Сторінка міні - підручника до уроку "Повторення переставного і сполуч¬ного законів множення. Зображення круглого числа у вигляді добутку.

Про матеріал

Сторінка міні-підручника до уроку математики з використанням елементів системи модульно-розвивального навчання

Учні працюють за пам'яткою: Міркуй самостійно. Дій наполегливо.

*Оцінюй себе об'єктивно.

*Поважай думки і вчинки інших учнів, вчителів.*Умій вчасно подякувати, вибачитись.

Перегляд файлу

Сторінка міні-підручника до уроку  математики за системою модульно-розвивального навчання

Тема: Повторення переставного і сполуч­ного законів множення. Зображення круглого числа у вигляді добутку, один із множників якого виражений одиницею з нулями .

 

D:\Мои рисунки\MP Navigator EX\2010_12_08\IMG_0002_NEW_0001.jpg

  • Дата:

 

 

 

  • Каліграфічна хвилинка:

 

 

 

 

 

Робота з пам’яткою:                Думкою багатію.

  • IMG_0003.jpgМіркуй самостійно. Дій наполегливо.
  • Оцінюй себе об’єктивно.
  • Поважай думки і вчинки інших учнів, вчителів.
  • Умій вчасно подякувати, вибачитись.

 

  • Рефлексія:

Гарно налаштувався я отримати нові знання!

А якщо не дуже хочу працювати, то і сонечко закриє сіра хмарка.

Лінь здолати я не можу. Може друзі допоможуть?

IMG_0003.jpg

 

Завдання №1. Математичний диктант

  1. Представте круглі числа у вигляді добутку:    40=4  . 10,    800=8

D:\Мои рисунки\MP Navigator EX\2010_12_08\IMG_0002_NEW_0001.jpgD:\Мои рисунки\MP Navigator EX\2010_12_08\IMG_0002_NEW_0001.jpg 90 =                                           1600 =

 

3800 =                                        750 =

  1. Розв’яжи  приклади:
  2. 12 . 10 .100=                                                  35 .2:10=

 

      4)Запиши результат: 

 Частку чисел 150 і 10 збільште у 8 разів:

 

  Добуток чисел 150 і 10 зменште у 10 разів:

 

 

 

 

 

D:\Мои рисунки\MP Navigator EX\2010_12_08\IMG_0002_NEW_0001.jpgD:\Мои рисунки\MP Navigator EX\2010_12_08\IMG_0002_NEW_0001.jpg 4)   Знайди  дріб і запиши результат:

2                                             3                                              2                                       

7   від 21    =                         4  від 80    =                          3 год =

 

5)   Постав     знак     ,       ,  =            1                                             3                                     

                                                                2    км …… 650 м                 4  кг …..750 г

 

Перевір за результатами на дошці і просигналь: або

 

Завдання № 2

  1)  Закінчи записи і назви, який це закон:      а . в =                                     а . в . с =

D:\Мои рисунки\MP Navigator EX\2010_12_08\IMG_0002_NEW_0001.jpgD:\Мои рисунки\MP Navigator EX\2010_12_08\IMG_0002_NEW_0001.jpg 2) ( самостійно) Користуючись законами множення , обчисли  найзручнішим способом:

  2 . 3 . 4 =                                    13 . (5 . 2) =                                                25 . 8 . 4 . 3 =

 

3) Поясни прийоми обчислень:  а) 15 . (7 . 6) = 15 . 42 = 6  3  0     х      1  5

                                                                                                                                             4  2

                                                                                                                        3  0

                                                                                                                     +6   0

                                                                                                                     6   3   0

 

                                                            б) 15. (7 . 6) = (15 . 6) . 7 = 90 . 7 =   6  3  0

 

D:\Мои рисунки\MP Navigator EX\2010_12_08\IMG_0002_NEW_0001.jpgD:\Мои рисунки\MP Navigator EX\2010_12_08\IMG_0002_NEW_0001.jpgЗавдання № 3       1) Обчисли, записуючи  зручним способом:

8 . (5 . 3)=                                                   5 . 7 . 2 . 9=                      

(49 . 50) . 4=                                               (53 . 2) . 5=    

Перевір за результатами на дошці і просигналь: або

 

Завдання № 4  1)Розглянь записи і розкажи, на які числа розклали круглі числа?

3 . 10=30          8 . 100 = 800        27 . 100= 2700

30 = 3 . 10         800 = 8 . 100        2700 = 27 . 100

 

2)Запиши коментовано  числа у вигляді добутку:

D:\Мои рисунки\MP Navigator EX\2010_12_08\IMG_0002_NEW_0002.jpgD:\Мои рисунки\MP Navigator EX\2010_12_08\IMG_0002_NEW_0002.jpg 

500 =                                          50 =                                  6800=                          40000=

 

 

 

 

 

 

Завдання № 5

1) Прочитай вірш П. Тичини

Ми Дзвіночки, Лісові Дзвіночки,

славим день,

ми співаєм, дзвоном зустрічаєм:

день.  День.

2) Дізнайся, як іще називають дзвіночки: Дзвоники, балаболки, адамів посох, бубни, голубки, горланчики, ключики.

 

D:\Мои рисунки\MP Navigator EX\2010_05_25\IMG_0009.jpg3) Допоможи Читайлику: Розкажи правило: Як знайти частину числа? А число за частиною? 

 4) Розвяжи усно задачу

Учень прочитав  40 сторінок книжки Павла Тичини. Що становило 1/10 всієї книжки.  Скільки сторінок у книжці?

*Як поставити питання, щоб задача розв’язувалася двома діями?

  • Спостерігай:  складені задачі складаються із простих.

 

Завдання № 6 1)Прочитайте уривок вірша Платона Воронька «Хлопчик Помагай»


D:\Мои рисунки\MP Navigator EX\2012_02_20\IMG.jpgЧерез поле, через гай

Ходить хлопчик Помагай.

Бачить хлопчик — садять сад,

Він поміг кінчити ряд.

Вмить приніс відро води

 І полив аж два ряди…

…Помагая у труді

Знають літні й молоді,

Ковалі і муляри —

Українські  трударі.

Ось і ти часу не гай.

Будь, як хлопчик Помагай.


 

Задача №7 На поливання слив у садку своєї бабусі хлопчик витратив 15 л води, що становило четверту частину води, яка була в бочці. Потім  20  л  води він витратив на поливан­ня кущів смородини. Скільки літрів води залишилося в бочці?

 

Завдання № 8 Творча робота над задачею:

Задача- жарт

  Сніговику – почтовику  треба було пройти на ковзанах 180 км, щоб віднести листи адресатам. За перший день  він пройшов   1/6  всього шляху, а за другий     4/5  того шляху, що пройшов за перший день. Сніговик вирішив підрахувати , скільки кіло­метрів йому треба пройти  за два дні? Але голодні синички сплутали його з годівничкою, зчинили галас і завадили йому. Допоможіть Сніговику.

 

* Постав питання так, щоб у задачі стало на одну дію більше.

*Перебудуй умову задачі так, щоб число 180 треба було б знайти. Можеш  використати поставлені тобою запитання.

IMG_0015.jpg

Завдання № 9 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

 *Оформи домашнє завдання  як математичну сторінку журналу з малюнками.


 

docx
Додано
29 липня 2018
Переглядів
243
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку