8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Урок " Іван Андрусяк "Третій сніг" (уривок)"

Про матеріал

Урок підготовлено за підручником " Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах". Інтегрується читання з природознавством. На уроці використовуються інтерактивні методи навчання.

Перегляд файлу

Урок позакласного читання у 2 класі.

 

Тема: Іван Андрусяк «Третій сніг» (уривок).

Мета: Вчити дітей гарно читати, виділяти головне; розвивати наочно-образне, абстрактно-логічне і критичне мислення, уміння працювати в парах; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до власного життя.

                                             Хід уроку.

І. Постановка навчальних задач.

ІІ. Розвиток мовленнєвого апарату:

  1. Артикуляційні вправи ( чистимо зуби, смачне варення, конячка, стук, індик без голосу, індик з голосом, промовляння голосних, уявне надування кульки ).
  2. Скоромовки.

ІІІ. Розвиток оперативного поля читання:

  1.  Таблиці Шульте;
  2.  Зорові диктанти;
  3.  Пошукові таблиці.

IV. Робота над новим матеріалом

  1. Вправа «асоціативний кущ» (що ви уявляєте, коли чуєте слово осінь). Кущ зі слів записується на дошці.
  2. Вчитель повідомляє назву тексту, читає його вголос. По закінченні запитує про що цей текст.
  3. Словникова робота. Слова на дошці: зарості терену, тернівник, ангіна, мікстура, ласі істоти, терпкі, хащі, здвиження, закамарки, вітроломи, страхопуди.
  4. Самостійне читання тексту учнями («бджоли»)
  5.  - Хто головний герой казки ? Який він? На дошці навколо фото їжака формується квітка зі слів: кмітливий, винахідливий, боязкий, хитрий, сміливий, веселун. Вчитель розповідає про їжаків.
  6. Читання «ланцюжком».
  7. Тестове опитування
  • Перший сніг випав на початку: а) листопада, б) грудня.
  • Їжак Петро жив у заростях: а) шипшини, б) терену.
  • Ягоди терену достигають: а) із першим морозом, б) влітку.
  • Що турбувало їжака Петра: а) що мало тернових ягід, б) що прийдуть люди за ягодами до його тернівника.
  • Як відлякував людей їжак: а) голосно хропів, б) кричав.
  • Дівчинка спочатку подумала, що то: а) великий щур, б) лиха гадюка.
  • Потім дівчинці здалося, що то: а) ведмідь,  б) вовк.
  • З того всього їжак Петро: а) радів і сміявся, б) трусився зо страху.
  • Що запропонувала мама доньці: а) взяти палку і налякати страховисько, б) піти до іншого куща, де безпечніше.
  • Люди їжакові здалися: а) страхопудами, б) страховиськами.
  1.   Розвиток образно-логічного мислення:

Озвучити ілюстрації (до тексту; вчитель демонструє на дошці);

 Поставити їх у правильному порядку;

 Що виражають ці обличчя ( малюнки смайликів на дошці );

 Що міг би прочитати кожен із цих чоловічків-смайликів?

  1. Фізхвилинка.
  2.                      Читання в парах.
  3.                      Інтерактивна гра «Сенкан» (запис робиться на дошці):

Хто? – їжак Петро

Який? – веселий, сміливий, кмітливий, хитрий

Що робив? – лякав, захищав, хропів, сміявся, придумував

Як йому було? – страшно, смішно, весело, жалко

Висновок – 1. Природу треба берегти

                     2. У лісі треба бути обережним, уважним

Знайдіть у тексті приказки про обережність (береженого Бог береже, ходімо від гріха подалі).

Що означає: берегти природу?

V. Рефлексія. Вправа «мікрофон» :

        - про що говорили сьогодні на уроці

        - що нового дізналися

        - який вид роботи сподобався найбільше

 

Підготувала вчитель початкових класів Шаповалова О.О.

docx
Додано
4 січня 2019
Переглядів
1054
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку