Урок-гра "Математична риболовля"

Про матеріал

Даний матеріал містить цікаві завдання, які допомагають закріпити знання і вміння з математики, розвивають увагу, уяву, мислення, пам'ять, виховують інтерес до математики.Учні із задоволенням розв"язують завдання і отримують рибки різної ваги в залежності від правильності виконання та складності завдання.

Перегляд файлу

Урок-гра «Математична риболовля»

Мета:Закріпити знання, вміння з математики, розвивати увагу, уяву, мислення, пам'ять, виховувати інтерес до математики.

Обладнання. Рибки з картону, на яких прикріплені картки-завдання.

 

Хід заходу

1. Вступне слово вчителя.

— Сьогодні ми пограємо у гру, яка називається «Математична рибо­ловля».

  •           Хто з вас уміє ловити рибу?
  •           З ким ви ходите на риболовлю?
  •           А які назви риб ви знаєте?
  •           Зараз ми також будемо ловити рибу, але не просту, а математичну.
  •           Нам треба поділитися на 3 команди. Кожна команда буде ловити рибу, на якій прикріплені картки із завданнями. Спочатку треба ловити рибу з позначкою 200 г.
  •           Якщо команда правильно розв'язала завдання з такою позначкою, то вона ловить рибку з позначкою 400 г і т.д.
  •           Якщо команда не розв'язала завдання з позначкою 200г чи 400 г, то вона вибуває з гри.
  •           Перемагає та команда, яка правильно розв'яже всі завдання, і тому набере більше ваги. Найбільша вага — 1400 г.

II. Проведення гри. 

200 г http://forumimage.ru/uploads/20101028/128827082691003224.png

1.У один кінець ставка човен доплив за 80 хв., а назад — за 1 год. 20 хв. У який кінець ставка човен плив довше?(Човен витратив однаковий час).

2.Діда звуть Павлом Івановичем. Його онука — Михайлом Миколайовичем.Як звуть батька?(Микола).

З.Що більше: півметра, 5 дм чи 50 см? (Однаково).

400 г http://rybalka.ru/sites/default/files/10.11/fish/main/10290-18550.jpg?1358819859

 

1.У першій зграї відлетіло у вирій 135 синиць, у другій — на 65си-ниць більше, ніж у першій, у третій — у 2 разибільше, ніж у другій. Скільки всього синиць відлетіло у вирій? (Нуль. Синиці у вирій не відлітають).

2.У скільки разів половина більша за свою половину?(У 2 рази).

З.Довжина колоди 6 аршин (75 см). За 1 хвилину від цієї колоди відпилюють по 1 аршину. За скільки хвилин розпиляють колоду?(За 5 хвилин).

600 г https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRJh6tOK-TDyQL11-gPYwzW_XJM4DLxO9ueqrAEANJhA9G_d2wg

1.Коли Михайлик на повороті визирнув з вікна (а цього робити не можна), то помітив, що попереду 9 вагонів, а за ним — ще 7. Скільки вагонів у потягу, в якому їхав Михайлик? (17).

2. Потяг довжиною в 1 км іде зі швидкістю 60 км/год. За який час він проїде відстань 3 км?(З хв.).

З.Дідусь назбирав 24 білі гриби, це у 3 рази більше, ніж він зібрав вчора. Скільки всього грибів зібрав дідусь? (32 гриби).

800 г http://www.fish-ponds.ru/wp-content/uploads/2010/04/image135.jpg

І.Брат старший за сестру на 25 років. На скільки років він буде старший через 30 років? (На 25 років)

2.60 аркушів книги мають товщину 1 см. Яка товщина книги, якщо в ній 240 сторінок? (2 см).

З.Що більше: 1/2 чи 1/4? (1/2)

1000 г https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQw4dEGqU01Yw4a4HBYEo8sw8QzRi28G5hPUEr6760ul74eHgWU

 

І.Одна машина перевозить три бетонні плити. Скільки потрібно машин, щоб перевезти 10 таких плит? (4).

2.Сто курей за 100 днів з'їдають 100 пудів зерна. Скільки пудів зерна з'їдають 10 курей за 10 днів? (1 пуд).

3.На столі лежать жовті та одне червоне яблуко. Якщо рахувати зліва направо, то червоне яблуко лежить шостим. А якщо справа наліво, то третім. Скільки всього яблук лежить на столі? (8 яблук).

1200 г http://www.worldfishing.narod.ru/fish/pic/leshch.jpg

 

І.Три лелеки стали в ряд. Відстань між сусідніми лелеками 8 м. Яка відстань між крайніми? (16 м).

2.Будинок має 9 поверхів. У скільки разів шлях по сходах на 9 поверх довший за шлях на 3 поверх? (У 4 рази).

З.В одному ряду посаджено 10 дерев на відстані 6 м одне від одного, а у другому —15 дерев на відстані 4 м. Який ряд довший?(6x9 =54 (м); 4х 14 = 56 (м). Другий ряд довший).

1400 г http://f-fauna.ru/uploads/posts/2011-08/1314523225_73210521_4278666_4122.jpg

1.Розставити числа 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17 на сторонах трикутника так, щоб їхні суми дорівнювали 30

 

Відповідь:9,3,7,11,17,13,15,5,1.

 

2.Розставити числа 2,5,8,11,14,17,20,23,26  на сторонах трикутника так, щоб їхні суми дорівнювали 47.

 

Відповідь:5,20,14,8,11,26,2,23,17.

 

3. Розставити числа 25, 31, 37, 43, 49, 55, 61, 67, 73 на сторонах трикутника так, щоб їхні суми дорівнювали 178.

 

 

Відповідь: 25,43,73,37,49,61,31,67,55

III. Підсумок гри.

Нагородження переможців.

 

 

 

doc
Додано
28 липня 2018
Переглядів
1197
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку