19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Урок "Інтегрований урок Біологія та основи здоров'я"

Про матеріал
Урок-проект. Інтегрований урок біологія та основи здоров'я для учнів 8 класу, харчування та здоров'я, життя як проект
Перегляд файлу

 

 

 

 

Нестандартні  уроки

Сучасний урок  - спільна творчість учителя та учня

 

 Тип уроку:узагальнення  знань,умінь,навичок і творчого застосування їх на    практиці

 Форма уроку: інтегрований  урок - проект

 

Тема : Біологія

          Узагальнення та систематизація знань

          з теми «Харчування і здоровя»

         Тема: Основи здоровя

         Життя як проект

 

 

Учитель біології та основ здоровя –Скиба Н.В.

Клас -9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема : Біологія

Узагальнення та систематизація знань

 з теми «Харчування і здоровя»

Тема: Основи здоровя

Життя як проект

Мета:  узагальнити та систематизувати знання про будову і функції органів травлення, їхній зв'язок з іншими системами внутрішніх органів;продовжувати формувати вміння встановлювати взаємозв’язок будови і функцій органів;застосовувати знання про будову і функції органів травлення для профілактики захворювань органів травлення;

 розвивати інтелектуальні та розумові здібності; вміти аналізувати, порівнювати,логічно мислити,робити висновки;     формувати культуру спілкування,розвивати інтерес до вивчення предмету

виховувати повагу до свого здоровя

Тип уроку:узагальнення  знань,умінь,навичок і творчого застосування їх на практиці

Форма уроку: інтегрований урок з використанням мультимедійної презентації

Місце уроку: заключний

Методи,форми,прийоми навчання

1.Інформаційно-рецептивний:

А)словесний:розповідь,бесіда,повідомлення учнів,робота з підручником;

Б)наочний:демонстрація

Прийоми навчання:виклад інформації,повідомлення,активізація уваги та мислення,одержання з тексту нових знань.

2.Репродуктивний:

Прийоми навчання:подання матеріалу в готовому вигляді,конкретизація та закріплення вже набутих нових знань.

3.Проблемно-пощуковий: постановка проблемного питання

Прийоми навчання:постановка взаємопов’язаних питань,активізація уваги та мислення

4.Візуальний:робота з  таблицями

 

5.Релаксопедичний: психологічне розвантаження

6.Сугестивний:застосування різних видів мистецтва

Форми роботи:робота з опорними схемами , групова робота

Міжпредметні зв’язки:біологія,екологія,основи здоровя

 

 

 

 

 

Етап уроку

Час

(хв.)

Форми і методи діяльності вчителя

Результат

І.Організаційний етап

Емоційне налаштування Розминка

2

Робота з біологічними

термінами. Вправа

«Біологічний бій»

 

Визначення рівня

 знань біологічних

термінів.

ІІ.Актуалізація опорних знань

8

Вправа «Якби я був(була)

органом травної системи,

то був(була) б…»

 

Актуалізація опорних

знань та чуттєвого

 досвіду учнів

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

2

Що для людини є найдорожчим?

А що найдорожче в житті?А що треба, щоб

організм був здоровим?

Підготовка учнів до сприйняття нового матеріалу

ІУ.Усвідомлення основного змісту,осмислення об’єктивних звязків

20

1.Презентація проектів:

Проект «Шкідливий вплив алкоголю та куріння на організм людини»

Проект «Профілактика йододефіциту »

2.Вправа «Я вмію»

 

Повторення і

осмислення вивченого матеріалу. Розвиток

 творчої діяльності

учнів

У.Підсумки уроку

2

Вправа «Зворотній квиток»

Виявлення запитань,

 які цікавлять учнів

УІ. Домашнє завдання

1

Випереджальні завдання відповідно до бажань і можливостей учнів

Розробка творчих

 проектів до наступної

теми

 

План –схема уроку

 

Обладнання й матеріали: таблиця «Органи травлення»,торс людини,підручник,зошит,учнівський проект,презентації

Поняття,терміни:травлення,харчування,ферменти,розщеплення,всмоктування,поживніречовини,вітаміни,гіповітаміноз,гіпервітаміноз,авітаміноз,гормони,йододефіцит

Хід уроку

І. Організаційний етап. Емоційне налаштування. Розминка.

 Робота з біологічними термінами. Вправа «Біологічний бій». Я оголошую «біологічний бій» (прізвище учня), що таке ….?

ІІ. Актуалізація опорних знань Вправа «Якби я був(була) органом травної системи, то був(була б)…»

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Що для людини є найдорожчим?(життя)

А що найдорожче в житті?(здоровя)А що треба, щоб організм був здоровим?(їжа)

 

ІУ. Усвідомлення основного змісту,осмислення об’єктивних звязків:

1.Презентація проектів:

 Проект «Шкідливий вплив алкоголю та куріння на організм людини»

 Проект «Профілактика йододефіциту »

2.Вправа «Я вмію» Учні виходять по черзі і показують на таблиці.

-називати органи травної системи;

-називати травні залози;

-розпізнавати органи травлення на малюнках;

-характеризувати їжу як джерело енергії;

-характеризувати будову і функцію зубів;

- характеризувати будову шлунка, травлення в шлунку;

- характеризувати ферменти шлункового соку;

- хар-ти значення соляної кислоти для травлення в        шлунку;

- хар-ти регуляцію соковиділення, рухової активності шлунку

- характеризувати будову і функції тонкого кишечника;

- характеризувати травлення в тонкому кишечнику;

- характеризувати всмоктування поживних речовин;

У.Підсумки уроку.

 Вправа «Зворотній квиток»Учні записують на аркуші паперу  те нове і     цікаве, що вони вже вивчили, а на зворотньому боці аркуша – про що вони хотіли б дізнатися в майбутньому

УІ.Домашнє завдання. Випереджальні завдання відповідно до бажань і можливостей учнів

 

 

docx
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
20 травня
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку