемо.

Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття,

Тебе своїм сучасником звемо». («Крізь століття»)

 

«Ми – це народу одвічне лоно,

Ми – океана вселюдська сім’я,

І тільки тих поважають мільйони,

Хто поважає мільйони«я». («Я…»)

 

«…Став царя він лоскотати,

І Плаксій став реготати,

Так сміявсь – аж заливався,

Аж від реготу качався,

Кулаками очі тер –

Потім лопнув і помер.

Ох, була ж тоді потіха –

Цар Плаксій помер од сміху!..» Цар Плаксій та Лоскотон»)

 

«Я хотів би, як ти прожити,

Щоб не тліти, а завжди горіть,

Щоб уміти, як ти, любити,

Ненавидіть, як ти, уміть». («Матері»)

 

Слово журі.

Нагородження команд.

 

Підсумок уроку. Гра «Мікрофон»

  • Найбільше на уроці мені сподобалося…
  • Я дізнався (дізналася) про те, …

 

Звучить запис пісні Анаталія Пашкевича «Виростеш ти, сину» на слова В. Симоненка (або інша на слова поета).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бібліографія

 

  1. Василь Симоненко. Народ мій завжди буде. – Київ: Веселка, 1990.
  2. Єрмакова Н.С. Позакласна робота з української літератури. - Донецьк: ЦПА, 2000. – 146-147 с.
  3. Василь Симоненко. Ти знаєш, що ти – людина. – Київ: Наукова думка, 2005. – 5-24 с.
  4. Нечволод Л.І. Українська література. Серія «Схеми і таблиці». – Харків: Весна, 2011. – 430 с.
  5. Усі українські письменники. Упор. Хізова Ю.І., Щоголева В.В. – Харків: Торсінг плюс, 2006. – 34-37 с.
  6. Борзенко О.І. Українська література. Хрестоманія-довідник. 11 клас. – Харків: Ранок, 2012. – 340-343 с.
  7. Українська література. Практичний довідник за всією шкільною програмою. – Харків: Весна, 2011. – 707-711 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОТОКОЛ   УРОКУ-ГРИ

 

 

 

                     № завдання

Команда «Земляки лицаря нескореного покоління»

Команда «Нащадки витязя української поезії»

Завдання 1. Знайди правильний варіант відповіді. (на логічне мислення).

 

 

 

Завдання 2. З’єднати назву твору із жанром.

 

 

 

Завдання 3. Усна вікторина Кращий знавець життєвого та творчого шляху письменника”.

 

 

Завдання 4: Відеозапитання.

 

 

 

Завдання 5: Продовжити рядки поезій.

 

 

 

Завдання 6: Гра «Поетичний квадрат».

 

 

 

Завдання 7: Домашнє завдання.

А) Презентація

Б) (афоризми, вислови)

 

 

Завдання 8: «Чи знаєте ви творчість В. Симоненка?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Та ніякі вітри і морози

Не погасять тепла наших рук(Ми усі по характеру різні)

 

Як хороше радіти без причини(-\\-)

 

Народе мій!

Титане непоборний,

Що небо підбирає голубе!

Твій гордий подвиг

Не принизять жорна-

Вони лиш возвеличують тебе(Жорна)

 

Я кажу тобі, земле:

-Синівне спасибі!

Будь безсмертна

В своїх трудівних літах(Спасибі)

 

Україно! Ти моя молитва,

Ти моя розпука вікова(Україно, п’ю твої зіниці)

 

Ми- океанна вселюдська сім я.

І тільки тих поважають мільйони,

Хто поважає мільйони «я»(Я…)

 

В океані рідного народу

Відкривай духовні острови(Гей, нові Колумби й Магелани)

 

Не страшно вмерти,

А страшно мертвому жить.(Люди часто живуть після смерті)

 

Світ який – мереживо казкове1

Сівт який- ні краю ні кінця(-\\-)

 

Слава не ртуть:

Мало великим  себе уявляти,

Треба великим буть(Навіщо бундючитись пихато)

 

Скільки б не судилося страждати,

Всеодно благословлю завжди

День, коли мене родила мати

Для життя, для щастя, для біди(-\\-)

 

Як мені даровано багато,

Скільки в мене щастя, чорт візьми!-

На землі сміятись і страждати,

Жить і любить поміж людьми!(Скільки б не судилося страждати)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Коваль Світлана
    Ви молодець! так тримати) Бажаю Вам перемоги)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. кононенко людмила
    суттєво розширені знання учнів про творчість поета-шістедесятника В.Симоненка. Спасибі
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
27 лютого 2018
Переглядів
1534
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку