Урок " Ігри та розваги"

Про матеріал
Розробка уроку з англiйськоi мови у 2 класi за темою «Iгри та розваги» за пiдручником О. Д. Карп’юк.
Перегляд файлу

 

 

 

Конспект   уроку

з англiйськоi мови у 2 класi

за темою «Iгри та розваги»

за пiдручником  О. Д. Карпюк

 

F:\фадеева 2 класс держстандарт\PIC_0018.JPG

Пiдготувала:

учитель англiйської мови

СЗШ І-ІІІ ступенів   18

м. Сєвєродонецьк

Фадєєва Тетяна Григорiївна

 

 

 

Тема « Iгри та розваги»

Мета уроку

навчальна:

- Повторити та закрiпити знання, отриманнi на попереднiх уроках за темою «Lets play

- активiзувати лексику за допомогою вiршiв, пiсень;

- практикувати у вимовi слiв - назв iграшок, дii;

- повторити вживання  граматичних конструкцiй « I have got», «She has got», « I can swim», « I cant fly » в усному дiалогiчному та монологiчному  мовленнi;

- удосконалювати навички читання. умiння  працювати в парах, в групах.

розвиваюча:

_ розвивати комунiкативнi  навички , навички усного мовлення та аудiювання;

-розвивати фонематичний слух, лексичну память та мовну здогадку.

виховна:

- сприяти вихованю взаємодопомоги, дружби, iнтересу до урокiв англiйськоi мови.

Тип уроку:  формування вмiнь та навичок усного мовлення

Оснащення: пiдручник,малюнки, картки з зображенням дiй   jump, run, climb, ride a bike, fly a kite, read , write, draw, sing , dance.,коробка з iграшками

Хiд  уроку:

I.Органiзацiйний момент

1. Greetings - Привiтання

Teacher: Good morning, boys and girls. How are you?

Pupils: Fine. Thank you. And how are you?

T.: I am fine. Thank you. Sit down, please.

2. Phonetic exercise

T. Для того щоб нам добре працювалось  на уроцi, необхiдно правильно вимовляти всi звуки. Тож давайте потренуємо нашi язички i повторимо деякi англiйськi звуки.

Учитель показу  карточки з зображенням звукiв, а дiти промовляють вiршик,  на затренування цього  звуку.

Little monkey in the tree,

That is what she said to me:

The, the, the. Thee, thee, thee.

That is what she said to me.

Why do you cry, Willey?

Why do you cry?

Why , Willey? Why , Willey?

Why , Willey? Why?

Скоромовки:

A black cat sat on a mat and ate a fat rat.

Peter Piper picked a pack of pickled peppers.

T.: Well done. Thank you.

II. Основна частина уроку.

1. Повiдомлення теми та мети уроку

T.: You have to make a crossword, you’ll know the topic of our lesson.  We are going to revise all the material.

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

a

L

 

 

 

 

b

e

 

 

 

 

c

t

 

 

 

 

d

s

p

l

a

y

e

 

 

 

 

 

 

2. Повторення вивчених лексичних одиниць.

Вчитель показує карточки з зображенням iграшок i називає iх. Учнi хором повторюють.  Вчитель запитує: « What have you got? », «What does Helen have got? », «Whose toys are they? » (I have got a plane. Helen has got a kite. These are Helen s toys).

Аналогiчно опрацювують iншi  малюнки.

3. Контроль навичок читання.

T. Давайте перевiримо домашнє завдання. Спочатку   згадай-мо правила читання буквосполучень or, ar,oo, ea, th, wh. Прочитайте за мною (учнi повторюють за вчителем читання вправи).

or – pork sort short north shorts cord horse effort fork sword

ar – far bar star card car party part hard park art mark army

 oo - good cook foot look tooth stood took wool book wood

 ea - seal beach deal sea beak steal teach read

th - this they the that father mother thick both month thin path mouth

wh - which whish why white where whale when wheel

А тепер ви самостiйно прочитайте вправу №2 ст.78. ( Учнi ланцюжком читають вправу).

4.Фiзкультхвилинка.

Two little hands go clap, clap, clap.

Two little legs go tap, tap, tap.

Two little eyes are open wide.

One little head goes side to side.

5.Тренування дiалогiчного мовлення з опорою на аудiозапис PB,task 2.p.74. Гра « Magic box».

T. It’s time to play. We have the toys in the box. If you want to get one of them,

You have to make a dialogue. Firstly, listen to the dialogue. (Учнi слухають  аудiозапис ,учитель зупиняє аудiозапис пiсля кожноi реплики, щоб учнi повторили).

  • This present is for you.
  • What is this in the box?
  • Open and see.
  • Wow! What a nice teddy bear! Thank you.

T. I give you a magic box with the toys. Who will be the first? Let’s choose.

Учнi промовляють лiчилку:

 One, two, three,

Out goes he!-

Учнi розiгрують у парi дiалог. Потiм учитель пропонує учням показати свої подарунки.

6.Повторення  лексичного та граматичного матерiалу.Повторення пiснi «I am a cat.I am a cat. Look at me. »

T.: Let’s read and translate the song on page seven and one. Let’s sing the song and then write down any sentence from this song with the verb «can»

Учитель показує малюнки з зображенням дiй. (Учнi спiвають).

Потiм кожен учень складає i записує  1 речення в зошитi з конструкцiєю «I can…».

7. Групова робота «Одягнемо ляльку».Учнi дiляться на три групи.(4-5 учнiв в кожнiй групi).  Кожна група отримує ляльку, набiр одягу та карточку з завданням.

Card №1.

This is a doll. Her name is Ann. She is a pupil. She is at school. She has got a blouse and a red skirt. She has got black shoes on her feet.

Card № 2.

This is a doll. Her name is Helen. She is in the garden. The weather is rainy. She has got a pink raincoat and a yellow cap on her head. She has got a pair of brown boots on her feet.

Card № 3.

This is a doll. Her name is Jane. She is at the birthday party. She has got a blue dress and blue shoes on her feet. She has a small bag in her hand. She is very nice.

Пiсля закiнчeння учнi розповiдають як одягнена iх лялька.

III.Заключна частина уроку.

T. Well done. Thank you. I see you liked this task. So your home task is to draw your favourite doll and tell what she has got. (Учитель виставляє оцiнки та коментує iх. Опитує учнiв, що було цiкаво для них, a що нi.

I am very pleased with our lesson. Now stand up, please. The lesson is over.

( Song “Goodbye, my friends” )

 

 

F:\фадеева 2 класс держстандарт\PIC_0024.JPG

 

F:\фадеева 2 класс держстандарт\PIC_0021.JPGF:\фадеева 2 класс держстандарт\PIC_0025.JPG

       F:\фадеева 2 класс держстандарт\PIC_0023.JPG

 

 F:\фадеева 2 класс держстандарт\PIC_0020.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 березня 2019
Переглядів
853
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку