Очікуванні результати: володіє навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел; застосовує прийоми раціональних обчислень; розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; розв’язує рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; розв’язує складені задачі на 2–4 дії, які є комбінацією вивчених видів простих задач; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; підтримує порядок на робочому місці; виявляє пізнавальну активність на уроках; співпрацює і взаємодіє з іншими
Організація класу до уроку. Люблю я свій розум, Сприймаю все нове. Увагу і пам’ять. І мислю логічно. Працює мій мозок Вчителя слово, І вчусь я старанно. Здійсню я практично. Урок має бути Ми будемо Цікавим, повчальним, Уважними, дисциплінованими, казковим, чарівним, активними, працьовитими, продуктивним, плідним, зібраними, слухняними, веселим, успішним, творчим, наполегливими, розумними, захоплюючим творчими
ОСТРІВ «ЦІКАВИНОК»У поході ми мандруєм,Самі їжу ми готуєм. Вшістьох за декілька хвилин. По дев'ять чистим картоплин,Зваримо суп із них. Скільки буде в супі їх? На острові три зайчики сиділи,З апетитом моркву їли,Всіх по вісім, як один. Скільки з'їли всіх морквин? Білка моркву посадила,Штук шістнадцять там вродило, П'ять зайців по три зірвали, Скільки білочці зосталось?