Урок "Інтегрований урок Біологія та основи здоров'я"

Про матеріал
Урок-проект. Інтегрований урок біологія та основи здоров'я для учнів 8 класу, харчування та здоров'я, життя як проект
Перегляд файлу

 

 

 

 

Нестандартні  уроки

Сучасний урок  - спільна творчість учителя та учня

 

 Тип уроку:узагальнення  знань,умінь,навичок і творчого застосування їх на    практиці

 Форма уроку: інтегрований  урок - проект

 

Тема : Біологія

          Узагальнення та систематизація знань

          з теми «Харчування і здоровя»

         Тема: Основи здоровя

         Життя як проект

 

 

Учитель біології та основ здоровя –Скиба Н.В.

Клас -9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема : Біологія

Узагальнення та систематизація знань

 з теми «Харчування і здоровя»

Тема: Основи здоровя

Життя як проект

Мета:  узагальнити та систематизувати знання про будову і функції органів травлення, їхній зв'язок з іншими системами внутрішніх органів;продовжувати формувати вміння встановлювати взаємозв’язок будови і функцій органів;застосовувати знання про будову і функції органів травлення для профілактики захворювань органів травлення;

 розвивати інтелектуальні та розумові здібності; вміти аналізувати, порівнювати,логічно мислити,робити висновки;     формувати культуру спілкування,розвивати інтерес до вивчення предмету

виховувати повагу до свого здоровя

Тип уроку:узагальнення  знань,умінь,навичок і творчого застосування їх на практиці

Форма уроку: інтегрований урок з використанням мультимедійної презентації

Місце уроку: заключний

Методи,форми,прийоми навчання

1.Інформаційно-рецептивний:

А)словесний:розповідь,бесіда,повідомлення учнів,робота з підручником;

Б)наочний:демонстрація

Прийоми навчання:виклад інформації,повідомлення,активізація уваги та мислення,одержання з тексту нових знань.

2.Репродуктивний:

Прийоми навчання:подання матеріалу в готовому вигляді,конкретизація та закріплення вже набутих нових знань.

3.Проблемно-пощуковий: постановка проблемного питання

Прийоми навчання:постановка взаємопов’язаних питань,активізація уваги та мислення

4.Візуальний:робота з  таблицями

 

5.Релаксопедичний: психологічне розвантаження

6.Сугестивний:застосування різних видів мистецтва

Форми роботи:робота з опорними схемами , групова робота

Міжпредметні зв’язки:біологія,екологія,основи здоровя

 

 

 

 

 

Етап уроку

Час

(хв.)

Форми і методи діяльності вчителя

Результат

І.Організаційний етап

Емоційне налаштування Розминка

2

Робота з біологічними

термінами. Вправа

«Біологічний бій»

 

Визначення рівня

 знань біологічних

термінів.

ІІ.Актуалізація опорних знань

8

Вправа «Якби я був(була)

органом травної системи,

то був(була) б…»

 

Актуалізація опорних

знань та чуттєвого

 досвіду учнів

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

2

Що для людини є найдорожчим?

А що найдорожче в житті?А що треба, щоб

організм був здоровим?

Підготовка учнів до сприйняття нового матеріалу

ІУ.Усвідомлення основного змісту,осмислення об’єктивних звязків

20

1.Презентація проектів:

Проект «Шкідливий вплив алкоголю та куріння на організм людини»

Проект «Профілактика йододефіциту »

2.Вправа «Я вмію»

 

Повторення і

осмислення вивченого матеріалу. Розвиток

 творчої діяльності

учнів

У.Підсумки уроку

2

Вправа «Зворотній квиток»

Виявлення запитань,

 які цікавлять учнів

УІ. Домашнє завдання

1

Випереджальні завдання відповідно до бажань і можливостей учнів

Розробка творчих

 проектів до наступної

теми

 

План –схема уроку

 

Обладнання й матеріали: таблиця «Органи травлення»,торс людини,підручник,зошит,учнівський проект,презентації

Поняття,терміни:травлення,харчування,ферменти,розщеплення,всмоктування,поживніречовини,вітаміни,гіповітаміноз,гіпервітаміноз,авітаміноз,гормони,йододефіцит

Хід уроку

І. Організаційний етап. Емоційне налаштування. Розминка.

 Робота з біологічними термінами. Вправа «Біологічний бій». Я оголошую «біологічний бій» (прізвище учня), що таке ….?

ІІ. Актуалізація опорних знань Вправа «Якби я був(була) органом травної системи, то був(була б)…»

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Що для людини є найдорожчим?(життя)

А що найдорожче в житті?(здоровя)А що треба, щоб організм був здоровим?(їжа)

 

ІУ. Усвідомлення основного змісту,осмислення об’єктивних звязків:

1.Презентація проектів:

 Проект «Шкідливий вплив алкоголю та куріння на організм людини»

 Проект «Профілактика йододефіциту »

2.Вправа «Я вмію» Учні виходять по черзі і показують на таблиці.

-називати органи травної системи;

-називати травні залози;

-розпізнавати органи травлення на малюнках;

-характеризувати їжу як джерело енергії;

-характеризувати будову і функцію зубів;

- характеризувати будову шлунка, травлення в шлунку;

- характеризувати ферменти шлункового соку;

- хар-ти значення соляної кислоти для травлення в        шлунку;

- хар-ти регуляцію соковиділення, рухової активності шлунку

- характеризувати будову і функції тонкого кишечника;

- характеризувати травлення в тонкому кишечнику;

- характеризувати всмоктування поживних речовин;

У.Підсумки уроку.

 Вправа «Зворотній квиток»Учні записують на аркуші паперу  те нове і     цікаве, що вони вже вивчили, а на зворотньому боці аркуша – про що вони хотіли б дізнатися в майбутньому

УІ.Домашнє завдання. Випереджальні завдання відповідно до бажань і можливостей учнів

 

 

docx
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
20 травня 2019
Переглядів
1242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку