23 квітня о 18:00Вебінар: Шкільна територія як об'єкт STEАM-дослідження

Урок-гра X та 0 з теми: Методи Інтервалів. Розв'язання завдань

Про матеріал
Гра сприяє максимальній активізації навчально-пізнавальної діяльності що є показником ефективності уроку та роботи вчителя . Інтерес та задоволення - надзвичайно важливі психологічні ефекти гри . Гра спочатку приваблює поставленою задачею , труднощами , котрі необхідно подолати , а потім – радість відкриття , відчуття подоланої перешкоди.
zip
До підручника
Алгебра і початки аналізу (академічний рівень) 10 клас (Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
26 лютого
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку