Урок і презентація на тему: "Додавання і віднімання десяткових дробів."

Про матеріал
Урок і презентація на тему: "Додавання і віднімання десяткових дробів."  Узагальнити, систематизувати знання учнів з теми: «Додавання і віднімання десяткових дробів». Відпрацювати уміння виконувати дії додавання і віднімання десяткових дробів.  Розвивати в учнів старанність, культуру відповіді, логічну увагу, критичність і швидкість розв’язування.  Вчити учнів висловлювати свою думку, бути відповідальними за спільну справу, вміти оцінювати свою роботу і роботу своїх товаришів.
Перегляд файлу

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема уроку:

                              Додавання і віднімання десяткових дробів.

Мета уроку:

  • Узагальнити, систематизувати знання учнів з теми: «Додавання і віднімання десяткових дробів».

Відпрацювати уміння виконувати дії додавання і віднімання десяткових дробів.

  • Розвивати в учнів старанність, культуру відповіді, логічну увагу, критичність і швидкість розв’язування.
  • Вчити учнів висловлювати свою думку, бути відповідальними за спільну справу, вміти оцінювати свою роботу і роботу своїх товаришів.

Принципи навчання на уроці:

  • Взаємодопомога;
  • Взаємоповага;
  • Постійне самовдосконалення;
  • Захист своїх інтересів;
  • Обґрунтування своїх думок та думок товариша.

Об’єкт контролю на уроці:

  • Правильність виконання завдань;
  • Охайність і дотримання єдиних вимог до оформлення завдань;
  • Швидкість роботи;
  • Взаємоповага під час спілкування;
  • Коректність стосунків учнів.

Тип уроку:

                      Узагальнення та систематизація знань учнів.

Структура уроку:

  1. Організаційний момент.
  2. Перевірка домашнього завдання.
  3. Розминка.
  4. Узагальнення та систематизація знань.
  5. Розв’язування прикладів і задач.
  6. Самостійна робота.
  7. Підсумок уроку.
  8. Домашнє завдання.

Обладнання:

  •                Мультимедійна дошка
  •                Картки з відповідями

 

Хід уроку:

 

  1. Організаційний момент.

 Повідомлення теми і мети уроку.

 

  1. Перевірка домашнього завдання.

         Наявність письмового завдання перевіряють консультанти.

 

  1. Розминка.

На мультимедійній дошці з’являються приклади на дії додавання або віднімання, кожен учень розв’язує відповідно один приклад.

1)  1,3+12,74=______              11) 15+1,7=______

2)  5,302+0,768=______          12) 17,61-16,7=______

3)  35,05-8,0023=______         13) 48,6-2,26=______

4)  0,013-0,0072=______         14) 52,8+10,22=_____

5)  10,22+40,8=_____              15) 7,3-4,206=______

6)  4,206+7,7=_____                16) 4,72-2,03=_____

7)  175,37-35,3=_____            17) 35,3+40,37=______

8)  2,28+4,01=_____                18) 7,39+2,28=_____

9)  5,67+3,23=_____                19) 9,72-4,72=____

10) 20-5,5=_____                     20) 15,1-3,9=_____

 Після розв’язання вони знаходять свої відповіді на картках і складають девіз уроку: «Вчитись старанно!»

 

  1. Узагальнення та систематизація знань (фронтальне опитування). Питання проектуються на дошку.
  1. Сформулювати правило додавання десяткових дробів.
  2. Властивості додавання.

 

  1. Розв’язування прикладів і задач. 
  1. Розв’язування прикладів які учні придумали самостійно в дома.
  2. Розв’язування задачі № 852.
  3. Розв’язування вправ: № 868 (1,2,3,4), 860 (1,2).

 

  1. Самостійна робота.

Учні працюють в групах, завдання проектується на дошці.  

Самостійна робота

  1. Знайти значення виразу:

I в     52,8+10,22-40,8=                                              II в    7,3-4,206+7,7=

III в   175,37-(35,3+40,37)=                                      IV в   7,39-(2,28+4,01)=

  1. Знайти:

I в     у метрах: 35,7м-34см=                              II в    у дециметрах: 65см+0,27дм=

III в   у кілограмах: 6ц-25,6кг=                         IV в   у центнерах: 2т+4,5ц=

  1. Розв’язати рівняння:

I в     х+13,5=17,85                                            II в    3,07+у=9,077

III в   (2,33+х)-59,3=4,26                                  IV в   (93,2-х)-1,25=3,254

 По закінченню учні консультанти перевіряють і оцінюють роботу учнів своєї групи, на дошці з’являються відповіді

 

  1. Підсумок уроку.

Кожен учень сумує свої бали отримані у індивідуальній картці. Учитель аналізує роботу кожного учня.

Індивідуальна картка

____________________________________

 

Вид завдання

Кількість балів

1

Домашнє  завдання.

 

2

Розминка

 

3

Узагальнення та

систематизація знань.

 

4

Творчі роботи

 

5

Самостійна робота.

 

6

Усього:

 

 

 

  1. Домашине завдання.

Підручник, §30. Вправи № 853; 870(1,2). Повторення: №874.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: «Додавання і віднімання десяткових дробів»

Номер слайду 2

Мета уроку: Узагальнити, систематизувати знання з теми: «Додавання і віднімання десяткових дробів». Відпрацювати уміння виконувати дії додавання і віднімання десяткових дробів. Розвивати старанність, культуру відповіді, логічну увагу, критичність і швидкість розв’язування. Вчитись висловлювати свою думку, бути відповідальними за спільну справу, вміти оцінювати свою роботу і роботу своїх товаришів.

Номер слайду 3

12 Усього: 6 3 Самостійна робота. 5 3 Розв’язування вправ. Творчі роботи. 4 2 Узагальнення та систематизація знань. 3 1 Розминка. 2 3 Домашнє завдання. 1 Кількість балів Вид завдання № Індивідуальна картка

Номер слайду 4

Розминка. Обчислить: 1) 1,3+12,74=______ 10) 20-5,5=_____ 2) 5,302+0,768=______ 11) 15+1,7=______ 3) 35,05-8,0023=______ 12) 17,61-16,7=______ 4) 0,013-0,0072=______ 13) 48,6-2,26=______ 5) 10,22+40,8=_____ 14) 52,8+10,22=_____ 6) 4,206+7,7=_____ 15) 7,3-4,206=______ 7) 175,37-35,3=_____ 16) 4,72-2,03=_____ 8) 2,28+4,01=_____ 17) 35,3+40,37=______ 9) 5,67+3,23=_____ 18) 7,39+2,28=_____

Номер слайду 5

3,094 140,07 51,02 0,91 11,906 8,9 75,67 14.5 63,02 2,69 6,29 16,7 9,67 6,07 46,34 0.0058 27,0477 13.04 В ч и т и с ь с т а р а н н о !

Номер слайду 6

Узагальнення та систематизація знань Сформулювати правило запису додавання і віднімання десяткових дробів в стовпчик. Властивості додавання.

Номер слайду 7

Розв’язування прикладів і задач. Розв’язування прикладів які учні придумали самостійно в дома. Розв’язування задачі № 852. Розв’язування вправ: № 868 (1,2,3,4), 860 (1,2).

Номер слайду 8

Самостійна робота I в Знайти значення виразу: 52,8 +10,22 - 40,8; Знайти у метрах: 35,7м - 34см; Розв’язати рівняння: х +13,5 = 17,85. II в Знайти значення виразу: 7,3 - 4,206 +7,7; Знайти у дециметрах: 65см + 0,27дм; Розв’язати рівняння: 3,07 + у = 9,077. III в Знайти значення виразу: 175,37 - (35,3 + 40,37); Знайти у кілограмах: 6ц - 25,6кг; Розв’язати рівняння: (2,33 + х) - 59,3 = 4,26. IV в Знайти значення виразу: 7,39 - (2,28 + 4,01); Знайти у центнерах: 2т + 4,5ц; Розв’язати рівняння: (93,2 - х) - 1,25 = 3,254.

Номер слайду 9

Ввідповіді до самостійної роботи I в Знайти значення виразу: 52,8 + 10,22 - 40,8 = 22,22; Знайти у метрах: 35,7м - 34см = 35,36м; Розв’язати рівняння: х +13,5 = 17,85; х = 4,35. II в Знайти значення виразу: 7,3 - 4,206 +7,7 = 10,794; Знайти у дециметрах: 65см + 0,27дм = 6,77дм; Розв’язати рівняння: 3,07 + у = 9,077; у = 6,007. III в Знайти значення виразу: 175,37 - (35,3 + 40,37) = 99,7; Знайти у кілограмах: 6ц - 25,6кг = 574,4кг; Розв’язати рівняння: (2,33 + х) - 59,3 = 4,26; х = 61,23. IV в Знайти значення виразу: 7,39 - (2,28 + 4,01) = 1,1; Знайти у центнерах: 2т + 4,5ц = 24,5ц; Розв’язати рівняння: (93,2 - х) - 1,25 = 3,254; х = 88,696.

Номер слайду 10

Підсумок уроку.

Номер слайду 11

Домашине завдання. Підручник, §30. Вправи № 853; 870(1,2). Повторення: №874.

Номер слайду 12

Дякую за урок!

zip
Додано
23 березня 2023
Переглядів
258
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку