Урок «Ірраціональні нерівності.».

Про матеріал
Подано конспект уроку з алгебри (10клас) «Ірраціональні нерівності.». Узагальнення та систематизація знань є ефективним засобом поглиблення, універсалізації, впорядкування, розуміння та запам’ятовування знань. На уроці розглянуто основні методи розв’язування ірраціональних нерівностей. До конспекту уроку додаюється робочий зошит учня на урок та самостійна робота Розробка також може бути використана при проведенні узагальнюючого повторення в 11 класі.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фреш «Освіжаючий бриз»

 

 

Ролліні з корінцями.

 

 

 

 

 

Фірмова страва «Кава по-…» Комплімент для баристи.

 

1)           

 

2)

 

3)

 

Чізкейк з родзинками.

 

 

Перегляд файлу

F:\уроки математики и документы\1 уроки 2021-2022\10 мат\відкритий урок ірраціональні нерівності\444.jpgТема уроку:               Ірраціональні  нерівності.

 

Мета уроку:

  •  удосконалити знання та вміння учнів розв’язувати ірраціональні  нерівності;
  •  систематизувати методи розв’язування ірраціональних нерівностей;

- розвивати логічне мислення, самостійність, уміння зосередитися,

-розвивати вміння аргументувати свої дії, формулювати висновок, чітко   будувати свою відповідь;

  • виховувати почуття відповідальності, віру у свої можливості й здібності;
  • виховувати  уміння  сконцентруватися,  слухати інших, співпереживати;
  • формувати вміння співпрацювати в ході спільної навчальної діяльності.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап.

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Вступне слово вчителя.

Сьогодні перед вами стоїть завдання проявити свої знання і вміння при розв’язуванні ірраціональних нерівностей.

Я  запрошую  вас  відвідати  один   заклад.  Це  не  театр,  не  кіно,  в цьому  закладі   можна  потанцювати,  послухати  приємну  музику,  поспівати  в караоке,  і …смачненько  поїсти.

Так,  це кав’ярня. Але  кав’ярня  у  нас  незвичайна, а «математична», назва якої «Під знаком ». Сподіваюсь, що ви будете у захваті від наших ексклюзивних страв.

Отже, працюємо під девізом «Щоб перетравити знання, потрібно поглинати їх з апетитом».

І ще нам треба валюта,  за   яку  ми  можете  придбати страву   із  нашого   меню:

      Компетентність

  Увага

      Наполегливість

     Терпіння

Кожен заклад харчування має меню. Є воно і у нашій кав’ярні. Його ви маєте на столах.

  Фреш «Освіжаючий бриз».

  Ролліні з корінцями.

  Фірмова страва «Кава по-…»

  Комплімент для баристи.

  Чізкейк з родзинками.

 Гарного вам апетиту і успіхів у навчанні! Смачного!

 

 

F:\уроки математики и документы\1 уроки 2021-2022\10 мат\відкритий урок ірраціональні нерівності\Фреш-Яблочный-025л-600x600.jpgІІІ. Узагальнення й систематизація знань та вмінь.

 

  1. Фреш «Освіжаючий бриз» (знайди помилку)       

Один з відвідувачів кав’ярні запам’ятав, що для того, щоб позбутися кореня, потрібно все піднести до квадрату. Чи вірно розв’язав учень найпростіші нерівності? Відповідь обґрунтуйте.

 

 

 

 

Правильний варіант з обґрунтуванням відповіді надають учні.

 

F:\уроки математики и документы\1 уроки 2021-2022\10 мат\відкритий урок ірраціональні нерівності\images (1).jpg

 

  1. Ролліні з корінцями.

Учням пропонуються схеми розв’язування більш складних ірраціональних нерівностей. Потрібно перевірити і, якщо потрібно, виправити їх.

 

 

 

 

 

 

Правильний варіант з обґрунтуванням відповіді надають учні.

 

 

 

 

           

F:\уроки математики и документы\1 уроки 2021-2022\10 мат\відкритий урок ірраціональні нерівності\images.jpg

  1. Фірмова страва «Кава по-…»

У будь-якій кав’ярні фірмовою стравою є кава. І головним чарівником, володарем нескінченної кількості рецептів її приготування є бариста. Він знає як приготувати каву по-турецьки, по-ірландськи, по-баварськи, по-віденськи, по-англійськи, по-львівськи тощо.

І зараз я б хотіла почути рецептуру приготування кави по-… .

Три учні одночасно розв’язують на дошці три нерівності. Учні класу також розділені на три групи і розв1язують одну з поданих нерівностей. Потім кожен з учнів, що працювали на дошці обґрунтовує свій метод розв’язання.

 

  1.  Комплімент для баристи

Шеф-кухарі в ресторанах світу, бажаючи вразити гостей, роблять їм комплімент. В ресторанному обігу слово «комплімент» означає маленьке, «на один зубок» частування від шеф-кухаря, яке передує замовленим гостем стравам.

У своєму закладі, у цій кав’ярні хотілось би почути комплімент для баристи.

Учні перевіряють, аналізують і коментують відповіді однокласників.

 

Розв’яжіть нерівність:

   1) 

2)

 

{

 

 

 

 

{

 

 

                                          3)

 

 

 

{

{

 

 

 

 

 

  1. F:\уроки математики и документы\1 уроки 2021-2022\10 мат\відкритий урок ірраціональні нерівності\Без названия.jpg Чізкейк з родзинками.

 

А зараз пропоную вам створити власний шедевр: всім відомий десерт чизкейк.

Учні виконують самостійну роботу, що складається з двох частин: у першій – розв’язати найпростіші ірраціональні нерівності, у другій – перевірити і виправити помилки у розв’язуванні більш складних нерівностей.

 

№1. Розв’яжи нерівності:

Варіант 1.

Варіант 2.

1) ;

1) ;

;

;

4) .

4) .

 

№2. Виправте помилки у розв’язаних нерівностях (якщо вони є):

Варіант 1.

Варіант 2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаткове завдання. Розв’яжи нерівність

 

IV. Підсумки уроку. Рефлексія. (Метод: «Ресторан»)

Отже, сьогоднішній урок ми провели у кав’ярні, і тепер я, як адміністратор  прошу вас залишити кілька відгуків, продовжуючи фрази:

  • Я з’їв/з’\ла б іще…
  • Найбільше мені сподобалось…
  • Будь ласка, додайте в меню…

На закінчення хочу нагадати вам, що завтра – знову урок алгебри, та роздати  невеличкі презенти – індивідуальні завдання домашньої роботи.

Розв’яжіть нерівності:

 

1)

2)

ЗА

 Дякую вам за урок! Хочу наприкінці уроку навести вислів великого Леонардо да Вінчі: «Якщо запастися терпінням               і виявити старання, то посіяні насіння знання неодмінно дадуть добрі сходи».

 

 

 

(Відповіді до домашнього завдання:

1)    2) )

 

 

 

 

 

 

1

 

Перегляд файлу

Самостійна робота._________________________________ Варіант 1.

 

№1. Розв’яжи нерівності:

1) ;

 

 

 

 

;

 

 

 

 

 

 

 

 

4) .

 

 

 

 

 

№2. Виправте помилки у розв’язаній  нерівності (якщо вони є):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаткове завдання. Розв’яжи нерівність            

 

 

Самостійна робота._________________________________ Варіант 2.

 

№1. Розв’яжи нерівності:

1) ;

 

 

 

 

;

 

 

 

 

 

 

 

 

4) .

 

 

 

 

 

№2. Виправте помилки у розв’язаній нерівності (якщо вони є):

 

 

 

 

 

 

Додаткове завдання. Розв’яжи нерівність     

 

  • Я з’їв/з’\ла б іще…

 

 

  • Найбільше мені сподобалось…

 

 

  • Будь ласка, додайте в меню…

 

 

 

 

zip
Додано
21 червня 2022
Переглядів
646
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку