ІГРИ, СПРЯМОВАНІ НА ЗБАГАЧЕННЯ ПАСИВНОГО СЛОВНИКА СЛОВАМИ, ЩО ПОЗНАЧАЮТЬ КОЛІР НА ОСНОВІ ПОРІВНЯННЯ ПРЕДМЕТІВ.
Підготувала: вчитель-логопед
Городнянського ясла-садка №4
Боженко Ж.А.
Мета: пояснити значення слів такий, така; формувати уміння порівнювати предмети за кольором; розвивати дрібну моторику пальців рук.
Дидактичний матеріал: мозаїка червоного та зеленого кольору, поле для викладання мозаїки.
Хід гри. Малюку пропонують мозаїку червоного та синього кольору. Дорослий показує дитині мозаїку червоного кольору, каже, що це грибочок, і закріплює її на полі для викладання.
Дорослий. Знайди такий самий грибок. (Дитина знаходить таку саму мозаїку і закріплює її.)
Дорослий (показує два пальці). Два грибочки.
Дитина повторює рухи, показуючи два пальці (якщо вона не може повторити цього руху, — їй допомагає дорослий).
Дорослий. Це червоні грибочки. Знайди ще такий самий грибочок.
Далі подібним чином гра продовжується.
Мета: пояснити значення слів такий, така; формувати уміння порівнювати предмети за кольором; розвивати дрібну моторику пальців.рук.
Дидактичний матеріал: мозаїка червоного та зеленого кольору, поле для викладання мозаїки.
Хід гри. Попередньо дорослий викладає з мозаїки контур дерева і каже, що це яблунька.
Дорослий. На яблуньці ось таке яблучко (закріплює червону мозаїку). Це червоне яблуко. Знайди таке саме. (Дитина знаходить І закріплює червону мозаїку у межах контуру крони.)