Матеріал підготувала :вчитель вищої категорії, старший вчитель, вчитель трудового навчання та мистецтва, спеціалізованої школи № 194 «Перспектива» в місті Києві,
Палієнко Наталія Миколаївна
Декоративне панно в техніці «Асамбляж»
Мета уроку:
Навчальна:забезпечити:
Розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, уяви та уваги.
Виховна: виховувати потребу ощадного використання матеріалів, акуратність у роботі.
Тип уроку: комбінований.
Міжпредметні зв’язки: мистецтво, технології.
Матеріали та інструменти: Основа для картини (двп форматом А4 або цупкий пінопласт);дрібні деталі декору (намистинки, ланцюжок, гудзики тощо); великий малярний пензлик; термоклейовий пістолет, акрилова фарба (або фарба в балончику)..
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.
Питання:
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Пропоную познайомитись з досить цікавою та дуже простою технікою – асамбляж.
Ассамбляж - це техніка візуального мистецтва, для якої використовують цілі предмети або об`ємні деталі, які компонують, закріплюючи на площині, як панно або картину. Для роботи використовують тканину, метал, дерево та інше, доповнюючи ці матеріали фарбою, лаком.
Термін ассамбляж в 1953 році ввів в ужиток Жан Дюбюффе. Їм він позначив твори рукотворного мистецтва, елементи якого виконувалися з предметів і уламків природних матеріалів. Художник Сезар для своїх творів пресував матеріал. Скульптори Білла Вудроу і Тоні Крег робили свої роботи зі знайдених уламків і предметів. У вас є унікальна можливість - відчути себе художниками, скульпторами сюрреалістами і зробити з непридатного матеріалу дивовижні об`ємні картини.
ІV. Повідомлення теми уроку
На сьогоднішньому уроці ми спробуємо себе у ролі художників - дизайнерів. Спробуємо створити картину в техніці «Асамбляж».
V. Формування практичних умінь та навичок.
Послідовність виконання роботи:
Готовий виріб
VІ. Підбиття підсумків уроку.
Рефлексія:
Панно виготовлені в техніці асамбляж