Урок.Інтерактивні завдання з української мови за розділом "Фразеологія"

Про матеріал
Завдання для учнів 5 класу Нової української мови з української мови до розділу "Фразеологія". Стане у нагоді до підготовки до уроків
Перегляд файлу

 

                                             Модельна навчальна програма

                                         «Українська мова. 5-6 класи»

для закладів загальної середньої освіти

                                                                                               (автори:Голуб Н.Б., Горошкіна О.М.)

 

ФРАЗЕОЛОГІЯ

 

Завдання

Інструмен.

Компетентності

 

Наскрізні вміння

 

Результати навчання

 

Завдання 1.

Знайти фразеологічні антоніми

 

Опис:

-до поданих фразеологізмів доберіть протилежний за значенням;

-перевірте;

-складіть та запишіть речення, увівши антонімічну пару.

https://wordwall.net/ru/resource/25027726

1. Інформаційно-комунікативна.

 

2.Вільне володіння державною мовою.

3.Культурна.

1 Критичне оцінювання доцільності

вжитих у тексті фразеологізмів.

Збагачення тексту фразеологізмами.

2.Сприймати, розуміти, перетворювати, аналізувати, інтерпретувати та оцінювати інформацію.

3.Використовувати різні види сприймання текстів.

 

1.виокремлює та розрізняє

фразеологізми [6 МОВ 4.1.1-1];

2.- дотримується норм у виборі

фразеологізмів [6 МОВ 1.7.1-3];

3.- засобами фразеологізмів пояснює

свій (та інших осіб) емоційний стан з

увагою до його відтінків [6 МОВ

1.8.1];

Завдання 2.

Обрати правильне чи неправильне значення фразеологізмів

 

Опис: 1.знайти правильне значення фразеологізмів

2.поясніть їх значення;

3.увести 2 фразеологізми у речення

https://wordwall.net/ru/resource/25027127

1.Уміння вчитися впродовж життя

2.Інноваційність.

3.Читання з розумінням.

1.Створювати тексти з вираженням власних ідей, досвіду і почуттів.

2.Презентувати власні ідеї, бачення, грамотно, креативно використовуючи доцільні засоби увиразнення мовлення.

3.Пояснювати значення інвестування з використанням мовних засобів.

1.- послуговується фразеологізмами у

повсякденному спілкуванні [6 МОВ

1.7.2-1];

2.- вправно користується

фразеологічним словником;

- формулює запитання, щоб уточнити

суть фразеологізмів [6 МОВ 1.4.6-2];

3.- демонструє багатий активний запас

фразеологізмів [6 МОВ 1.7.2];

4.- виявляє власні мовні уподобання у

процесі добору фразеологізмів [6 МОВ

4.2.1].

Завдання 3.

«Знайти пару»

Опис: знайти синоніми-фразеологізми

https://wordwall.net/ru/resource/25026154

1.Вільне володіння державною мовою.

2.Громадянські та соціальні

3.Навчатися впродовж життя.

1.Адаптуватися до змінюваних умов спілкування.

2.Використовувати ефективні комунікативні стратегії для співпраці у групі.

3.Визначати власні комунікативні потреби, цілі та способи їх досягнення. 

1.- засобами фразеологізмів пояснює

свій (та інших осіб) емоційний стан з

увагою до його відтінків [6 МОВ

1.8.1];

2.- використовує фразеологізми для

збагачення міжособистісної

комунікації позитивними емоціями,

створення комфортної атмосфери

спілкування, спонукання

співрозмовників до певних дій [6 МОВ

1.8.3-1];

3.- досліджує джерела фразеології [МОВ

4.1];

4. виокремлює та розрізняє

фразеологізми [6 МОВ 4.1.1-1];

 

docx
Додано
17 листопада 2021
Переглядів
794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку