26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Конспект уроку для 8 класу "Захворювання органів дихальної системи та їх профілактика"

Про матеріал
Тема уроку: Захворювання органів дихальної системи та їх профілактика Цілі уроку:ознайомити учнів з найбільшпоширеними захворюваннями дихальної системи, розглянути причини виникнення і заходи їх профілактики; розвивати вміння логічно мислити та знаходити зв’язки між особливостями будови і функціями біологічних структур на прикладі органів дихальної системи; виховувати розуміння значення нормального функціонування дихальної системи для збереження здоров’я людини. Обладнання та матеріали: таблиці«Органи дихання» та«Гігієна дихання». Базові поняття й терміни: повітряно-крапельні інфекції, грип, туберкульоз, дифтерія, ангіна, трахеїт, бронхіт, бронхіальна астма, пневмонія, плеврит. Тип уроку: засвоєння нових знань
Перегляд файлу

Тема уроку: Захворювання органів дихальної системи та їх профілактика

Цілі уроку:ознайомити учнів з найбільшпоширеними захворюваннями дихальної системи, розглянути причини виникнення і заходи їх профілактики; розвивати вміння логічно мислити та знаходити зв’язки між особливостями будови і функціями біологічних структур на прикладі органів дихальної системи; виховувати розуміння значення нормального функціонування дихальної системи для збереження здоров’я людини.

Обладнання та матеріали: таблиці«Органи дихання» та«Гігієна дихання».

Базові поняття й терміни: повітряно-крапельні інфекції, грип, туберкульоз, дифтерія, ангіна, трахеїт, бронхіт, бронхіальна астма, пневмонія, плеврит.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хідуроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів

Питання для бесіди:

  1. Як здійснюється механізм вдиху?
  2. Як здійснюється механізм видиху?
  3. Які процеси відбуваються під час газообміну в легенях?
  4. Які процеси відбуваються під час газообміну в тканинах?
  5. Що таке життєва ємність легень?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Учні об’єднуються в трійки. Кожна трійка отримує завдання: використовуючи підручник, розглянутивказане захворювання органів дихальної системи, звернути увагу на причини виникнення, симптоми та заходи профілактики.

 Повідомлення учнів  з одночасним заповненням таблиці (додаток 2):

Захворювання

Причини виникнення

Симптоми

Грип

 

 

Туберкульоз

 

 

Дифтерія

 

 

Трахеїт

 

 

Бронхіт

 

 

Бронхіальна астма

 

 

Пневмонія

 

 

Плеврит

 

 

Табл. 3 «Захворювання органів дихальної системи»

Учні роблять висновки про основні заходи профілактики захворювань органів дихання (дотримання правил особистої гігієни, регулярно проходити профілактичне медичне обстеження, загартовування, раціональне харчування, вакцинація, уникання контактів із хворими)

IV. Узагальнення, систематизація й контроль знань і вмінь учнів

Питання до учнів:

  1. Назвіть основні ознаки та причини:
  • грипу;
  • туберкульозу;
  • дифтерії;
  • трахеїту;
  • бронхіту;
  • бронхіальної астми;
  • пневмонії;
  • плевриту.

V. Домашнє завдання

Опрацювати відповідний параграф підручника

 

docx
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
24 травня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку