Урок із геометрії "Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°". Форма проведення: змішане навчання, модель: перевернутий клас, із використання QR-кодів.
Геометрія. 9 клас.
Змішане навчання. Перевернутий клас. Використання QR-кодів.
Тема: Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°.
Навчальні цілі (за таксономією Блума):
6. |
оцінювання |
Доводити тригонометричні тотожності |
5. |
синтез |
Застосовувати здобуті знання для розв’язання задач |
4. |
аналіз |
Встановлювати взаємозв’язки між синусами, косинусами, тангенсами гострих й тупих кутів |
3. |
застосування |
Застосувати отримані знань при знаходженні синус, косинус, тангенс тупих кутів; |
2. |
розуміння |
Пояснювати що таке синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180° |
1. |
отримання знання |
Знати означення тригонометричних функцій кутів від 00 до 1800 |
Засоби навчання:
апаратні: персональні комп’ютери; смартфони; планшети; програмні: програма Power Point (відео); QR-коди мережні: learningapps.org; Google Форми; наочні: картки із завданням.
Використанні джерела:
1. Садкіна В. І. Перевернуте навчання. Маленькі секрети учительського успіху. Навчаємо з радістю. Харків: Видавнича група «Основа», 2016. 112-117
2. Стецюра К. Три кроки до розробки якісного уроку змішаного навчання. URL: https://www.youtube.com/watch?v=ntN7xoJoNPc&t=65s
Умовні позначення:
Удома У школі
Опис навчальних завдань
№ з/п |
Характер завдання |
Затрачений час |
Місце виконання |
Засоби |
Спосіб виконання |
1. |
Зайти в Classroom «Школа успіху» та переглянути презентацію «Синус, косинус, тангенс кутів від 0° до 180°» https://www.youtube.com/wa tch?v=SM3U7XaSuTk&list= LLQqG0JfNwk7OEhd_HMx UTjA&index=2&t=38s
Виконати вправи за допо- могою платформи learningapps.org https://learningapps.org/watc h?v=p5e1o7kgk18
Пройти тестування за посиланням: https://docs.google.com/form s/d/e/1FAIpQLSefMwPGH3 wIEImgEowxJgJmbaJ5M1gBb7RUW0ccu wFWkjrWg/viewform |
05:44 хв.
05:00 хв.
05:00 хв. |
|
|
on-line |
2. |
Вивчити означення синуса, косинуса і тангенса будьякого кута від 00 до 1800 (§2 Геометрія підр.для 9 кл.загальноосвіт.навч. закл. / О.І.Істер. – Київ, 2017);
Записати тригонометричні тотожності на ст.14-16 до зошита |
05:00 хв.
05:00 хв |
|
|
off – line
|
3. |
Відповісти на питання. Бліц - опитування |
03:00 хв. |
|
|
on-line |
4. |
Довести тригонометричні тотожності (робота в парах)
|
05:00 хв. |
|
|
off – line
|
5. |
Виконати самостійну ро- боту (картки) |
05:00 хв. |
|
|
on-line |
6. |
Розв’язати вправи: № 38, 46, 51 (за рівнями) |
12:00 хв. |
|
|
off – line
|
7. |
Виконати геометричний практикум на платформі learningapps.org https://learningapps.org/watc h?v=p67x977w318
|
05:00 хв. |
|
|
on-line |
8. |
Розв’язати вправу підвищеного рівня № 57 |
08:00 хв |
|
|
off – line
|
9. |
Підсумок уроку. Домашнє зав-дання: 1. Опрацювати ст. 14; 2. Розв’язати № 47, 52.
|
03:00 хв |
|
|
off – line
|
Резервний час 5 хвилин.
Навчальна ціль на рівні знання реалізується під час виконання учнями домашнього завдання
Для колег
1. Сформулюйте означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника.
2. Де знаходиться точка В, якщо:
1) її абсциса додатна, а ордината від’ємна;
2) абсциса та ордината від’ємні;
3) абсциса дорівнює нулю, а ордината від’ємна;
4) абсциса від’ємна, а ордината дорівнює нулю?
3. Якщо точка В (х;у) – точка одиничного кола, яка відповідає куту β (рис.1), то cosβ дорівнює …, sinβ дорівнює …, tgβ дорівнює…
Рис.1 Рис.2
1. Доведіть, що sin (180° - α) = sinα; cos (180°- α) = - cos α; tg(180° - α) = - tg α (рис. 2).
За допомогою долоні знайдіть значення тригонометричних виразів (картки).
Якщо виникають труднощі, то пара може переглянути навчальне відео.
Геометричний практикум.
Учні за допомогою своїх смартфонів і програми «Сканер» роздруковують посилання и переходять до сервісу learningapps.org
Картки
Навчальне відео
Геометричний практикум
Тестування on-line (Google Form)