24 березня о 18:00Вебінар: Розвиток критичного мислення та медіаграмотності на уроках англійської мови

Урок "Харчування і здоров’я. Овочі і фрукти молочні продукти, їх значення для росту і розвитку.

Про матеріал
Вчити учнів розпізнавати корисні і шкідливі продукти харчування, пояснити, чому дітям потрібно вживати овочі, фрукти,молочні продукти щодня;пояснити значення харчування для здоров’я;виховувати свідоме ставлення до свого здоров’я
Перегляд файлу

УРОК «Основи здоров’я»

1 клас

 

Тема.  Харчування  і здоров’я. Овочі і фрукти  молочні продукти, їх значення для росту  і  розвитку.

Мета.    Вчити учнів  розпізнавати корисні і шкідливі  продукти харчування, пояснити, чому дітям потрібно вживати овочі, фрукти,молочні продукти щодня;пояснити значення харчування для здоров’я;виховувати свідоме ставлення до свого здоров’я.

Обладнання. Сюжетні малюнки: овочі, фрукти, молочні і м’ясні продукти,тістечка,цукерки,торти,чіпси,риба, каші; малюнки товстого  і худого хлопчиків, аплікація незакінченого дерева(тільки трава і стовбур), вирізані листочки дерева з наклеєними продуктами харчування,зелені і червоні кружечки, справжні яблука.

                                                             

Хід  уроку

І.Організаційний момент.

  • Гра «Коло друзів».

Діти стають у коло, передають один одному яблуко і говорять добрі слова:   радий тебе бачити, ти сьогодні, як сонечко, у тебе гарні очі, ти хороший учень, ти добрий товариш і  т.д.

Після цього складають руки у «Пірамідку  добра», говорячи при цьому: «Всім доброго дня».

ІІ. Вивчення  нового  матеріалу.

1.Повідомлення теми та мети уроку.

- Сьогодні на уроці ви навчитеся розпізнавати корисні і шкідливі продукти харчування, дізнаєтеся, чому дітям потрібно вживати різноманітну їжу.

2.Проблемне питання.

- Як ви вважаєте,для чого людина щодня вживає їжу?

(Їжа постачає до організму людини поживні речовини, які допомагають їй рости  і розвиватися).

3.  Робота з малюнками «Їжа, корисна для здоров’я».

Що таке здорова їжа?

Вітаміни групи  А

Вітаміни групи B

Вітаміни групи С

 

Вітаміни групи D                                              Каші

                                                                

Фізкультхвилинка.

Маю вуха-ними чую,

А ногами чимчикую,

рот, язик-поїм смачне,

ніс - почую запашне,

руки - брата пригортаю,

очі - все це розглядаю.

Я за ними доглядаю

Та здоровим підростаю.

        5. Практична робота.  Вибір корисної і шкідливої  їжі.

На дошці малюнки двох хлопчиків - худого і товстого. Між ними різні види їжі.

Завдання: вийти до дошки і розділити їжу між хлопчиками - хто, чим харчувався. Довести свою думку.

C:\Users\Domovoj\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\NMPF0ENJ\MC900441747[1].pngC:\Users\Domovoj\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\IC3NG0VZ\MC900441746[1].pngДокладно             C:\Users\Domovoj\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\NMPF0ENJ\MC900441718[1].pngC:\Users\Domovoj\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\IC3NG0VZ\MP900448467[1].jpgC:\Users\Domovoj\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9TSVX9KV\MC900441708[1].pngДокладноC:\Users\Domovoj\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\IC3NG0VZ\MC900441779[1].pngC:\Users\Domovoj\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\IC3NG0VZ\MC900441744[1].png                                                                                                                      

 

6. Гра «Карусель».

Діти утворюють два кола - зовнішнє і внутрішнє і стають обличчям один одному, навпроти кожного учасника з внутрішнього кола стоїть учасник з зовнішнього кола. Вчитель задає  для учасників тему для обговорення. Під час розповіді внутрішнє коло рухається вправо, а  зовнішнє стоїть. При цьому учасники говорять по черзі - спочатку зовнішнє коло, а потім внутрішнє.

Коли діти дійдуть до свого партнера, з яким починалась розмова, то гра закінчується. Після цього треба вибрати декількох учасників для підведення підсумків.

В даному випадку учні називають корисні і  шкідливі продукти харчування.

ІІІ. Узагальнення  і  систематизація  знань.

1.Гра «Хрестики-нулики».

Діти діляться на дві команди. Команди відгадують загадки. Якщо команда відповідає правильно, то клітинка заповнюється знаком даної команди (яблуко, яйця), якщо - ні, то заповнює своїм знаком інша команда.

 

 

Тема «Здорове харчування».

 

Загадки

Цього фрукту по шматку

 В чай добавлю для смаку.

 Запашистий та кисленький,

 Наче сонечко жовтенький.

 (Лимон)

Борщ із нього варить ненька,

 В нього шкурочка тоненька,

 Солодкуватий він на смак,

 Фіолетовий _ _ _ _ _.

 (Буряк)

На сметану, масло, сир

 Нам воно згодиться.

 І корисне, і смачне,

 Тече, як водиця.

 Колір в нього, наче сніг,

 Пригощу їм вас усіх!

 (Молоко)

Можна смажити, варити,

Можна і сирими пити.

Їх несе нам курочка,

Птаха-чеботурочка.

(Яйця)

 

Повний, в смужку карапуз,

Дуже схожий на гарбуз.

На баштанах підростає,

Полум’яну м’якоть має. 

(Кавун)

З молока його зробили,

 Та ретельно остудили.

 Нам здається, що в жару

 Його б з’їли по відру.

 (Морозиво)

З мене листя обдирають,

 Мене квасять, в борщ кидають,

 В пирогах мене печуть

 І в салат мене січуть!

 (Капуста)

Мов маленький м’ячик,

 Висить, а не скаче,

 Рум’яне, гладеньке,

 На смак солоденьке.

 (Яблуко)

До дітей на кожне свято

 Просять в гості завітати,

 Бо солодкий і смачний.

 Здогадались, хто такий?

 (Торт)

В розмальованій хустині,

 Солоденька всередині.

 Коли нею почастують,

 Діти тішаться, ласують.

 (Цукерка)

Сидить Марушка в семи кожушках.

 Хто її роздягає, той сльози проливає.

 (Цибуля)

Має хвіст, та не літає,

 має рот — не розмовляє.

 Можеш вудкою спіймати

 і загадку відгадати. (Риба)

 

2. Робота в групах.

Діти діляться на 3 групи.

Кожна група отримує аркуш  з наклеєним стовбуром і вирізаними листочками, на яких зображено ілюстрації корисних і шкідливих продуктів. Учням потрібно наклеїти на гілочки дерева листочки з зображенням корисних продуктів харчування. Утворити галявину корисної їжі.

 

C:\Users\Domovoj\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\9TSVX9KV\MC900340730[1].wmf

 - Які листочки ви вибрали ? Чому?

- Листочки на яких намальовано молоко, буряк, капуста, сік, сир, риба, гречана каша, яблуко, морква, яйця, лимон, шипшина. Тому що у цих продуктах є багато вітамінів і вони є корисними для здоров’я людини.

ІV. Підсумок.

  • Гра «Набери більше фішок».

- Діти, на парті у вас кружечки в конвертику. Вони двох кольорів: зелені й червоні. Перевіримо, як ви засвоїли матеріал уроку. Зелені кружечки відкладайте, якщо ви дотримуєтесь правил харчування, червоні – якщо знаєте, що так робити не можна.

Пішов до школи, не поснідавши;

Абрикоси помив, потім з’їв;

Купив яблука й зібрався їх їсти, не помивши;

Замість обіду з’їв бутерброд і запив газованою водою;

На обід їв борщ, рибу з гарніром, компот;

На вечерю вирішив з’їсти кілька бутербродів і булочку;

Відразу після обіду побіг грати у футбол.

Тепер підрахуємо кружечки: 2 зелених, 5 червоних.

  • Сюрприз.

По роботі й нагорода. Вчитель пригощає учнів смачненькими яблуками.

 

 

docx
Додано
20 січня 2020
Переглядів
721
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку