Річна контрольна робота для 8 класу по зарубіжній літературі містить 2 варіанти, в яких 2 рівні оцінювання: рівень І оцінюється в 1 бал і містить тільки тести, тобто 8 питань з 3 варіантами відповідей. Рівень ІІ - 2 бали за відповідь,треба письмово відповісти на 2 запитання. Вся робота містить питання вивченного мататеріалу за І та ІІ семестр.
Предмет: зарубіжна література Клас 8 Дата__________
Тема. Підсумкова контрольна робота за рік.
Мета: контрольною роботою перевірити рівень знань учнів з вивчених тем; розвивати навички роботи із тестовими завданнями; виховувати грамотного читача.
Обладнання: картки із завданнями (за варіантами І, ІІ).
Тип уроку: урок контролю та корекції знань, умінь та навичок.
Хід уроку
І. Організація класу.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Повідомлення теми та мети уроку.
ІІI. Письмова робота (у вигляді тестів).
Відповіді:
Варіант І:
Рівень І (1б): 1-б, 2-в, 3-в, 4-в, 5-б, 6-а,7-в, 8-в.
Рівень ІІ: 9 – Ім’я чайки Джонатан Лівінгстон – це ім’я славетного американського льотчика 30-х рр. ХХ ст..
10. У церкві св. Клари в Авіньйоні Петрарка закохався у Лауру.
Варіант ІІ:
Рівень І (1б): 1-в,2-в,3-а, 4-в,5-а,6-а, 7-в,8-в.
Рівень ІІ (2б): 9 - Почуття радості і страждання.
10 – 1) єдність дії; 2) єдність місяця; 3) єдність часу.
Варіант І
Рівень І (1б):
1. Слово «веди» означає:
а) читання; б) духовне знання; в) одкровення.
2.Що означає слово «Коран»:
а) радісна звістка; б) слово Аллаха; в) читання.
3. Скільки сур у Корані?
а) 44; б) 144; в) 114.
4. Антична література це…
а) література стародавніх греків; б) література стародавніх римлян;
в) література стародавніх греків та римлян.
5. У вірші Ду Фу «Пісня про хліб і шовк» протиставляється…
а) радість життя з коханою людиною і туга самотності;
б) радощі мирного життя і злигодні війни;
в) щасливе життя хліборобів і злиденне життя ремісників.
6. Оберіть прізвища митців доби Ренесансу:
а) Сервантес, Рабле, Шекспір, Мікеланджело, Петрарка;
б) Петрарка, Леонардо да Вінчі, Лі Бо, Ду Фу;
в) Овідій, Боккаччо, Омар Хайям, Данте.
7. П’єсу «Міщанин-шляхтич» створено за законами:
а) романтизму; б) реалізму; в) класицизму.
8. Кому належать слова: «Ти назавжди береш на себе відповідальність за тих,кого приручив»?
а) В. Шекспіру; б) Ж.Б. Мольєру; в) А. де Сент-Екзюпері.
Рівень ІІ (2б).
9. Кому присвячена алегорично - філософська повість Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон».
10. Де й у кого на все життя закохався Ф. Петрарка?
Варіант ІІ
Рівень І (1б).
1. У якій книзі Біблії записано 10 заповідей?
а) у П’ятикнижжі б)Новому Заповіті в)Старому Заповіті.
2 .Як віруючи називають Коран?
а)Мудра книга б) Слово Аллаха в) Небесна книга.
3. Як називаються 4 збірки Вед?
а) Сам-хіти б)Аяти в) Рігведи.
4. Антична література це…
а) література стародавніх греків; б) література стародавніх римлян;
в) література стародавніх греків та римлян.
5. Кого із середньовічних поетів Сходу у світі знають і як поета, і як ученого?
а) Омар Хайям; б) Ду Фу; в) Лі Бо.
6. Система ідей і поглядів на людину як найвищу цінність; напрям у творчості митців епохи Відродження – це…
а) гуманізм; б) конфуціанство; в) ідеалізм.
7. Укажіть значення слова barocco:
а) «філософський, мудрий»; б) «приємний, гарний»; в) «вигадливий, химерний».
8. Кому належать слова: «Ти назавжди береш на себе відповідальність за тих,кого приручив»?
а) В. Шекспіру; б) Ж.Б. Мольєру; в) А. де Сент-Екзюпері.
Рівень ІІ (2б):
9. Які протилежні почуття принесло ліричному героєві його кохання до Лаури (творчість Ф. Петрарки)?
10. Назвіть правила «3-х єдностей» класицизму Ніколя Депрео.
ІV. Підсумок уроку.
V. Домашнє завдання.
1