13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

інтегрований урок з математики,трудового навчання та української мови в 2 класі

Про матеріал
Тип уроку: урок подорож Тема. Повторення прийомів додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток , геометричних фігур , кутів . Мета: • Навчальна - удосконалювати вміння учнів виконувати усне і писемне додавання й віднімання двоцифрових чисел. • Розвивальна - розвивати вміння розв'зувати приклади • Пізнавальна - формувати комунікативні вміння та вміння працювати в групах; Працювати з підручником, роздатковим матеріалом, зіставляти різні позиції; висловлювати міркування; уміння аналізувати, застосовувати знання в житті, робити висновки, навички самостійної роботи. • Виховна - сприяти вихованню активної життєвої позиції.
Перегляд файлу

649802_1    

hello_html_m6376cbf1   

 ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

                      МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

       Білозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №15

                 Добропільської міської ради

 

 

 

 

sl_150_auto

 

 

 

 

План – конспект інтегрованого уроку

з математики,трудового навчання та української мови

в 2 класі

 

 

            

 

                                                      Матеріал підготувала:

                                        Стельмах Г.А,

                                                              учитель початкових класів

                                                               Білозерської ЗОШ І-ІІІ ст.. № 15

                                                                Добропільської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добропілля 2020

 

                        

 

Інтегрований урок (Природознавство, Математика, Праця)

Тема. Додавання та віднімання двоцифрових чисел,

  • Навчальна - удосконалювати вміння учнів виконувати усне і писемне додавання й   віднімання двоцифрових чисел.
  • Розвивальна - розвивати  вміння розв'зувати приклади
  • Пізнавальна - формувати комунікативні вміння та вміння працювати в групах;

Працювати з підручником, роздатковим матеріалом, зіставляти різні позиції; висловлювати міркування; уміння аналізувати,  застосовувати знання в житті, робити висновки, навички самостійної роботи.

  • Виховна - сприяти вихованню активної життєвої позиції.

Цілі уроку:

Учні повинні знати:

  • Що таке енциклапедія  ;
  • Як користуватися цією книгою ;
  • Значення нових слів ;
  • Види згинання паперу.

 

Учні повинні вміти:

  • працювати в групах;
  • висловлювати власні міркування та думку
  • розв’язувати приклади на додавання та віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток (усно і писемно);
  • виконувати  закладку для книги .

   Тип уроку: узагальнення вивченого матеріалу.Урок -подорож.

   Обладнання: геометричні фігури з двоцифровими числами , мапа , лего , презентація ,енциклопедія , словники, кольоровий папір , ножиці , клей .

 

 

Хід  заняття

І. Організаційна частина

Хід уроку:

І Організація учнів

Пролунав уже дзвінок,

Починається урок!

На уроці не куняй —

Математику вивчай!

-Діти сьогодні у нас урок незвичайний , ми вирушимо у подорож.

 ІІ  Мотивація учнів

-Всі  готові до заняття? Але я знайшла чийсь рюкзачок .чий це рюкзак ?

       Перегляд відео з дашею (вона розповідаємо про скарби і карту)

-Тепер зрозуміло чий це рюкзак .Допоможемо Даші знайти скарби?

Давайте подивимось , а що у рюкзачку.?(книжка)

-Діти , а яку форму має книжка? На яку геометричну фігуру вона схожа?

ІІІ  Повідомлення теми і мети

- Сьогодні ми на нашому занятті згадаємо все, що знаємо про геометричні фігури, виготовимо поробку , а щоб дізнатися більше , ми відкриємо інші книжки .Всі наші знання допоможуть нам знайти скарб.

-Звідки ми отримуємо нові знання?(з книг)

-Одна з таких книг- енциклопедія.

-Чи знаете ви , що таке енциклопедія?

- Протягом уроку ми будемо зустрічатися із новими словами , а енциклопедія-одна з книжок , яка дає пояснення невідомих слів .

-А ось і мапа , за допомогою якої ми здійснемо цікаву подорож упродовж якої ми будемо рахувати , виготовляти , констроювати , відпочивати , і повторювати вивчений матеріал.

             IV. Узагальнення і систематизація  знань

-Вирушаймо у подорож. Наша перша зупинка .

1.Математична лагуна (робота з енциклопедією)

-Якщо ми заглянемо в енциклопедію,що таке лагуна , то прочитаємо,що……

(діти знаходять значення слова)

  • І розпочнемо ми з вами з геометричних фігур
  • У вас на парті лежать  геометричніцц фігури з цифрами , візміть собі по 1. Я буду показувати число , а до мене повинні вийти сусіди цього числа.

2.Наступна зупинка Мис Довідка

Прочитайте в енциклопедії що таке Мис? (Мис це частина суші , яка входить у море , озеро,річку .)

1.Назвіть компоненти дій довавання .

2.Назвіть компоненти дій віднімання.

3.Як знайти невідомий доданок?

4.Як знайти невідоме зменшуване ?

5.Як знайти невідомий від’ємник

V Вивчення матеріалу

Наступна зупинка Океан чисел.

Розгорніть зошити, пропустіть 4 клітинки від попередньої роботи, посередині запишіть число, класна  робота.

За допомогою цифр 7, 6, 0 запишіть всі можливі двоцифрові числа.  Використовуючи кожну цифру у числі 1 раз.

76 70 67 60

1 . (Математика з другом )

Розв’язування прикладів за допомогою лего , перевірка , записування в зошит .

Фізкультхвилинка

Усні обчислення робота з лего

  • Наступні завдання :я показую приклад , а вам потрібно порахувати , та скласти відповідь з лего.

-Ми знаємо не тільки цифри , а ще і букви .Думаю , що з наступним завданням ви теж впораєтесь.

-Вам необхідно розташувати числа у порядку зростання , щоб прочитати слово

-Ви виконали завдання .Знайшли скарб. Це словник .Ми можемо назвати словники скарбом ?

-Що ви знаєте про словники ?

-Не тільки в енциклопедії, а ще й в словниках в алфавітному чи в тематичному  порядку подані слова та їх значення .

Є фразеологічний , тлумачний , орфографічний та ін.словники.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

2.Робота в групах (викладування рибки з танграмом)

-Діти , а хто приживає в океані(риби)

-А що ви про них знаете?

-тож давайте ви в групах за допомогою танграму створити свою особливу рибку, згодні? Тож починаймо!

(Учні в групах виготовляють рибку , потім презентують її)

-Дивіться який скарб ми знайшли – казки. Язнаю , що ви любите читати казки .Які казки Ви знаете ?

Наступна наша зупинка острів казок

  • Я пропоную вам послухати уважно  математичну казку , і сказати про яких героїв ця казка.

(відповіді дітей)

  • Отдже книга джерело знань , а хто багато читає , той багато знає .Тому читайте книжки !
  • У нас в класі є бібліотека , у якій багато книжок .Кожен з вас декілька разів може звернутися до них .
  • Про що ми повинні завжди пам’ятати , коли будемо брати читати книжки?(про правила)
  • -як допомогти книжці щоб вона добре жила?
  • А я пропоную зробити вам подарунок для книги .Закладку.
  • Для чого вона потрібна?
  • Пропоную відобразити на ній свій настрій за допомогою кольорів.

(виготовлення закладки)

 

VI     Підсумок заняття

  • Які скарби ми знайшли ?
  • Чого ми дізналися?
  • Чого навчилися?

Результат   .  Продовж речення .

На уроці я дізнався ……

Я навчився…….

Я повторив ……

 

docx
Додав(-ла)
Стельмах Анна
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку