Урок – гра «Математичний футбол»
ДОДАТНІ ТА ВІД’ЄМНІ ЧИСЛА.
ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ЧИСЕЛ.
Урок математики в 6 класі.
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів з теми ;формувати вміння аналізувати відповіді однокласників,обґрунтовувати власні відповіді; перевірити знання з теми; розвивати пізнавальний інтерес ,культуру мислення; через застосування ігрових моментів активізувати мислення; розвивати вміння працювати в групі; сприяти появі інтересу до вивчення предмету.
Обладнання: картки із завданням, роздавальний матеріал,маленький м’яч , комп’ютер , екран .
Організація класу: клас поділяється на дві команди та обирають арбітра. На столі вчителя лежать картки різних кольорів за рівнем: жовта – початковий рівень,зелена – середній рівень, синя – достатній рівень, красна – високий рівень.
Очікувані результати
Цей урок навчить:
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Учитель. Доброго дня! Сьогодні ми проведемо незвичайний урок у вигляді математичного футболу.
Відомий французький письменник ХІХ ст. Анатоль Франс одногу разу казав: «Вчитись можна тільки весело. Щоб перетравлювати знання, потрібно поглинати їх з апетитом». Ці слова ми візьмемо за епіграф уроку.
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Перевірка готовності команд до участі в іграх.
Перевіряємо наявність домашнього завдання.
ІІІ.ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Учні по черзі підходять до вчителя, вибирають одну із карток, на яких записані питання . Виконання завдань на картках з подальшою перевіркою і обговоренням
( треба заповнити пропуски).
Виконання усних вправ
Фізкультхвилинка
ГРА 1.
На кожній парті лежить картка із запитаннями. Починає «гру» та команда,яка виявила бажання відповідати першою. Учень читає запитання і відповідає на нього(забиває гол), якщо відповідь неправильна (гол не зараховується) , допомагає команда, далі він передає м’яч іншому учневі, який відповідає на наступне запитання. Гра продовжується поки всі питання не будуть розглянуті.
Арбітр – учень – стежить за правильністю відповідей , зараховує кількість голів за правильно надані відповіді.
ГРА 2.
Арбітр читає твердження. Якщо твердження вірне – учні відповідають «гол»,інша відповідь – «ні». Відповідає той учень, який отримує м’яч від арбітра.( Завдання виводять на екран).
ГРА 3.
Учні формулюють правила при заповненні таблиці. Відповідає той учень ,який одержав м’яч від арбітра. Правильно розв’язане завдання – «гол».
a |
|
|
|
|
|
b |
|
2,9 |
7,5 |
1,8 |
|
a + b |
|
|
|
|
|
a – b |
|
|
|
|
|
ІV. ПІДСУМОК УРОКУ, ОЦІНЮВАННЯ.
Арбітр повідомляє рахунки ігор,визначає кращих гравців.
Учні відповідають на запитання.
Учитель. На початку уроку ми були з вами на першій сходинці , упродовж уроку піднялися на верхню.