Фреш «Освіжаючий бриз»
|
|
|
|
Ролліні з корінцями.
|
|
|
Фірмова страва «Кава по-…» Комплімент для баристи.
1)
2)
3)
Чізкейк з родзинками.
Тема уроку: Ірраціональні нерівності.
Мета уроку:
- розвивати логічне мислення, самостійність, уміння зосередитися,
-розвивати вміння аргументувати свої дії, формулювати висновок, чітко будувати свою відповідь;
ХІД УРОКУ
І. Організаційний етап.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Вступне слово вчителя.
Сьогодні перед вами стоїть завдання проявити свої знання і вміння при розв’язуванні ірраціональних нерівностей.
Я запрошую вас відвідати один заклад. Це не театр, не кіно, в цьому закладі можна потанцювати, послухати приємну музику, поспівати в караоке, і …смачненько поїсти.
Так, це кав’ярня. Але кав’ярня у нас незвичайна, а «математична», назва якої «Під знаком ». Сподіваюсь, що ви будете у захваті від наших ексклюзивних страв.
Отже, працюємо під девізом «Щоб перетравити знання, потрібно поглинати їх з апетитом».
І ще нам треба валюта, за яку ми можете придбати страву із нашого меню:
Компетентність
Увага
Наполегливість
Терпіння
Кожен заклад харчування має меню. Є воно і у нашій кав’ярні. Його ви маєте на столах.
Фреш «Освіжаючий бриз».
Ролліні з корінцями.
Фірмова страва «Кава по-…»
Комплімент для баристи.
Чізкейк з родзинками.
Гарного вам апетиту і успіхів у навчанні! Смачного!
ІІІ. Узагальнення й систематизація знань та вмінь.
Один з відвідувачів кав’ярні запам’ятав, що для того, щоб позбутися кореня, потрібно все піднести до квадрату. Чи вірно розв’язав учень найпростіші нерівності? Відповідь обґрунтуйте.
|
|
|
|
Правильний варіант з обґрунтуванням відповіді надають учні.
|
|
|
|
Учням пропонуються схеми розв’язування більш складних ірраціональних нерівностей. Потрібно перевірити і, якщо потрібно, виправити їх.
|
|
|
Правильний варіант з обґрунтуванням відповіді надають учні.
|
|
|
У будь-якій кав’ярні фірмовою стравою є кава. І головним чарівником, володарем нескінченної кількості рецептів її приготування є бариста. Він знає як приготувати каву по-турецьки, по-ірландськи, по-баварськи, по-віденськи, по-англійськи, по-львівськи тощо.
І зараз я б хотіла почути рецептуру приготування кави по-… .
Три учні одночасно розв’язують на дошці три нерівності. Учні класу також розділені на три групи і розв1язують одну з поданих нерівностей. Потім кожен з учнів, що працювали на дошці обґрунтовує свій метод розв’язання.
Шеф-кухарі в ресторанах світу, бажаючи вразити гостей, роблять їм комплімент. В ресторанному обігу слово «комплімент» означає маленьке, «на один зубок» частування від шеф-кухаря, яке передує замовленим гостем стравам.
У своєму закладі, у цій кав’ярні хотілось би почути комплімент для баристи.
Учні перевіряють, аналізують і коментують відповіді однокласників.
Розв’яжіть нерівність:
1) |
2) |
|
{
|
{
|
|
3) |
||
|
{ {
|
|
А зараз пропоную вам створити власний шедевр: всім відомий десерт чизкейк.
Учні виконують самостійну роботу, що складається з двох частин: у першій – розв’язати найпростіші ірраціональні нерівності, у другій – перевірити і виправити помилки у розв’язуванні більш складних нерівностей.
№1. Розв’яжи нерівності: |
|
Варіант 1. |
Варіант 2. |
1) ; |
1) ; |
; |
; |
|
|
4) . |
4) . |
№2. Виправте помилки у розв’язаних нерівностях (якщо вони є): |
|
Варіант 1. |
Варіант 2. |
|
|
|
|
Додаткове завдання. Розв’яжи нерівність |
|
|
|
|
|
IV. Підсумки уроку. Рефлексія. (Метод: «Ресторан»)
Отже, сьогоднішній урок ми провели у кав’ярні, і тепер я, як адміністратор прошу вас залишити кілька відгуків, продовжуючи фрази:
На закінчення хочу нагадати вам, що завтра – знову урок алгебри, та роздати невеличкі презенти – індивідуальні завдання домашньої роботи.
Розв’яжіть нерівності:
1)
2)
Дякую вам за урок! Хочу наприкінці уроку навести вислів великого Леонардо да Вінчі: «Якщо запастися терпінням і виявити старання, то посіяні насіння знання неодмінно дадуть добрі сходи».
(Відповіді до домашнього завдання:
1) 2) )
1
Самостійна робота._________________________________ Варіант 1.
|
№1. Розв’яжи нерівності: |
1) ;
|
|
;
|
|
|
|
4) .
|
|
№2. Виправте помилки у розв’язаній нерівності (якщо вони є): |
|
|
|
|
|
Додаткове завдання. Розв’яжи нерівність |
Самостійна робота._________________________________ Варіант 2.
|
№1. Розв’яжи нерівності: |
1) ;
|
|
;
|
|
|
|
4) .
|
|
№2. Виправте помилки у розв’язаній нерівності (якщо вони є): |
|
|
|
|
|
Додаткове завдання. Розв’яжи нерівність |
|