Орієнтований план проведення уроку геометрії в 7-ому класі з теми «Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною» за змішаним навчанням. (Підручник із геометрії для 7-х класів, автор Істер О.С. Нова програма 2015 рік. )
Стегнієнко М.І.
Орієнтований план проведення уроку геометрії
в 7-ому класі з теми «Властивість паралельних прямих. Властивості кутів,
утворених при перетині паралельних прямих січною» за змішаним навчанням
5. |
творчість |
Застосовувати здобуті знання у нестандартних умовах |
4. |
оцінка |
Обговорення розв’язків задач |
3. |
застосування |
Здатність застосувати отримані знань при знаходженні кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
2. |
розуміння |
Пояснення використання властивості паралельних прямих для знаходження кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною |
1. |
отримання знання |
Знати види кутів, які утворені при перетині двох прямих січною; вміти знаходити кути, які утворилися при перетині паралельних прямих січною |
1. |
Зайти в Classroom «Школа успіху» та переглянути презентацію «Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною», та пройти тестування за посиланням: |
5 хв. |
|
|
on-line |
2. |
Вивчити властивість паралельних прямих (§10 підр. Геометрія / О.І.Істер. – Київ, 2015) і записати таблицю на ст. 52 до зошита |
6 хв. |
|
|
|
3. |
Фронтальне опитування |
5 хв. |
|
|
on-line |
4. |
Обговорення властивості паралельних прямих |
5 хв. |
|
|
|
5. |
Робота в групі |
7 хв. |
|
|
on-line
|
6. |
Розв’язання задач на знаходження невідомих кутів (№ 202, 212) |
7 хв. |
|
|
|
7. |
Розв’язання нестандартної задачі (№ 214) |
5 хв. |
|
|
|
8. |
Математичний диктант |
5 хв. |
|
|
on-line |
9. |
Підсумок уроку (смайл- оцінювання). Домашнє завдання: вивчити §10, повторити § 9 розв’язати №213, № 215; Пройти тест за посиланням: https://docs.google.com/a/ys.pe.hu/f orms/d/1VD4i6g7jLWsQeujwBO4Y5qU0O-WWl8auQhv0U- |
5 хв |
|
|
|
Фронтальне опитування 1. Які прямі називаються паралельними?
(Дві прямі на площині називають паралельними, якщо вони не перетинаються.)
2. Сформулюйте аксіому паралельності прямих.
(Через точку, що не лежить на даній прямій, можна провести тільки одну пряму, паралельну даній.)
3. Як за допомогою транспортира перевірити паралельність двох даних прямих? (Проводимо січну й вимірюємо пари відповідних кутів. Якщо вони рівні, то прямі паралельні.)
4. Проведіть у зошитах за допомогою косинця й лінійки пряму а паралельну b, і пряму b, паралельну прямій с. Що ви можете сказати про ці прямі а і с?
5. Проведіть дві паралельні прямі й січну. Виміряйте градусні міри пар утворених кутів.
6. Який висновок можна зробити про відповідні кути, утворені при перетині паралельних прямих січною? про внутрішні різносторонні кути? про суму внутрішніх односторонніх кутів?
3 група (робота з підручником) № 202 4 група (робота з підручником) № 212
1. Закінчіть речення: «Дві прямі, паралельні третій...».
2. Накресліть дві прямі й січну. Позначте пари внутрішніх односторонніх кутів.
3. Накресліть паралельні прямі а і р і пряму с, що перетинає ці прямі, позначте рівні кути, отримані при цьому.
4. Закінчіть речення: «Внутрішні різносторонні кути ... при ... і ...».
5. Пряма а паралельна прямій b. Чи паралельна пряма b прямій а?