Урок "Класифікація будівель і споруд"

Про матеріал

План уроку з предмета "Технологія штукатурних робіт" призначений для викладачів професійно - технічних навчальних закладів з професії: «Штукатур», кваліфікація 2 – 3 розряди

Перегляд файлу

Урок 3

 

 

Класифікація будівель і споруд

 

 

 

 

 

план уроку  

Предмет Технологія штукатурних  робіт

Тема програми  Роль будівництва і будівельної індустрії для розвитку народного господарства в Україні.

Тема уроку Класифікація будівель і споруд

Мета уроку:

а) навчальна – сформувати  необхідні знання про будівництво

б) розвиваюча розвивати інтерес учнів до пізнання нового

в) виховна виховувати в учнях повагу до професії

Тип уроку Урок вивчення і засвоєння нових знань

Вид уроку  Лекція з елементами бесіди

Дидактичне забезпечення (за допомогою якого здійснюється процес навчання)  підручник

Хід уроку

1.  Організаційна частина:

  •   перевірка наявності учнів;
  •   перевірка готовності учнів до уроку.

2.  Актуалізація знань:

  •   повідомлення теми програми і уроку;
  •   цільова установка уроку;
  •   пояснення характеру і послідовності роботи учнів на уроці.

3.  Формування нових знань:

  •   повідомлення нової навчальної інформації; показ нових прийомів розумової і практичної діяльності;

Архітектура — це мистецтво зводити будинки і споруди, забудовувати території комплексами будівель різного призна­чення відповідно до сучасних технічних можливостей, конст­рукцій і матеріалів. Призначення архітектури — створення штучного середовища, необхідного людям для їхнього проживан­ня, праці, фізичного і культурного розвитку. Архітектура, як вид мистецтва, є складовою частиною матеріальної і духовної куль­тури людства.

КЛАСИФІКАЦІЯ БУДІВЕЛЬ

 

За призначенням усі будівлі поділяють на житлові (будинки квартирного типу, гуртожитки, готелі), громадські (театри, клуби, школи, лікарні, універсами тощо), виробничі (корпуси цехів заводів і фабрик, електростанції тощо), сільськогоспо­дарські (корівники, птахоферми, приміщення для зберігання сільськогосподарської продукції тощо).

Для спорудження будівель застосовують різні природні або штучні будівельні матеріали. Залежно від виду матеріалу, з якого зроблено стіни, виділяють будинки цегляні, бетонні, залізобетонні, дерев'яні тощо.

За кількістю поверхів будівлі бувають одно- і багатоповер­хові. Будинки, які мають 12 і більше поверхів, називають ви­сотними. Кожен будинок повинен відповідати певним експлуа­таційним вимогам: бути міцним, довговічним і вогнестійким, простим за конструкцією і красивим зовні та зсередини, зруч­ним в експлуатації тощо.

Сукупність показників довговічності будинку та вог­нестійкості конструкцій характеризує його капітальність. За­лежно від капітальності, народногосподарського призначення та місця розміщення виділяють чотири класи будівель.

До першого класу належать будівлі громадського призначен­ня (театри, клуби, палаци культури тощо), здебільшого споруд­жувані у великих містах і обласних центрах. Такі будівлі по­винні відповідати найвищим вимогам, довговічність стін розра­хована більш як на 100 років експлуатації. Зовнішні та внутрішні поверхні таких будинків повинні бути високоякісно опоряджені.

До другого класу належать житлові та виробничі будівлі зі строком експлуатації 50—100 років. їх споруджують в містах і

робітничих селищах. Опорядження поверхонь повинно відповідати середнім вимогам (поліпшене штукатурення, фар­бування, оздоблення тощо).

До третього класу належать житлові, сільськогосподарські та малі виробничі будівлі зі строком експлуатації 20—50 років, які споруджують в районних центрах, малих містах та селах. Опо­рядження поверхонь в цих будівлях здебільшого просте.

До четвертого класу належать будівлі, які мають не більше двох поверхів, з мінімальними вимогами до них і простим опо­рядженням поверхонь.

Не класифікуються тимчасові будівлі (склади, сараї тощо) зі строком служби до 5 років.

  •   опитування учнів з метою перевірки засвоєння ними нової інформації;
  • Які етапи довговічності ви зап´яматали
  • Назвіть конструктивні елементи будівлі
  •   відповідь викладача на запитання учнів.

4. Закріплення нового матеріалу:

  •   видання завдань для самостійної роботи (Тестових завдань);
  •   пояснення послідовності їх виконання;
  •   перевірка правильності виконання учнями вправ;
  •   надання допомоги учням;

5. Підведення підсумків:

  •   аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку;

- аналіз причин помилок, зроблених учнями на уроці, та засобів їх усунен­ня;

  •   повідомлення та обґрунтування оцінок;
  •   видача домашнього завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
3105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку