ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ
Білозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №15
Добропільської міської ради
План – конспект інтегрованого уроку
з математики,трудового навчання та української мови
в 2 класі
Матеріал підготувала:
Стельмах Г.А,
учитель початкових класів
Білозерської ЗОШ І-ІІІ ст.. № 15
Добропільської міської ради
Добропілля 2020
Інтегрований урок (Природознавство, Математика, Праця)
Тема. Додавання та віднімання двоцифрових чисел,
Працювати з підручником, роздатковим матеріалом, зіставляти різні позиції; висловлювати міркування; уміння аналізувати, застосовувати знання в житті, робити висновки, навички самостійної роботи.
Цілі уроку:
Учні повинні знати:
Учні повинні вміти:
Тип уроку: узагальнення вивченого матеріалу.Урок -подорож.
Обладнання: геометричні фігури з двоцифровими числами , мапа , лего , презентація ,енциклопедія , словники, кольоровий папір , ножиці , клей .
Хід заняття
І. Організаційна частина
Хід уроку:
І Організація учнів
Пролунав уже дзвінок,
Починається урок!
На уроці не куняй —
Математику вивчай!
-Діти сьогодні у нас урок незвичайний , ми вирушимо у подорож.
-Всі готові до заняття? Але я знайшла чийсь рюкзачок .чий це рюкзак ?
Перегляд відео з дашею (вона розповідаємо про скарби і карту)
-Тепер зрозуміло чий це рюкзак .Допоможемо Даші знайти скарби?
Давайте подивимось , а що у рюкзачку.?(книжка)
-Діти , а яку форму має книжка? На яку геометричну фігуру вона схожа?
- Сьогодні ми на нашому занятті згадаємо все, що знаємо про геометричні фігури, виготовимо поробку , а щоб дізнатися більше , ми відкриємо інші книжки .Всі наші знання допоможуть нам знайти скарб.
-Звідки ми отримуємо нові знання?(з книг)
-Одна з таких книг- енциклопедія.
-Чи знаете ви , що таке енциклопедія?
- Протягом уроку ми будемо зустрічатися із новими словами , а енциклопедія-одна з книжок , яка дає пояснення невідомих слів .
-А ось і мапа , за допомогою якої ми здійснемо цікаву подорож упродовж якої ми будемо рахувати , виготовляти , констроювати , відпочивати , і повторювати вивчений матеріал.
IV. Узагальнення і систематизація знань
-Вирушаймо у подорож. Наша перша зупинка .
1.Математична лагуна (робота з енциклопедією)
-Якщо ми заглянемо в енциклопедію,що таке лагуна , то прочитаємо,що……
(діти знаходять значення слова)
2.Наступна зупинка Мис Довідка
Прочитайте в енциклопедії що таке Мис? (Мис це частина суші , яка входить у море , озеро,річку .)
1.Назвіть компоненти дій довавання .
2.Назвіть компоненти дій віднімання.
3.Як знайти невідомий доданок?
4.Як знайти невідоме зменшуване ?
5.Як знайти невідомий від’ємник
Наступна зупинка Океан чисел.
Розгорніть зошити, пропустіть 4 клітинки від попередньої роботи, посередині запишіть число, класна робота.
За допомогою цифр 7, 6, 0 запишіть всі можливі двоцифрові числа. Використовуючи кожну цифру у числі 1 раз.
76 70 67 60
1 . (Математика з другом )
Розв’язування прикладів за допомогою лего , перевірка , записування в зошит .
Фізкультхвилинка
Усні обчислення робота з лего
-Ми знаємо не тільки цифри , а ще і букви .Думаю , що з наступним завданням ви теж впораєтесь.
-Вам необхідно розташувати числа у порядку зростання , щоб прочитати слово
-Ви виконали завдання .Знайшли скарб. Це словник .Ми можемо назвати словники скарбом ?
-Що ви знаєте про словники ?
-Не тільки в енциклопедії, а ще й в словниках в алфавітному чи в тематичному порядку подані слова та їх значення .
Є фразеологічний , тлумачний , орфографічний та ін.словники.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
2.Робота в групах (викладування рибки з танграмом)
-Діти , а хто приживає в океані(риби)
-А що ви про них знаете?
-тож давайте ви в групах за допомогою танграму створити свою особливу рибку, згодні? Тож починаймо!
(Учні в групах виготовляють рибку , потім презентують її)
-Дивіться який скарб ми знайшли – казки. Язнаю , що ви любите читати казки .Які казки Ви знаете ?
Наступна наша зупинка острів казок
(відповіді дітей)
(виготовлення закладки)
VI Підсумок заняття
Результат . Продовж речення .
На уроці я дізнався ……
Я навчився…….
Я повторив ……