Урок із теми «Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною»

Про матеріал

Орієнтований план проведення уроку геометрії в 7-ому класі з теми «Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною» за змішаним навчанням. (Підручник із геометрії для 7-х класів, автор Істер О.С. Нова програма 2015 рік. )

Перегляд файлу

Стегнієнко М.І.

Орієнтований план проведення уроку геометрії 

в 7-ому класі з теми «Властивість паралельних прямих. Властивості кутів,

утворених при перетині паралельних прямих січною» за змішаним навчанням

 

Навчальні цілі

 

5.

творчість

Застосовувати здобуті знання у нестандартних умовах

4.

оцінка

Обговорення розв’язків задач  

3.

застосування

Здатність застосувати отримані знань  при знаходженні кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

2.

розуміння

Пояснення використання властивості паралельних прямих для знаходження кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною

1.

отримання знання

Знати види кутів, які утворені при перетині двох прямих січною; вміти знаходити кути, які утворилися при перетині паралельних прямих січною

 

Опис навчальних завдань

1.

Зайти в Classroom «Школа успіху» та переглянути презентацію «Властивість паралельних прямих. Властивості кутів, утворених при перетині паралельних прямих січною», та пройти тестування за посиланням:

https://classroom.google.com/c/MzA

1NzIwNjQ3Mlpa

5 хв.

 

            

on-line

2.

Вивчити властивість паралельних прямих (§10 підр. Геометрія /  О.І.Істер. – Київ, 2015) і записати таблицю на ст. 52 до зошита

6 хв.

 

          

 

3.

Фронтальне опитування

5 хв.

 

              

on-line

4.

Обговорення властивості паралельних прямих

5 хв.

 

 

 

5.

Робота в групі

7 хв.

 

on-line

 

6.

Розв’язання задач на знаходження невідомих кутів (№ 202, 212)

7 хв.

 

 

 

7.

Розв’язання нестандартної задачі

(№ 214)

5 хв.

 

 

 

8.

Математичний диктант   

5 хв.

 

 

on-line

9.

Підсумок           уроку           (смайл-

оцінювання). Домашнє завдання: вивчити §10, повторити § 9

розв’язати №213, № 215; Пройти тест за посиланням:

https://docs.google.com/a/ys.pe.hu/f orms/d/1VD4i6g7jLWsQeujwBO4Y5qU0O-WWl8auQhv0U-

v3hw/viewform?edit_requested=true

5 хв

 

 

 

 

 

Для колег

Фронтальне опитування 1. Які прямі називаються паралельними?

(Дві прямі на площині називають паралельними, якщо вони не перетинаються.)

2.     Сформулюйте аксіому паралельності прямих.

(Через точку, що не лежить на даній прямій, можна провести тільки одну пряму, паралельну даній.)

3.     Як за допомогою транспортира перевірити паралельність двох даних прямих? (Проводимо січну й вимірюємо пари відповідних кутів. Якщо вони рівні, то прямі паралельні.)

4.     Проведіть у зошитах за допомогою косинця й лінійки пряму а паралельну b, і пряму b, паралельну прямій с. Що ви можете сказати про ці прямі а і с?

5.     Проведіть дві паралельні прямі й січну. Виміряйте градусні міри пар утворених кутів.

6.     Який висновок можна зробити про відповідні кути, утворені при перетині паралельних прямих січною? про внутрішні різносторонні кути? про суму внутрішніх односторонніх кутів?

Робота в групі

1 група (робота з презентацією)

 

2 група (робота з картками)

 

3 група (робота з підручником) № 202 4 група (робота з підручником) № 212

Математичний диктант

1.   Закінчіть речення: «Дві прямі, паралельні третій...».

2.   Накресліть дві прямі й січну. Позначте пари внутрішніх односторонніх кутів.

3.   Накресліть паралельні прямі а і р і пряму с, що перетинає ці прямі, позначте рівні кути, отримані при цьому.

4.   Закінчіть речення: «Внутрішні різносторонні кути ... при ... і ...».

5.   Пряма а паралельна прямій b. Чи паралельна пряма b прямій а?

pdf
Додано
25 березня 2018
Переглядів
1408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку