22 червня о 18:00Вебінар: Telegram для навчання: практичні кейси зі створення вчителем каналу та бота

Урок-гра "Що? Де? Коли?" Якою була Передня Азія в І тис. до н. е.

Про матеріал

Урок-гра "Що? Де? Коли?" розроблений до підручника рекомендованого Новою програмою. Вимагає підготовку вчителя. Дана розробка містить роздаткові матеріали, які потрібно лише роздрукувати . Хорошої гри! Серед додактових питань - 3-теє правильна відповідь не раби, а "зрадники"!! (помилка)

Перегляд файлу

6 клас Урок-гра «Що? Де? Коли?»

Тема: Якою була Передня Азія в І тис. до н. е.

Мета: Закріпити знання учнів про державні утворення Передньої Азії в І тис. до н. е.

Використані матеріали: Всесвітня історія. 6—7 класи: Нестандартні уроки О. Е. Охредько;  підручник 6 класу Всесвітня історія. Історія України О.І. Пометун, П.В. Мороз, Ю.Б. Малієнко .

Вид заняття: урок- гра «Що? Де? Коли?»

Підготовчий етап: Попередньо (для зручності) вчитель розставляє парти по колу для команд, чи одна до одної та готує 20 фішок (можуть бути саморобні картонні фішки, пластикові, металеві).

Вчитель знайомить учнів з правилами гри та роздає пам’ятку-правила гри і пам’ятку-оцінювання. (ДРУКУЄМО 3-4 КОПІЇ КОЖНУ)

 

Фішки

Оцінка для групи

6-7

12

4-5

10

2-3

9

Менше 3-х

8

 

Правила гри:

1.Команди відповідають на питання вчителя / ведучого по черзі за годинниковою стрілкою. Якщо команда не може відповісти на запитання, то на це запитання може відповісти будь-яка з команд, яка підняла руку. Замість руки вчитель може використати 3 світильники, прапорці.

2.Руку піднімає капітан команди. Капітана обирає команда самостійно.

3.Якщо команда відповіла правильно то отримує 1 фішку. Якщо відповідь не правильна – 0 фішок. Час обговорення – 1 хвилина.

4.Відповідати потрібно спокійно, не викрикуючи з місця, а лише коли вчитель / ведучий надають вам слово.

5.Якщо учень викрикнув то питання не зараховується і фішка не дається.

6.Учні уважно слухають вчителя / ведучого.

7.Команди, які отримали менше 3-х фішок отримують 2-3 додаткові питання наприкінці гри.

РОЛІ- Капітан команди (3-ри капітани), ведучий та помічник ведучого.

Вчитель, (за бажанням) може обрати ведучого (серед здібних учнів) та помічника серед бажаючих учнів, які будуть допомагати вчителю з організацією гри. Помічник - даватиме фішки командам за правильну відповідь. Ведучий – впродовж гри зачитуватиме питання та оголошуватиме правильну відповідь.

Хід уроку:

І. Організаційний момент гри «Що? Де? Коли?»

Вчитель обирає здібного учня на роль ведучого та ділить клас на три групи. Учні займають свої місця. Помічник (якщо зголосився хтось із учнів) роздає пам’ятки. Кожна команда вигадує собі назву та девіз. (назви і девізи вчитель може підготувати заздалегідь) та обирається Капітан. – 5 хв. Після чого команди оголошують назви та девізи.

ІІ. Проведення уроку.

Вчитель після кожного раунду використовує «Музичну пузу» з власного телефону чи інших гаджетів.

Перший раунд - «Що/Хто?»

  1. Протягом ІХ – VІ ст. до н.е. ассирійські царі завоювали сусідні території і утворили нову державу. Як вона називалася? (Ново-Ассирійське царство).
  2. Найбільш боєздатна частина ассирійської армії. (Колісниці разом з кіннотою)
  3. Місто «Лігво-левів». (Ніневія)
  4. Найвідоміший цар Хайлдейського царства. (Навуходоносор ІІ)

Другий раунд – «Де?»

  1. Де була розташована країна Асирія ? (На півночі Дворіччя)
  2. В якому місці розташовувались ворота богині Іштар? (в м. Вавилон)
  3. В яких містах  Персії і в Дворіччя знаходились столиці Дарія І? (Персія – Персеполь, Дворіччя – Вавилон)

Третій раунд - «Чорний ящик»

  1. Ці тварини охороняли царський палац Ашшурбаніпала. (Крилаті бики –можна використати картинку з зображенням тварини на стіні)
  2. Символ влади Дарія І. (Скіпетр, ілюстрація на сторінці 82)
  3. Одна з священних тварин на стінах столиці Халдейського царства. (леви, може бути варіант дракони та бики сторінка 80)

Четвертий раунд – «Коли?»

  1. В якому столітті Кір ІІ створив сильне військо і завоював значні території Передньої Азії? (VІ ст. до н. е.)
  2. Назвіть царя Ново-Асирійського царства який правив в 669-627 рр. до н. е. (Ашшурбаніпал)
  3. В якому році Ніневію було взято штурмом і зруйновано вавилонянами. (612 р.)

Додаткові питання:

  1. Найграндіозніша архітектурна споруда в м. Вавилон, висота якої 91 метр. (Вавилонська вежа)
  2. В якому столітті О. Македонський звоював Перське царство? (ІV ст. до н. е.)
  3. Завдяки кому Вавилон впав під натиском персів в VІ ст. до н. е.? (завдяки рабам)

ІІІ. Підбиття підсумків уроку.

Вчитель оцінює діяльність учнів під час уроку-гри. Учні разом із вчителем озвучують моменти, які їм сподобались, аналізують помилки.

ІV. Домашнє завдання.

-Опрацювати параграф 18;

-Скласти кросворд на тему «Кочові племена залізного Віку на території України» (7-8 слів).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДРУК – РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ (ПАМЯТКА)


 

Фішки

Оцінка для групи

6-7

12

4-5

10

2-3

9

Менше 3-х

8

 

Фішки

Оцінка для групи

6-7

12

4-5

10

2-3

9

Менше 3-х

8

 

Фішки

Оцінка для групи

6-7

12

4-5

10

2-3

9

Менше 3-х

8

 

Фішки

Оцінка для групи

6-7

12

4-5

10

2-3

9

Менше 3-х

8


Правила гри:

1.Команди відповідають на питання вчителя / ведучого по черзі за годинниковою стрілкою. Якщо команда не може відповісти на запитання, то на це запитання може відповісти будь-яка з команд, яка підняла руку. Замість руки вчитель може використати 3 світильники, прапорці.

2.Руку піднімає капітан команди. Капітана обирає команда самостійно.

3.Якщо команда відповіла правильно то отримує 1 фішку. Якщо відповідь не правильна – 0 фішок. Час обговорення – 1 хвилина.

4.Відповідати потрібно спокійно, не викрикуючи з місця, а лише коли вчитель / ведучий надають вам слово.

5.Якщо учень викрикнув то питання не зараховується і фішка не дається.

6.Учні уважно слухають вчителя / ведучого.

7.Команди, які отримали менше 3-х фішок отримують 2-3 додаткові питання наприкінці гри.

Правила гри:

1.Команди відповідають на питання вчителя / ведучого по черзі за годинниковою стрілкою. Якщо команда не може відповісти на запитання, то на це запитання може відповісти будь-яка з команд, яка підняла руку. Замість руки вчитель може використати 3 світильники, прапорці.

2.Руку піднімає капітан команди. Капітана обирає команда самостійно.

3.Якщо команда відповіла правильно то отримує 1 фішку. Якщо відповідь не правильна – 0 фішок. Час обговорення – 1 хвилина.

4.Відповідати потрібно спокійно, не викрикуючи з місця, а лише коли вчитель / ведучий надають вам слово.

5.Якщо учень викрикнув то питання не зараховується і фішка не дається.

6.Учні уважно слухають вчителя / ведучого.

7.Команди, які отримали менше 3-х фішок отримують 2-3 додаткові питання наприкінці гри.

 

Правила гри:

1.Команди відповідають на питання вчителя / ведучого по черзі за годинниковою стрілкою. Якщо команда не може відповісти на запитання, то на це запитання може відповісти будь-яка з команд, яка підняла руку. Замість руки вчитель може використати 3 світильники, прапорці.

2.Руку піднімає капітан команди. Капітана обирає команда самостійно.

3.Якщо команда відповіла правильно то отримує 1 фішку. Якщо відповідь не правильна – 0 фішок. Час обговорення – 1 хвилина.

4.Відповідати потрібно спокійно, не викрикуючи з місця, а лише коли вчитель / ведучий надають вам слово.

5.Якщо учень викрикнув то питання не зараховується і фішка не дається.

6.Учні уважно слухають вчителя / ведучого.

7.Команди, які отримали менше 3-х фішок отримують 2-3 додаткові питання наприкінці гри.

 

Правила гри:

1.Команди відповідають на питання вчителя / ведучого по черзі за годинниковою стрілкою. Якщо команда не може відповісти на запитання, то на це запитання може відповісти будь-яка з команд, яка підняла руку. Замість руки вчитель може використати 3 світильники, прапорці.

2.Руку піднімає капітан команди. Капітана обирає команда самостійно.

3.Якщо команда відповіла правильно то отримує 1 фішку. Якщо відповідь не правильна – 0 фішок. Час обговорення – 1 хвилина.

4.Відповідати потрібно спокійно, не викрикуючи з місця, а лише коли вчитель / ведучий надають вам слово.

5.Якщо учень викрикнув то питання не зараховується і фішка не дається.

6.Учні уважно слухають вчителя / ведучого.

7.Команди, які отримали менше 3-х фішок отримують 2-3 додаткові питання наприкінці гри.

 

docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Пометун О.І., Мороз П.В., Малієнко Ю.Б.)
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку