Урок інтегрованого курсу ЯДС в 2 класі

Про матеріал
Урок інтегрованого курсу "Я досліджую світ" в 2 класі на тему "Тварини в природі"
Перегляд файлу

Тема. Тварини в природі

Мета. Перевірити знання учнів з теми за допомогою тестування,розвивати

           швидку реакцію мислення, пам’ять, увагу; виховувати любов до

           тварин

Тип уроку: урок перевірки знань, умінь і навичок

Обладнання: тести,виставка малюнків та моделей тварин з пластиліну

Хід уроку

     І.Організація класу

    Очі заплющені, руки на колінах, учні пошепки повторюють за вчителем:

Я прийшов до школи вчитися… Треба бути уважним… Треба бути спокій -

ним… У класі друзі… Вони мене люблять… Мені приємно… Я буду добре

працювати…

    ІІ. Повідомлення теми, мети уроку і способів проведення перевірки

   -- Сьогодні у нас останній урок з теми « Тварини в природі» і я за допомогою тестів перевірю, як ви засвоїли її . Хочу побажати всім добре ви -

конати завдання. Також ми разом  оцінимо виставку ваших малюнків і моделей тварин, виберемо найкращі роботи

     ІІІ. Проведення  тематичного тестування

 «Тварини в природі»

1.Всі тварини поділяються на:

а)комах, мурашок, метеликів;

б)комах, птахів, звірів, риб, плазунів;

в)звірів, ящірок, лисиць

 

2.Основні ознаки звірів:

а)шерсть, народження і вигодовування малят молоком;

б)полювання на інших звірів;

в)чотири лапи

 

3.Основними ознаками птахів є:

а)пір’я, забарвлення;

б)вміння літати;

в)пір’я, дзьоб, крила

 

4.Тварини поділяються на групи:

а)дикі і свійські;

б)свої і чужі;

в)домашні і приручені

 

5.Зимувати до нас прилітають:

а)сороки, галки;

б)снігурі, омелюхи;

в)синиці, ворони

 

6.Не відлітають у теплі краї:

а)горобчики;

б)шпаки;

в)лелеки

 

7.Що страшніше для пахів узимку:

а)голод;

б)холод

 

8.Взимку впадають у сплячку:

а)лисиці, зайці;

б)ведмеді, черепахи, їжаки, борсуки;

в)миші

 

9.Взимку змінюється шерсть у:

а)білок, зайців;

б)корови, вовка;

в)оленя, миші

 

10.Що необхідне для життя тваринам?

а)сонце, вода;

б)сонце, повітря, вода, тепло, їжа, житло;

в)земля, вода, сонце

 

11.Які казки про тварин ти знаєш?

 

12.яких тварин вважають оберегами?

ІV.Виставка робіт учнів (малюнки, моделі тварин)

V.Підбиття підсумків уроку

VІ.Оцінювання робіт учнів

VІІ.Домашнє завдання

Знайти народні прикмети про зиму.

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Додано
15 січня
Переглядів
56
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку