28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок індивідуального опрацювання матеріалу за Комбінованою системою М.П.Гузика "Десяток. Повторення таблиць додавання й віднімання чисел в межах 10".

Про матеріал
  • 1. Технологія навчання за комбінованою системою М.П.Гузика
  • 2.Першою складовою технології комбінованого навчання є урок вивчення нового матеріалу (РМБ). Його мета – засвоєння учнями формальних знань (теорій, термінів, понять) на репродуктивному рівні.
  • 3.Для цього уроку вчитель готує блок навчальної інформації – своєрідний друкований посібник, виконаний на окремих аркушах, які роздаються учням. Блок містить назву теми, перелік проблем, які слід розібрати і репродуктивно засвоїти, список основної і допоміжної літератури, розгорнутий зміст блоку навчальної інформації. Як правило, зміст блоку базується на уже засвоєних учнями знаннях і є максимально лаконічним викладом матеріалу.
  • 4.Наступним уроком є урок фронтального опрацювання навчального матеріалу (ФОМ). Має на меті осмислення учнями навчального матеріалу і формування умінь і навичок. Структура його така: 1) повторення учнями блоку навчальної інформації; 2) фронтальне виконання завдань, визначених спеціальною програмою; 3) фіксація по пам`яті відповідей на основі запитань у зошиті; 4) контрольне опитування.
  • 5..На наступному етапі використовують урок індивідуального опрацювання навчального матеріалу (ІОМ). Зазначений урок має дати учням можливість виявити, реалізувати і удосконалити свої досягнення в навчанні. Він побудований на диференційованій основі і має таку структуру: 1) ознайомлення і вибір проблеми для індивідуальної роботи; 2) виконання індивідуальної програми; 3) перевірка результатів виконання програми.
  • 6.При виконанні обраної програми учням дозволяється користуватися наявними в кабінеті джерелами інформації. Вони можуть вільно пересуватися по класу і звертатися за консультацією до вчителя.
  • Поданий урок - програма індивідуального опрацювання по темі "Десяток. Повторення таблиць додавання й віднімання чисел в межах 10"
Перегляд файлу

 

Урок № 77                                                   ІОМ №1

 Тема: Десяток. Повторення таблиць додавання й віднімання чисел в межах 10.

 

Девіз: Господь дає мудрість, з Його уст – знання й розум! (Приповісті 2, 6)

Програма  «С»

  1. Обчисли

3 + 4  =                9 – 1 =                   

8 – 3  =                4 + 5 =

4 + 2  =                8 – 6 =

5 + 2  =                7 – 4 = 

 

  1. Розв’яжи задачу

В гаражі було 5 машин. Приїхало ще 3 машини. Скільки машин стало?

 

  1. Накресли відрізок довжиною 5 см.

 

Програма    «В»

  1. C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\ф.jpgОбчисли

3 + 4 + 3 =                    9 – 1 – 5 =

8 – 3 – 2 =                    4 + 5 – 7 =

4 + 2 + 3 =                    8 – 6 + 5 =

  1. + 2 – 4 =                 7 – 4 + 7 =
  2.  
  1. Розв’яжи задачу

      В гаражі було 5 фіолетових машин, а зелених – на 3 машини більше. Скільки  зелених  машин було в гаражі?

 

  1. Виміряй відрізок і накресли в зошиті такої самої довжини.

 

 

 

Програма  «А»

  1. Обчисли і порівняй

3 + 4            3 +7                 9 – 1           5 + 3

C:\Users\Iam\Desktop\картинки\картинки_files\мш.jpg8 – 3            2 + 5                4 + 5          7 – 6

4 + 2            3 + 6                8 – 6           5 + 4

  1. + 2          4 + 5                7 – 4           7 – 6

 

  1. Розв’яжи задачу

      В гаражі було 8 фіолетових машин, а  зелених –  3 машини. На скільки більше  фіолетових  машин було в гаражі?

 

  1. Виміряй відрізок і накресли в зошиті на 2см довший.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Колісник Анна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
165
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку