План уроку з предмета "Технологія штукатурних робіт" призначений для викладачів професійно - технічних навчальних закладів з професії: «Штукатур», кваліфікація 2 – 3 розряди
Арки Гардського мосту, яким вже понад 2 тис. років, дробленні з щільно підігнаних каменів. У ті часи ще не знали скріплюючих розчинів…
ТЕМА 3Підготовка поверхонь під обштукатурювання
|
Урок № 11Значення підготовки поверхонь
|
Предмет Технологія штукатурних робіт
Тема програми Підготовка поверхонь під обштукатурювання
Тема уроку Значення підготовки поверхонь
Мета уроку:
а) навчальна – сформувати знання учнів з теми
б) розвиваюча – розвивати інтерес учнів до пізнання нового
в) виховна –виховувати в учнях повагу до професії
Тип уроку Урок формування нових ЗУН
Вид уроку Лекція з елементами бесіди
Дидактичне забезпечення (за допомогою якого здійснюється процес навчання) підручник
1. Організаційна частина:
2. Актуалізація знань:
3. Формування нових знань:
Штукатурні роботи — це процес нанесення покриття на поверхні будівельних елементів. Таке покриття може бути виконане нанесенням на поверхню шарів штукатурного розчину (так звана мокра штукатурка) або обшиванням опоряджуваної поверхні штукатурними листами заводського виготовлення (суха штукатурка). Шар розчину (штукатурка) після затвердіння і наступного оброблення поліпшує захисні властивості конструкції (теплотехнічні, звукоізоляційні тощо), створює необхідні санітарно-гігієнічні та естетичні умови. Штукатурка захищає поверхні будівельних елементів від шкідливих атмосферних і техногенних впливів, високих температур і подовжує термін експлуатації будинків і споруд.
Обштукатурені приміщення більш гігієнічні, значно тепліші, менш звукопровідні. За допомогою штукатурки фасад і внутрішні приміщення будівлі можна прикрасити архітектурними деталями, виконати найрізноманітніші фактури поверхні.
Незважаючи на розвиток індустріального опорядження, обштукатурення залишається одним із найпоширеніших видів опоряджувальних робіт, особливо у цегляному домобудівництві.
Особливості штукатурних робіт взимку. Штукатурні роботи виконують в зимовий час з дотриманням низки вимог. Вологість цегельних або кам'яних стін, що підлягають оштукатурення, не повинна перевищувати 8%. Оштукатурювання внутрішніх поверхонь, що піддаються швидкому охолодженню (віконні укоси, ніші тощо), виконують, як правило, до настання холодів. Оштукатурювання зазначених поверхонь після настання холодів допускається тільки за умови запобігання штукатурного намету від передчасного замерзання (електропрогревом, утепленням конструкцій та ін.) Приготування, зберігання, транспортування штукатурних розчинів повинне бути організоване таким чином, щоб розчин, що доставляється на місце робіт, у момент його нанесення мав температуру не нижче 8 ° С. Цього можна досягти тоді, коли приміщення, бункери, розчинонасоси утеплені і температура в приміщенні не нижче 8 ° С. Растворопроводи, що знаходяться на відкритому повітрі або в неопалюваних приміщеннях, повинні бути утеплені. Виробництво зовнішніх штукатурних робіт при температурі повітря нижче 5 ° С допускається за умови застосування розчинів, до складу яких при приготуванні вводять противоморозні хімічні добавки: вуглекислий калій (поташ), хлористий натрій (нітрат натрію), комплексну хімічну добавку, що складається з нітрату кальцію і сечовини (НКМ) та ін, що знижують температуру замерзання розчину, а також розчинів з меленої негашеним вапном. Зовнішні роботи по оштукатурення поверхонь з використанням в розчинах хімічних добавок дозволяється проводити при температурах до -15 ° С включно.
4. Закріплення нового матеріалу:
5. Підведення підсумків:
- аналіз причин помилок, зроблених учнями на уроці, та засобів їх усунення;
Урок № 12Способи підгонки поверхонь
|
Предмет Технологія штукатурних робіт
Тема програми Підготовка поверхонь під обштукатурювання
Тема уроку Способи підгонки поверхонь
Мета уроку:
а) навчальна – сформувати знання учнів з теми
б) розвиваюча – розвивати інтерес учнів до пізнання нового
в) виховна –виховувати в учнях повагу до професії
Тип уроку Урок формування нових ЗУН
Вид уроку Лекція з елементами бесіди
Дидактичне забезпечення (за допомогою якого здійснюється процес навчання) підручник
1. Організаційна частина:
2. Актуалізація знань:
3. Формування нових знань:
До початку штукатурних і облицювальних робіт в будинку, що споруджується, повинні бути виконані такі роботи:
закінчено влаштування даху над секцією, в якій мають розпочатися опоряджувальні роботи; закінчено всі загально-будівельні та спеціальні роботи; встановлено та закріплено перегородки, віконні та дверні коробки; змонтовано вентиляційні короби і сміттєзбірники;
виконано всі електромонтажні роботи, що потребують в подальшому зашпарування штраб і отворів;
закінчено монтаж і опресовку системи опалення, монтаж і промивання водогону і каналізації;
закінчено настилання чорних (під паркет) дощаних підлог та кладку печей місцевого опалення;
опоряджено, залежно від технічних вимог, шви між блоками або панелями з фасадного боку будівлі і в місцях з'єднань збірних залізобетонних конструктивних елементів:
законопачено теплоізоляційним матеріалом і заповнено розчином простір між віконними (дверними) блоками і стіною;
встановлено підвіконники;
влаштовано гідроізоляційні шари (у разі потреби) і стяжки під підлоги.
Якість штукатурки залежить від якості розчину, способу опорядження штукатурного шару, а також від виду і якості поверхні, що підлягає штукатуренню. Щоб штукатурний шар міцно тримався на поверхні, вона має бути шорсткою. Конструкції, що штукатурять, повинні бути стійкими, міцно закріпленими, збудованими в межах дозволених відхилень по вертикалі і горизонталі. Якщо конструкція вібруватиме, нанесений на неї шар штукатурки буде тріскатись і відшаровуватись, а в разі відхилень конструкції від вертикалі або горизонталі потрібно буде наносити на неї потовщений шар розчину та виконувати додаткові роботи щодо підготовки поверхонь: вирубувати виступи, набивати сітку або цвяхи, обмотуючи їх дротом, тощо.
За технічними умовами без спеціальної (додаткової) підготовки штукатурять:
якщо відхилення поверхні і кутів конструкції від вертикалі не більше 10 мм на поверх — при кладці з цегли і дрібних блоків або при виготовленні конструкції з деревини: не більше 20 мм — при кладці з буту, бутобетону та бетону;
відхилення перекриття від горизонталі не більше 2 мм на 1 м довжини і не більше 10 мм на одне приміщення.
На поверхнях не повинні залишатися незакладені великі отвори, щілини та борозни.
Дерев'яні стелі та перегородки обшивають дошками завширшки не більше 10 см. Широкі дошки повинні бути розколоті та закріплені цвяхами так, щоб залишились поздовжні щілини.
Штукатурити всі вертикальні конструкції будівлі можна лише після їхньої усадки. Дерев'яні стіни з колод чи брусків, а також саманні штукатурять лише після повної усадки, бажано через декілька місяців після спорудження.
4. Закріплення нового матеріалу:
5. Підведення підсумків:
- аналіз причин помилок, зроблених учнями на уроці, та засобів їх усунення;
Урок № 13Температуро – вологісний режим
|
Предмет Технологія штукатурних робіт
Тема програми Підготовка поверхонь під обштукатурювання
Тема уроку Температуро – вологісний режим
Мета уроку:
а) навчальна – сформувати знання учнів з теми
б) розвиваюча – розвивати інтерес учнів до пізнання нового
в) виховна –виховувати в учнях повагу до професії
Тип уроку Урок формування нових ЗУН
Вид уроку Лекція з елементами бесіди
Дидактичне забезпечення (за допомогою якого здійснюється процес навчання) підручник
1. Організаційна частина:
2. Актуалізація знань:
3. Формування нових знань:
4. Закріплення нового матеріалу:
5. Підведення підсумків:
- аналіз причин помилок, зроблених учнями на уроці, та засобів їх усунення;
Урок № 14Підготовка цегляних і бетонних поверхонь
|
Предмет Технологія штукатурних робіт
Тема програми Підготовка поверхонь під обштукатурювання
Тема уроку Підготовка цегляних і бетонних поверхонь
Мета уроку:
а) навчальна – сформувати знання учнів з теми
б) розвиваюча – розвивати інтерес учнів до пізнання нового
в) виховна –виховувати в учнях повагу до професії
Тип уроку Урок формування нових ЗУН
Вид уроку Лекція з елементами бесіди
Дидактичне забезпечення (за допомогою якого здійснюється процес навчання) підручник
1. Організаційна частина:
2. Актуалізація знань:
3. Формування нових знань:
Щоб штукатурний розчин міцно приставав до поверхні, вона повинна бути шорсткою, чистою, без пилу і масних плям. Природної шорсткості поверхні недостатньо для міцного зчеплення її з розчином, тому на ній під час підготовки до штукатурення створюють штучну шорсткість.
Підготовка цегляних та бетонних поверхонь. Цегляні поверхні стін, виконані у пустошовку, перед штукатуренням обмітають від пилу і змочують водою. Цегляні поверхні з швами, заповненими розчином, а також бетонні поверхні насікають троянкою, зубилом, насікальним молотком тощо, утворюючи на них похилі борозни 3—5 мм завглибшки на відстані 50—80 мм одна від одної (рис. 26). Виконуючи цю операцію, треба працювати в захисних окулярах і рукавицях, користуючись справним інструментом.
Після насікання поверхню очищають від пилу віниками, щітками або за допомогою стиснутого повітря, що подається в приміщення по шлангах від компресорної установки, і рясно змочують водою, аби під час штукатурення вода з розчину не так швидко всмоктувалась у поверхню. Змочують і промивають поверхню водою, набризкуючи її щітками або з шлангів, підключених до водопровідної мережі.
Кам'яні поверхні очищають від різних плям металевими щітками, а напливи з твердого розчину та камені, що виступають, зрубують зубилом. Якщо поверхня забруднена на значній площі, її очищають піском за допомогою піскоструминних апаратів. Штукатурити починають через 1—2 год після змочування поверхні водою.
У місцях потовщеного штукатурного шару (віконні та дверні укоси, галтелі, карнизи) чи на стиках дерев'яної і кам'яної поверхонь набивають металеву сітку з розміром отворів від 10х 10 до 30x30 мм (рис. 27, а) або цвяхи, на які намотують дріт. Якщо в деяких місцях на плоских горизонтальних поверхнях товщина штукатурного шару буде більше 2 см, а на вертикальних — більше 3 см, їх також обтягують сіткою або роблять плетіння з дроту.
Сітку прибивають до поверхні цвяхами, які забивають безпосередньо в поверхню, у шви кам'яної кладки або в заздалегідь закладені дерев'яні пробки. Щоб сітка щільно не прилягала до поверхні і під час штукатурення у простір між нею і конструкцією западав розчин, під неї підкладають дерев'яні реєчки, дріт, вербові лозини завтовшки до 5 мм. Щоб сітка міцно трималася, цвях забивають до половини його довжини, лишок загинають, притискуючи ним сітку. Ширина сітки для оббивання стику дерев'яної і кам'яної поверхонь має бути не менше 10 см. Канали, в яких прокладені електричні або телефонні кабелі, стояки центрального опалення чи водопроводу перед штукатуренням також затягують сіткою (рис. 27, б). У цьому випадку сітка повинна бути на 10—15 см ширшою ніж ширина каналу. Канали в конструкціях з бетону закладають плитами.
Плетіння по цвяхах виконують з дроту діаметром 0,8 — 1,2 мм. Якщо дріт погано гнеться, то його відпалюють. На поверхню, яку потрібно армувати, набивають рядами цвяхи на відстані 10 см один від одного. Аби іржа з дроту і цвяхів не проходила на поверхню штукатурки, цвяхи забивають так, щоб їхні головки після штукатурення були нижче зовнішньої поверхні штукатурного шару не менш як на 15 мм. По забитих цвяхах натягують дріт, обмотуючи його один або два рази навколо цвяха.
Сталеві балки перекриття, що будуть виступати з його площини, перед встановленням їх на місце і штукатуренням обмотують сіткою чи дротом (рис. 28). Відстань між витками дроту має бути не більше 5 см.
Сталеві балки (рис. 29, а, б), нижня площина яких буде співпадати з нижньою площиною перекриття, підготовлюють таким чином. З арматурного дроту діаметром 4—5 мм заготовлюють хомути 2, які навішують на нижню полицю балки на відстані 10—15 см один від одного. Під хомути закладають тимчасові прокладки — два поздовжні прути 3 з того ж дроту. Щоб хомут міцно тримався на балці, кінці його ударами молотка притискують зверху до полиці. Після цього між арматурним каркасом і нижньою площиною полиці балки утвориться простір, в який під час штукатурення буде заходити розчин. Це сприятиме кращому зчепленню розчину з металевим каркасом. Потім з-під хомутів виймають поздовжні прути і хомути переплітають м'яким дротом 5 або прив'язують до них сітку.
Підготовити балки до штукатурення можна після повного влаштування перекриття. У цьому випадку арматурний каркас приварюють до нижньої площини балки.
Одним із різновидів армованих конструкцій, що підлягають штукатуренню, є підвісна стеля. її влаштовують у вигляді суцільної сітки, яку розміщують на певній відстані від
Для встановлення несучої частини каркасу у перекритті висвердлюють або вибивають шлямбуром відповідні отвори, вставляють в них гачки, закріплюють їх металевими клинками і ці місця в перекритті замазують цементним розчином. Потім укладають поздовжні прути. Якщо підвісна стеля була передбачена проектом, то залізобетонне перекриття влаштовують так, щоб кінці арматури виступали з його площини. До цієї арматури приварюють поздовжні прути каркаса.
Розподільна частина каркаса складається з поперечних арматурних прутів 5, які прив'язуються м'яким дротом або приварюються до несучого каркаса. Кінці прутів закріплюють в стіні так само, як закріплювали гачки. Потім до цих прутів прив'язують арматурну сітку 4, з розмірами отворів 10^10 мм, на яку будуть наносити штукатурний розчин.
Сітчастоармовані конструкції можна застосовувати також для влаштування перегородок, карнизів, пасків тощо.
4. Закріплення нового матеріалу:
5. Підведення підсумків:
- аналіз причин помилок, зроблених учнями на уроці, та засобів їх усунення;
Урок № 15Підготовка дерев’яних і інших поверхонь
|
Предмет Технологія штукатурних робіт
Тема програми Підготовка поверхонь під обштукатурювання
Тема уроку Підготовка дерев’яних і інших поверхонь
Мета уроку:
а) навчальна – сформувати знання учнів з теми
б) розвиваюча – розвивати інтерес учнів до пізнання нового
в) виховна –виховувати в учнях повагу до професії
Тип уроку Урок формування нових ЗУН
Вид уроку Лекція з елементами бесіди
Дидактичне забезпечення (за допомогою якого здійснюється процес навчання) підручник
1. Організаційна частина:
2. Актуалізація знань:
3. Формування нових знань:
Підготовка дерев'яних поверхонь. Для кращого зчеплення дерев'яної поверхні з штукатурним шаром її оббивають дранкою, очеретом чи вербовою лозою. До початку роботи з дранкою її сортують за розміром та якістю. З кривої і тонкої дранки підбивають перший шар — простильний, а з прямої — другий (вихідний). Простильний шар роблять з кривої дранки тому, що між такою дранкою і поверхнею будуть утворюватись більші проміжки, ніж при використанні прямої дранки, а це значить, що під час штукатурення в них буде потрапляти розчин, що сприятиме кращому утриманню штукатурного шару на поверхні. Дранку прибивають хрест-навхрест під кутом 45° відносно підлоги чи стіни (при підбиванні стель). Щоб дранка не порушувала штукатурний шар при жолобленні у разі намокання, в місцях стиків між кінцями дранок слід залишати проміжок 2—3 мм завширшки.
Відстань між окремими дранками повинна бути: для горизонтальних поверхонь — не більше 45 мм, для вертикальних — не більше 55 мм. Прибивають дранку штукатурними цвяхами 30—40 мм завдовжки. Цвяхи забивають через одне-два перехрещення дранок. Між поверхнею і двома шарами дранки утворюється простір, в який запливає рідкий розчин і міцно зчеплюється з ними.
Щоб збільшити продуктивність праці при значних обсягах робіт, поверхню оббивають не окремими дранками, а готовими щитами. Щити плетуть або збивають цвяхами на спеціальних столах-верстаках. Стіл у місцях перетину дранок повинен мати отвори, щоб цвяхи, якими збивають щити, не входили в кришку стола. Збиваючи щит, цвяхи забивають так, щоб їхні кінці виходили знизу дранки на 4—5 мм. Коли оббивають стіни, готові щити прикладають до них так, щоб дранки були під кутом 45° до підлоги і забивають цвяхи, що є в щиті.
Для тепло- і звукоізоляції поверхні оббивають повстю, рогожею або картоном, а для гідроізоляції — толем або руберойдом. До прибивання дранки вибраний матеріал закріплюють на поверхні цвяхами, які загинають. При цьому тонкий матеріал (толь, картон) з'єднують внапусток, а товсті (повсть) — впритул. Підбиваючи повсть, необхідно стежити за тим, щоб між окремими кусками її не було значних щілин. По закріпленому ізоляційному матеріалу прибивають дранку або сітку як звичайно.
Очерет або вербову лозу прибивають до поверхні поштучно чи у вигляді готових матів. Окремі очеретини прикріплюють до поверхні дротом або дранкою. Щоб закріпити очерет дранкою, спочатку на поверхні наживляють дві дранки, відстань між якими має бути трохи меншою за довжину очерету. Під дранки закладають в один шар очерет і прибивають їх по всій довжині. Після цього укладений шар очерету закріплюють більшою кількістю дранок, прибиваючи їх паралельно до перших двох на відстані 10 см одна від одної. Для закріплення очерету замість дранки можна застосовувати м'який дріт, прибиваючи його Г-подібними цвяхами або загинаючи звичайні.
4. Закріплення нового матеріалу:
5. Підведення підсумків:
- аналіз причин помилок, зроблених учнями на уроці, та засобів їх усунення;
Урок № 16Організація й безпека
|
Предмет Технологія штукатурних робіт
Тема програми Підготовка поверхонь під обштукатурювання
Тема уроку Організація й безпека
Мета уроку:
а) навчальна – сформувати знання учнів з теми
б) розвиваюча – розвивати інтерес учнів до пізнання нового
в) виховна –виховувати в учнях повагу до професії
Тип уроку Урок формування нових ЗУН
Вид уроку Лекція з елементами бесіди
Дидактичне забезпечення (за допомогою якого здійснюється процес навчання) підручник
1. Організаційна частина:
2. Актуалізація знань:
3. Формування нових знань:
При виконанні штукатурних і облицювальних робіт необхідно працювати на справних риштуваннях, помостах, колисках та інших пристроях, дотримуючись вимог щодо їхнього виготовлення і встановлення, а також додержуючись правил техніки безпеки під час роботи на висоті.
Ручний інструмент, яким працює опоряджувальник, має бути справним. Дерев'яні ручки інструмента виготовляють із твердої деревини (бук, граб, береза), допустима вологість якої не більше 12 %. Вони повинні бути добре оброблені, пошліфовані і міцно з'єднані з інструментом.
Під час підготовки кам'яних поверхонь під штукатурку за допомогою ударних інструментів слід працювати в рукавицях і захисних окулярах.
Робітники, зайняті гасінням вапна, повинні працювати у спецодягу, гумових чоботях і рукавицях, респіраторі і окулярах.
Під час роботи із застосуванням штукатурних розчинів і мастик для закріплення плиток і лінолеуму, до складу яких входять леткі токсичні компоненти, слід користуватись захисними пристроями (респіратор, гумові рукавиці, окуляри тощо). Усі працюючі з такими матеріалами повинні пройти спеціальний інструктаж з правил безпечної роботи.
Брати руками будь-який розчин, незалежно від його складу, заборонено.
Хлорне вапно, що застосовується як протиморозний компонент штукатурного розчину, необхідно зберігати в закритій тарі. Хлоровану воду слід готувати на відкритому повітрі або в приміщеннях з примусовою вентиляцією.
Робоче місце оператора штукатурного агрегату повинно бути обладнано двостороннім зв'язком з робочими місцями штукатурів, що працюють з форсунками.
Робітники, що наносять штукатурний оббризк вручну або за допомогою форсунки, повинні працювати у захисних окулярах.
Очищають засмічену форсунку лише після зупинки штукатурного агрегату і перекриття на ній регулювальних кранів.
Відбір розчину із стояка розчинопроводу, що знаходиться під тиском, дозволяється лише при наявності на кінці патрубка крана або спеціального пристрою, що гасить силу струменя вилітного розчину.
Агрегати і апарати, що працюють під тиском (штукатурний агрегат, розчинонасоси, компресорні установки тощо), а також із шланги до початку роботи перевіряють на тиск, який має бути у 1,5 раза більшим від робочого. Манометри на пневматичних апаратах повинні бути справними.
Виконувати облицювальні роботи з приставних драбин забороняється.
Розколювати і насікати плитки — керамічні, з природного каменю, мозаїчні та інші — слід так, щоб не травмувати близько працюючого робітника.
4. Закріплення нового матеріалу:
5. Підведення підсумків:
- аналіз причин помилок, зроблених учнями на уроці, та засобів їх усунення;
міні-конспект
Вимоги до конструкцій, які підлягають обштукатуренню
опорний конспект
міні-конспект
Температурно – вологісний режим під час виконання
штукатурних робіт
інформаційна картка
Підготовка бетонних та шлакобетонних поверхонь
під обштукатурювання
Спосіб виконання
|
Інструменти |
1. Очищення поверхні від напливів розчину
|
металева щітка |
2. Насікання поверхні, насічки мають бути завглибшки 3-5 мм, відстань між ними 50-70 мм |
троянка, зубило |
3. Свердління отворів завглибшки 20 мм, діаметром 10-12 мм у шаховому порядку на відстані 50-70 мм один від одного |
відбійний молоток |
Підготовка гіпсобетонних поверхонь під обштукатурювання
Спосіб виконання |
Інструменти
|
1. Очищення поверхні від пилу і шматків гіпсу, які слабко тримаються |
металева щітка |
2. Змочування поверхні водою
|
рогожна щітка |
Підготовка поверхонь із бутового каменю під обштукатурювання
Спосіб виконання |
Інструменти
|
1. Розчищення швів на глибину не менш як 15 мм |
металева щітка |
2. Змочування поверхні водою
|
рогожна щітка |
інформаційна картка
Підготовка цегляних поверхонь під обштукатурювання
Види поверхонь |
Спосіб виконання |
Інструменти
|
Цегляні стіни, муровані впустошовку (шви розчином не заповнені)
|
1. Очищення поверхні від бруду, напливів розчину |
металева щітка, скребачки (скарпеля)
|
2. Видалення пилу, рясне змочування поверхні водою
|
рогожна щітка |
|
Цегляні стіни, муровані з підрізанням (шви заповнені розчином)
|
1. Розчищення швів цегляного мурування на глибину близько 15 мм |
штукатурний молоток, зубило, троянка |
2. Очищення поверхні від пилу і бруду |
рогожна щітка |
|
3. Змочування поверхні водою |
рогожна щітка |
|
4. Для міцнішого зчеплення цеглу в кількох місцях насікають, насічки мають бути завглибшки 3-5 мм, відстань між ними 50-70 мм |
троянка, зубило, штукатурний молоток |
технологічна картка
Підготовка дерев’яних поверхонь під обштукатурювання
Малюнок |
Спосіб виконання |
|
Підстильний шар роблять з кривої дранки. Дранку прибивають хрест-навхрест під кутом 45° до підлоги чи стіни, в місцях стиків між кінцями дранок залишають проміжок 2…3 мм завширшки. Відстань між окремими дранками має бути: для горизонтальних поверхонь – не більше ніж 45 мм., для вертикальних не більше як 55 мм. Прибивають дранку штукатурними цвяхами 30…40 мм завдовжки. Цвяхи забивають через одне-два перехрещення дранок. Між поверхнею і двома шарами дранки утворюється простір, в який запливає рідкий розчин і міцно зчіплюється з ними. |
міні-конспект
Технологія набивання металевої сітки
міні-конспект
Підготовка металевих балок під оштукатурювання
технологічна картка
Способи затягування сіткою стиків різнорідних поверхонь
Малюнок |
Спосіб виконання |
|
На стиках дерев’яної і кам’яної поверхонь набивають металеву сітку з розміром отворів від 10×10 до 30×30 мм або цвяхи, на які намотують дріт. Сітку прибивають до поверхні цвяхами, які забивають у шви кам’яної кладки або в заздалегідь закладені дерев’яні пробки. Під сітку підкладають дерев’яні реєчки, дріт завтовшки до 5 мм. Цвяхи забивають до половини довжини, лишок загинають, притискаючи ним сітку. |
|
Якщо в деяких місцях на плоских горизонтальних поверхнях товщина штукатурного шару буде більше 2 см., а на вертикальних більше 3 см., їх також обтягують сіткою або роблять плетіння з дроту |
|
Канали, в яких прокладені електричні або телефонні кабелі, стояки центрального опалення чи водопроводу перед обштукатуренням затягують сіткою. Сітка повинна бути на 10-15 см. ширшою ніж ширина каналу. |
|
Сталеві балки перекриття, що будуть виступати з його площини, перед встановленням їх на місце і штукатуренням обмотують сіткою чи дротом Відстань між витками дроту має бути не більше 5 см. |
|
Сталеві балки, нижня площина яких буде співпадати з нижньою площиною перекриття, підготовлюють таким чином:
|
міні-конспект
Застосування й способи кріплення гідроізоляційних матеріалів до поверхонь, що підлягають штукатуренню.
міні-конспект
Законопачування віконних і дверних коробок
міні-конспект
Вимоги БНіП до якості в підготовці під обштукатурення
міні-конспект
Організація робочого місця при підготовці поверхонь
під обштукатурювання
міні-конспект
Безпека праці при виконанні робіт
Тестові завдання
№ з/п |
Запитання |
Відповідь |
Кількість балів |
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
|
Яким інструментом роблять насічки на бетонній поверхні: а) рівнем; б) зубилом; в) штукатурним молотком Від чого залежить якість штукатурки: а) місця зчеплення її з поверхнею; б) відсутності відхилень; в) якості розчину Яка глибина насічок на цегляній поверхні: а) 3 – 5 мм; б) 5 – 7 мм; в) 7 – 10 мм З якого матеріалу виконують гідроізоляцію: а) повсті; б) рогожі; в) руберойду Яка має бути ширина сітки для оббивання стику дерев’яної і кам’яної поверхні: а) не менше 20 см; б) не менше 10 см; в) не менше 15 см Якою за фактурою має бути поверхня при підготовці бетонних, шлакобетонних стін: а) гладкою; б) шорсткою; в) фактурною Чим обшивають дерев’яну поверхню, щоб міцно тримався штукатурний шар: а) рубероидом; б) гіпсокартоном; в) дранкою Яка глибина розчищення швів у цегляних стінах, мурованих з підрізанням: а) 20 мм; б) 12 мм; в) 15 мм Яка має бути відстань насічок при підготовці шлакобетонної поверхні : а) 40-50 мм; б) 50-70 мм; в) 20-30 мм
Яким матеріалом законопачують віконні коробки: а) повстю; б) розчином; в) руберойдом |
а б в
а б в
а б в
а б в
а б в
а б в
а б в
а б в
а б в
а б в |
|
Тестові завдання