Кожен може внести щось своє, оригінальне, у проведення уроку музики. Сучасним, цікавим та ефективним є використання відеокараоке при виконанні пісенного матеріалу. Пропоную свій варіант караоке. Матеріал допоможе зацікавити дітей, розвивати ритмічний та мелодичний слух, та візуально швидко запам'ятати текст.
Урок-караоке «Пісенний жанр. Народна пісня»
Вчитель: Добрий ранок усім любителям караоке! У нас сьогодні свято! Адже славнозвісна програма караоке завітала сьогодні у наш клас. Програма відбуватиметься у три тури. У першому: ми відберемо 4 учасники із залу, які потім по черзі будуть виконувати композицію. Після чого буде визначено два учасника, які будуть змагатися у фіналі. А визначати ми будемо фіналістів за допомогою оплесків.
Отож, ми розпочинаємо!
Перше з чого ми розпочнемо, буде вибір учасників. А для цього ми зараз з вами заспіваємо разом пісню друзів з мультфільму «Бременські музиканти».
(Виконання пісні)
Вчитель: Учасників ми визначили, зараз їм потрібно виконувати пісню, перший куплет та приспів.
Час послухати першого учасника________________________, який виконає пісню ________________________.
(Виступ учасника)
Час нам уже послухати другого учасника нашої програми ________________, з піснею ___________________________.
(Виступ учасника)
Настав час почути, як співає наш третій учасник. То ж, ми запрошуємо його!
(Виступ учасника)
Ведуча 1: Останнім учасником, який буде виконувати пісню у цьому турі буде __________________, з піснею _______________________.
(Виступ учасника)
Вчитель: Всі учасники використали по одному шансу. Ми почули кожного з них, а тепер черга за вами глядачі. Саме Ви повинні вибрати двох фіналістів за допомогою оплесків. Отже, ми по черзі будемо називати учасника, а ви будете аплодувати. У фінал пройдуть, ті два учасника, які отримають більше оплесків.
(Визначення фіналістів)
Вчитель: Отже, фіналісти визначено.
Наші учасники зараз виконають ще по одній композиції, і переможця також визначати будите Ви — глядачі. Але для цього нам потрібна допомога. А саме, два глядачі, які будуть збирати і рахувати гроші у капелюхах наших учасників. Учасник виконуватиме пісню, а Ви будете збирати кошти.
Вчитель: Не будемо гаяти часу, і запрошуємо першого фіналіста.
(Виступ фіналіста)
Вчитель: Поки рахуються гроші першого фіналіста, запрошуємо до виступу наступного.
(Виступ фіналіста)
Вчитель: Ось і фінал підійшов до кінця. Учасники використали усі свої спроби завоювати вашу прихильність. І настав час дізнатися, скільки саме наші учасники назбирали грошей, і хто стане сьогоднішнім переможцем.
Отож, скільки грошей зібрали наші співаки.
(Оголошення результатів. Нагородження переможців)
Вчитель: Ось і наша конкурсно-розважальна програма підійшла до кінця.
Але як завжди, переможець повинен заспівати пісню на біс. То ж ми запрошуємо його.
(Пісня на біс)
Вчитель: І на цій прекрасній ноті, конкурс закінчується. Дякую за вашу увагу! І як сказав би Кондратюк: «цілую, люблю, бувайте».
~ 1 ~