Практична робота № 2
Тема: Розділення неоднорідної суміші.
Цілі:
Формування ключових компетентностей:
Формування предметних компетентностей:
Обладнання: інструктивні картки, набір реактивів для роботи та штатив із пробірками або мультимедійний проектор і комп’ютер.
Тип уроку: практична робота (розвиток компетентностей)
Форми роботи: бесіда, практична робота, групова робота, ігровий прийом.
ХІД УРОКУ
І. Організація класу.
Привітання; перевірка присутніх; встановлення робочої атмосфери; пояснення виду робіт на уроці.
II. Актуалізація опорних знань.
1.Наведіть приклади чистих речовин та сумішей, які використовують у побуті? (Чисті речовини-дистильована вода, суміші- повітря, молоко, сік, газована вода, розчин оцту).
2. Знайдіть відповідність:
Речовина фізичне тіло
1. Ртуть а) іграшка
2. Пластмаса б) стіл
3. Деревина в) термометр
3. З наведених властивостей виберіть фізичні
А. Температура плавління.
Б. Іржавіння
В. Горіння.
Г.Розчинність у воді.
4. З наведеного переліку виберіть суміші:
А. Повітря.
Б. Залізо.
В. Кисень.
Г. Морська вода.
Д. Чай
5. Чисті речовини відрізняються від сумішей за :
А. кольором
Б. складом
В. смаком.
III.Повторення правил техніки безпеки в кабінеті хімії під час проведення хімічного експерименту, інструктаж перед початком практичної роботи.
1.Правила роботи з нагрівними приладами.
2. Правила безпеки при нагріванні.
IV. Самостійне виконання роботи за інструктивними картками.
ІНСТРУКТИВНА КАРТКА
Дата ___________________________________________________________________ Прізвище _______________________________________________________________ Клас ___________________________________________________________________ ПРАКТИЧНА РОБОТА № 2. Розділення неоднорідної суміші. Мета: використати способи розділення сумішей для очищення солі від піску. Обладнання та реактиви:
З правилами БЖД ознайомлений(на) та зобов’язуюсь їх виконувати _____________ ХІД РОБОТИ
Спостереження: ________________________________________________________ ________________________________________________________
Спостереження: _________________________________________________________
Спостереження: ________________________________________________________
Спостереження: ________________________________________________________
Спостереження: _________________________________________________________ Висновок: _______________________________________________________________ ______________________________________________________________ _____________________________________________________ ______________________________________________________________ ______________________________________________________________
|
V. Прибирання робочого місця.
Фізкультхвилинка .
VІ. Складання звіту про роботу.
Оформлення звіту про виконану роботу в зошиті, висновки до роботи.
Висновок: неоднорідні суміші можна розділити…
VІІ. Підбиття підсумків уроку.
1. На уроці я...
- дізнався...
- зрозумів...
- навчився...
2.Гра «Хрестики-нуліки».
Дайте правильну відповідь:
а)чиста речовина
сірка |
цукор |
кофе |
золото |
вітаміни |
залізо |
спирт |
пісок |
молоко |
б)суміш
сік |
спирт |
срібло |
дист.вода |
повітря |
пальне |
золото |
глина |
лимонад |
VІІІ. Домашнє завдання: повторити §5 Речовини. Чисті речовини і суміші. Провести домашній експеримент по розділенню сумішей: води й олії, цукру й піску.