3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Укро-гра: "Математичні гіганти" з теми: "Ірраціональні вирази та рівняння"

Про матеріал
Навчальна гра забезпечує більш міцне закріплення знань , дозволяє застосовувати їх на практиці , допомагає вчителю контролювати , а учням удосконалювати набуті знання , вміння і навички.
Перегляд файлу

Урок-гра «Математичні гіганти»

Тема уроку «Ірраціональні вирази та рівняння»

Мета уроку: Навчити учнів застосовувати набрані знання на практиці; розвити в учнів логічне та образне мислення ; комунікативні здібності ; підвищити інтерес до розв’язування завдань підвищеної складності , виховувати почуття взаємодопомоги при розв’язуванні завдань, формувати творчу розвинену особистість.

Проникаючі в зоряні далі,

В таємниці земної кори,

Математика всіх закликає:

«Ти міркуй, фантазуй і твори»

Хід уроку:

  1. Клас поділяється на 2-3 групи залежно від кількості учнів . Вчитель обирає перших учнів кожної команди, а ті по черзі обирають наступних. Сформовані команди обирають собі назву (відповідно до теми ) і напрямок у якому буде змагатися певний учень команди
  1. Найрозумніший
  2. Самий кмітливий
  3. Самий талановитий
  4. Дешифрувальник
  5. Фантазери
  6. Художник

Гра проходить у 8 етапів:

Перший етап

Розминка

Команди отримують листочки із завданням . За 7 хвилин потрібно розв’язати завдання, кожне правильне оцінюється в один бал. Складні завдання після перевірки вчитель показує на дошці.

 

1.Спростити вираз і знайти його значення при m=25 та k=9

Відповідь 20

2.Знайти значення виразу при х=1

Відповідь -2.1

 

3.Знайти значення виразу при х=0.49

Відповідь 0.7

4.Знайти значення виразу при

Відповідь 15

5.Обчисліть

Відповідь 9

6.Обчисліть

Відповідь 11

 

7.Обчисліть

Відповідь 4

 

[Видається завдання самому талановитому ]

Другий етап

Змагання учнів в категорії «найрозумніший»

Правильний розв’язок завдання на дошці оцінюється 3 балами.

Розв’яжіть рівняння:

Відповідь х=2,х=-4

 

 

 

 

 

Третій етап

Змагання учнів в категорії «Самий кмітливий»

[Видається завдання дешифрувальнику]

1.Що більше :

Корінь 2-го степеня з суми всіх цифр або корінь 3-го з їх добутка (1 бал)

2.Знайдіть ціле значення квадратичного кореня з трицифрового числа , одна з цифр якого дорівнює 4 (1 бал)

3. Що більше чи (1бал)

1. Відповідь добуток цифр = 0 тому корінь найменший

2.20,12, 18…

3.<

 

 

 

Четвертий етап

«Самий талановитий»

Зробити музичний кліп на 1 хв  на тему «Степенева функція » Завдання видається після «Розминки». Час на підготовку 10 хв.(1-3 бали)

[Видається завдання художнику]

Пятий етап Змагання учнів в категорії

 

 

 

 

«Дешифрувальник»

Завдання видається після другого етапу

Замініть букви цифрами так , щоб отримати вірний приклад на множення . Кожній букві відповідає лише одна цифра. Різним буквам не можуть відповідати однакові цифри. (3 бали

)

 

Шостий етап .

Змагання учнів в категорії «Фантазери»

Наступне завдання – назвати найбільшу кількість прислів’їв , приказок , дотепних висловів. Кожне прислів’я чи приказка має містити числа , математичні терміни  тощо  і оцінюються в 1 бал . Команди по черзі називають прислів’я. Робити паузи заборонено. Перемагає та команда , яка назве найбільшу кількість висловів.

Наприклад :

«Одна голова добре , а дві краще »

«Хвалькові – ціна 3 копійки»

«Сім раз відмір- один раз відріж»

«У семи няньок дитя без ока»

 

 

 

 

 

Сьомий етап

Змагання учнів в категорії «художник»

Видається завдання після четвертого етапу.

Малюнок художників складається з 3 цифр, або геометричних фігур ( оцінюються в 0-5 балів)

На листочку художники роблять наброски малюнка. Поки художник малює своє творіння  на дошці учні розв’язують приклад:

У художника Богданова-Бєльського є картина «Усна лічба». На ній зображені учні сільської школи які усно розв’язують важкий приклад, записаний на класній дошці

Розвяжіть і ви цей приклад усно ( +1 бал)

Відповідь 2.

Восьмий етап

Підбивання підсумків гри і нагородження переможців

 

docx
До підручника
Алгебра і початки аналізу (академічний рівень) 10 клас (Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
26 лютого
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку