Сторінка міні-підручника до уроку математики з використанням елементів системи модульно-розвивального навчання
Оцінюй себе об'єктивно.
Поважай думки і вчинки інших учнів, вчителів.Умій вчасно подякувати, вибачитись.
Сторінка міні-підручника до уроку математики за системою модульно-розвивального навчання
Тема: Повторення переставного і сполучного законів множення. Зображення круглого числа у вигляді добутку, один із множників якого виражений одиницею з нулями .
Робота з пам’яткою: Думкою багатію.
Гарно налаштувався я отримати нові знання!
А якщо не дуже хочу працювати, то і сонечко закриє сіра хмарка.
Лінь здолати я не можу. Може друзі допоможуть?
Завдання №1. Математичний диктант
90 = 1600 =
3800 = 750 =
4)Запиши результат:
Частку чисел 150 і 10 збільште у 8 разів:
Добуток чисел 150 і 10 зменште у 10 разів:
4) Знайди дріб і запиши результат:
2 3 2
7 від 21 = 4 від 80 = 3 год =
5) Постав знак , , = 1 3
2 км …… 650 м 4 кг …..750 г
Перевір за результатами на дошці і просигналь: або
Завдання № 2
1) Закінчи записи і назви, який це закон: а . в = а . в . с =
2) ( самостійно) Користуючись законами множення , обчисли найзручнішим способом:
2 . 3 . 4 = 13 . (5 . 2) = 25 . 8 . 4 . 3 =
3) Поясни прийоми обчислень: а) 15 . (7 . 6) = 15 . 42 = 6 3 0 х 1 5
4 2
3 0
+6 0
6 3 0
б) 15. (7 . 6) = (15 . 6) . 7 = 90 . 7 = 6 3 0
Завдання № 3 1) Обчисли, записуючи зручним способом:
8 . (5 . 3)= 5 . 7 . 2 . 9=
(49 . 50) . 4= (53 . 2) . 5=
Перевір за результатами на дошці і просигналь: або
Завдання № 4 1)Розглянь записи і розкажи, на які числа розклали круглі числа?
3 . 10=30 8 . 100 = 800 27 . 100= 2700
30 = 3 . 10 800 = 8 . 100 2700 = 27 . 100
2)Запиши коментовано числа у вигляді добутку:
500 = 50 = 6800= 40000=
Завдання № 5
1) Прочитай вірш П. Тичини
Ми Дзвіночки, Лісові Дзвіночки,
славим день,
ми співаєм, дзвоном зустрічаєм:
день. День.
2) Дізнайся, як іще називають дзвіночки: Дзвоники, балаболки, адамів посох, бубни, голубки, горланчики, ключики.
3) Допоможи Читайлику: Розкажи правило: Як знайти частину числа? А число за частиною?
4) Розв’яжи усно задачу
Учень прочитав 40 сторінок книжки Павла Тичини. Що становило 1/10 всієї книжки. Скільки сторінок у книжці?
*Як поставити питання, щоб задача розв’язувалася двома діями?
Завдання № 6 1)Прочитайте уривок вірша Платона Воронька «Хлопчик Помагай»
Через поле, через гай
Ходить хлопчик Помагай.
Бачить хлопчик — садять сад,
Він поміг кінчити ряд.
Вмить приніс відро води
І полив аж два ряди…
…Помагая у труді
Знають літні й молоді,
Ковалі і муляри —
Українські трударі.
Ось і ти часу не гай.
Будь, як хлопчик Помагай.
Задача №7 На поливання слив у садку своєї бабусі хлопчик витратив 15 л води, що становило четверту частину води, яка була в бочці. Потім 20 л води він витратив на поливання кущів смородини. Скільки літрів води залишилося в бочці?
Завдання № 8 Творча робота над задачею:
Задача- жарт
Сніговику – почтовику треба було пройти на ковзанах 180 км, щоб віднести листи адресатам. За перший день він пройшов 1/6 всього шляху, а за другий 4/5 того шляху, що пройшов за перший день. Сніговик вирішив підрахувати , скільки кілометрів йому треба пройти за два дні? Але голодні синички сплутали його з годівничкою, зчинили галас і завадили йому. Допоможіть Сніговику.
* Постав питання так, щоб у задачі стало на одну дію більше.
*Перебудуй умову задачі так, щоб число 180 треба було б знайти. Можеш використати поставлені тобою запитання.
Завдання № 9 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
*Оформи домашнє завдання як математичну сторінку журналу з малюнками.