Урок інформатики на тему ". Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів."

Про матеріал

Конспект уроку з інформатики для 2 класу, який містить вправи на розвиток логічного мислення.

Перегляд файлу

Урок 2

Тема. Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.

Мета: навчити доповнювати зображення підписами чи коментарями у вигляді кількох слів, поглибити знання дітей про можливості графічного редактору Tux Paint; розвивали логічне мислення, пам'ять уяву, фантазію; виховувати інтерес до поглиблення знань з інформатики, малювання у графічних редакторах.

Обладнання : презентація, зошит з друкованою основою, проектор, комп'ютер, індивідуальні завдання для визначення розвитку логічного мислення.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку:

І. Організаційний  момент

1. Привітання

Продзвенів дзвінок.

Ми розпочинаємо наш урок.

Допитливі в класі діти

Про все хочуть знати на світі.

З добрим ранком!

2. Перевірка готовності до уроку

- Нумо гляньте всі швиденько, чи все готово у вас до уроку? Чи нічого не заважає?Добре.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Повторення правил техніки безпеки. Гра «Правильно-неправильно» 

- Якщо вислів правильний –плескаєте у долоньки,якщо ні – тупаєте ногами. 
Ви всі витерли взуття , 
Щоб не нести в класс міття . (Долоньки) 
А щоб сіли ми за парту, 
Вчитель нам дає команду. (Долоньки) 
Ти підсунь дисплей близенько , 
І дроти поправ хутенько! (Ніжки ) 
Від екрана ти відсядь 
На сантиметрів 50! (Долоньки ) 
Хоч стомились в мене очі , 
Та все ж граюся охоче! (Ніжки ) 
Я дротів не зачіпаю, 
Правило це добре знаю! (Долоньки) 
Час ціную , не марную,
Із комп’ютером працюю, 
Думав, що на 2 хвилини , 
А програв аж 3 години . (Ніжки )

2. Фронтальне опитування

- З яким графічним редактором ми працюємо? (Tux Paint)

- Хто є головним героєм даної програми(Пінгвін на  ім'я Тукс)

- Які можливості має цей графічний редактор? (Створювати зображення, змінювати вже готові зображення, створювати зображення з геометричних фігур)

-  За допомогою яких геометричних фігур можна створювати зображення?

- Які властивості мають геометричні фігури у програмі TuxPaint? (Розмір, форма, контур, заливка)

3.Інтелектуальна розминка. Робота на індивідуальних картках

а) Доповни ряд чисел.

1, 3, 5, …, …,11. 40, 35, 30, …, …, 15.

б) Розгадай ребуси.

С  3 бок (Стрибок)  Г 1 а (Година)

в) Визнач предмет за його ознаками.

Пухнаста, руда, працьовита -… (Білка)

г) Назвати предмети одним словом.

помідор, огірок, капуста - це (Овочі)

 ялина, верба,яблуня - це (Дерева)

4. Малюнковий кросворд

- Подивіться на екран. Вам потрібно розгадати кросворд та отримати  ключове слово.

- Яке ключове слово отримали?

- Що таке палітра?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

1. Оголошення теми і мети уроку

- Для того, щоб дізнатися, яка тема сьогоднішнього уроку, відгадайте ребуси.

(Малюнок)(Підпис)

- Діти, на сьогоднішньому уроці ми дізнаємося про нові можливості графічного редактору  Tux Paint, а саме про створення написів під зображеннями.

 

 IV. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь вчителя  в супроводі презентації

 -У графічному редакторі Tux Paint ти можеш створювати чудові листівки, щоб дарувати їх своїм батькам і друзям на різні свята.

 - Для створення написів на малюнках у графічному редакторі TuxPaintіснує спеціальний інструмент Текст.

- Щоб створити напис, потрібно виконати таку послідовність дій:

  • Вибрати інструмент Текст.
  • Клацнути лівою клавішею миші в тому місці малюнка, де має починатися напис. У прямокутнику, що з’явиться, мигатиме курсор. Це  область введення тексту.
  • Ввести потрібний текст з клавіатури.
  • Після введення тексту клацнути вказівником миші за межами області введення тексту. Тепер можна продовжувати малювати.
  • В Наборі інструментів можна обрати різні види шрифту для напису.

- Для першого українського мультиплікаційного серіалу «Лис Микита», знятого за мотивами казки Івана Франка, було створено 450 тисяч комп’ютерних малюнків.

2. Бесіда за вивченим матеріалом

- Що можна додавати до малюнків графічному редакторі Tux Paint? (Можна додавати написи)

- Яким чином можна додати напис? (Вибрати на Панелі інструменті вкладку Текст та ввести його.)

- Як ми можемо змінювати текст? (Ми можемо змінювати його шрифт, розмір, положення)

V. Фізкультхвилинка(електронна)

- Підведіться всі з-за парт, трішки відпочинемо.

- Відпочили? Продовжуємо працювати.

VІ. Практична робота за ПК

1. Інструктаж до практичної роботи

- Сьогодні на уроці ми навчимося створювати написи під малюнками. Для цього нам потрібно:

  •   Відкрити програму Tux Paint.
  •   Завантажити вкладка Новая, обрати розмальовку Літак та натиснути Ок.
  •   Використовуючи інструменти Магія та Заливка розфарбувати малюнок.
  •   На панелі інструментів обрати вкладку Текст, навести на поле для малювання, поставити курсор та ввести «Щасливої дороги!».
  •   Обрати колір тексту, та його розташування на області для малювання.
  •   Натиснути лівою кнопкою миші поза програмою TuxPaint та продовжити малювання.
  •   Зберегти малюнок.

2. Практично робота за ПК

- Зараз сідаємо за комп'ютери та за поданим інструктажем виконуємо практичну роботу.

VІІ. Закріплення набутих знань, умінь і навичок

1. Релаксація для очей

Очі швидко обертаєм,

Головою не хитаєм.

Вліво раз, два, три, чотири.

Вправо стільки ж повторили.

По колу очі обертаєм

І все навколо розглядаєм.

Раз коло, два і три, чотири.

Щільніше очі ми закрили.

На п’ять і шість їх потримали

І потім знову закружляли.

2. Завдання «Для кмітливих»

а)Робота над загадками

Круглий, як куля,   
Червоний, як кров,

Зелений, як трава,

Солодкий, як мед.(Кавун)

Золотий пішов,

А срібний прийшов.(Сонце, місяць)

б)Допоможіть тваринкам знайти вихід

lab_1lab_2

в) Встановіть закономірність та на місці пропуску вставте потрібне число

 

 

 

 

г)За назвами дій, властивих кожній тварині, відгадати, хто їх виконує:

  • плаває, кряче –... (качка),
  • літає, пищить –... (комар),
  • бреде, реве –... (ведмідь),
  • бігає, ірже –.. (кінь).

VІІ. Підсумок уроку

1. Підсумкова бесіда

- Яку практичну роботу ми сьогодні виконували?

- Які підписи можна створювати під зображеннями?

- Розкажіть послідовність створення підпису під зображенням.

2. Прощання

- На цьому наш урок закінчено. До побачення!

https://img2.zakaz.ua/upload.version_1.0.990726cd059c6d65756fe28611b66908.1350x1350.jpeg

 

 

Sun_And_Moon_With_Glasses

 

docx
Додано
21 березня 2019
Переглядів
1082
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку